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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善(LG)
中立にして善(NG)
混沌にして善(CG)
秩序にして中立(LN)
真なる中立(N)
混沌にして中立(CN)
秩序にして悪(LE)
中立にして悪(NE)
混沌にして悪(CE)
プレイヤー名
最終更新:2025/07/26 12:39
クラス
レベル
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
経験値
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
【敏捷力】
その他
AC
敏捷
防具
盾
その他
【敏】
【敏】(最大2)
なし
移動速度
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
割振
種族
成長
現在値
能力値
能力値
修正
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8:0p
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9:1p
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11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
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【筋力】
STR
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【敏捷力】
DEX
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13:5p
14:7p
15:9p
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【耐久力】
CON
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9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【知力】
INT
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8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【判断力】
WIS
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8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【魅力】
CHA
ポイント残:
インスピレーション
習熟ボーナス
セーヴィング・スロー
セーヴ
能力修正
その他
習熟ボーナス(習熟)
【筋力】
【敏捷力】
【耐久力】
【知力】
【判断力】
【魅力】
ヒットポイント
最大HP
HP現在値
一時的HP
ヒットダイス
死亡セーヴ
成功
失敗
技能:SKILLS
技能値
技能名
能力
習熟
その他
〈威圧〉
INTIMIDATION
【魅】
〈医術〉
MEDICINE
【判】
〈運動〉
ATHLETICS
【筋】
〈隠密〉
STEALTH
【敏】
〈軽業〉
ACROBATICS
【敏】
〈看破〉
INSIGHT
【判】
〈芸能〉
PERFORMANCE
【魅】
〈自然〉
NATURE
【知】
〈宗教〉
RELIGION
【知】
〈生存〉
SURVIVAL
【判】
〈説得〉
PERSUASION
【魅】
〈捜査〉
INVESTIGATION
【知】
〈知覚〉
PERCEPTION
【判】
〈手先の早業〉
SLEIGHT OF HAND
【敏】
〈動物使い〉
ANIMAL HANDLING
【判】
〈ペテン〉
DECEPTION
【魅】
〈魔法学〉
ARCANA
【知】
〈歴史〉
HISTORY
【知】
受動【判断力】《知覚》
PASSIVE WISDOM PERCEPION
攻撃と呪文発動
ATTACKS & SPELLCASTING
攻撃
攻撃
ボーナス
ダメージ
型
備考
背景 BACK GROUND
Inheritor
人格的特徴 PERSONALITY TRAITS
尊ぶもの IDEALS
関わり深いもの BONDS
弱味 FLAWS
その他設定など
その他の習熟と言語
OTHER PROFICIENCIES & LANGUAGES
Armor Light Armor, Medium Armor, Shields Weapons Battleaxe, Club, Dagger, Dart, Handaxe, Javelin, Light Hammer, Mace, Quarterstaff, Scimitar, Sickle, Sling, Spear, Warhammer Tools Herbalism Kit, Smith's Tools Languages Common, Druidic, Dwarvish, Giant
貨幣 COINS
プラチナム貨(PP)
金貨(GP)
エレクトラム貨(EP)
銀貨(SP)
銅貨(CP)
貨幣総重量
lb.
装備 EQUIPMENT
装備名
重量
数量
貨幣・装備総重量:
lb.
特徴・特性 FEATURES & TRAITS
DruidicPHB, pg. 66 You know Druidic, the secret language of druids. Wild Shape[4th] Max CR 1/2 (no flying speed)PHB, pg. 66 As an action, you can magically assume the shape of a beast that you have seen before twice per short rest. You can stay in beast shape for 3 hours before reverting back to your normal form (or as a bonus action earlier or if you fall unconscious, drop to 0 hit points, or die). Star MapTCoE, pg. 38 You know the guidance cantrip.You have the guiding bolt spell prepared. It counts as a druid spell for you, and it doesn’t count against the number of spells you can have prepared. You can cast guiding bolt without expending a spell slot. You can do so 3 times, and you regain all expended uses when you finish a long rest. tarry Form1d8 effectTCoE, pg. 38 As a bonus action, you can expend a use of your Wild Shape feature to take on a starry form. Archer: On activation and as a bonus action, you can make a ranged spell attack (60 ft.) dealing 1d8+4 radiant dmg. Chalice: When you cast a spell that restores hit points, you or a creature within 30 ft. regains 1d8+4 hit points. Dragon: When you make an INT or a WIS check or a CON saving throw to maintain concentration on a spell, you can treat a roll of 9 or lower on the d20 as a 10. Cosmic OmenTCoE Whenever you finish a long rest, roll a die. Until you finish your next long rest, you gain a special reaction based on the die roll: Weal (even). Whenever a creature you can see within 30 ft. of you is about to make an attack roll, a saving throw, or an ability check, you can use your reaction to roll a d6 and add the number rolled to the total. Woe (odd). Whenever a creature you can see within 30 ft. of you is about to make an attack roll, a saving throw, or an ability check, you can use your reaction to roll a d6 and subtract the number rolled from the total. arkvisionBR, pg. 20 You can see in darkness (shades of gray) up to 60 ft. Dwarven ResilienceBR, pg. 20 You have advantage on saves against poison and resistance against poison damage. Dwarven Combat TrainingBR, pg. 20 You have proficiency with the battleaxe, handaxe, light hammer, and warhammer. StonecunningBR, pg. 20 Whenever you make an Intelligence (History) check related to the origin of stonework, you are considered proficient in the History skill and add double your proficiency bonus to the check.
呪文 SPELLS
呪文発動クラス
SPELLCASTING CLASS
呪文発動能力値
SPELLCASTING ABILITY
【筋】
【敏】
【耐】
【知】
【判】
【魅】
対呪文セーヴ難易度
SPELLSAVE DC
呪文攻撃ボーナス
SPELLATTACK BONUS
0レベル初級呪文 CANTRIP
Frostbite
Guidance
Poison Spray
Produce Flame
1レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
Cure Wounds
Entangle
Longstrider
Guiding Bolt
Healing Word
Faerie Fire
Thunderwave
2レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
Aid
Moonbeam
3レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
Dispel Magic
Plant Growth
4レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
5レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
6レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
7レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
8レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
9レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
パスワード