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タグ
風祭摂津 オーガ王の塚 Lv2 指揮役
キャラクター名
Leader
属性
秩序にして善
プレイヤー名
N/A
最終更新
2015/05/03 19:59
レベル
2
クラス
Cleric (Templar)
神格
 
伝説の道
 
神話の運命
 
種族
Half-Elf
サイズ
中型
年齢
 
性別
 
身長
'" cm
体重
lb. kg
パーティ・所属
 
メモ欄
 

イニシアチブ

イニシアチブ 【敏】 レベルの
1/2
その他
1
0
1
0
状況による修正
 

防御値

AC 10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス 特技 その他 その他
17
11
6
 
 
 
 
状況ボーナス
 

移動速度

移動速度(マス) 基本 防具 アイテム その他
5
6
-1
 
 
特殊な移動
 

能力値

現在値 能力値 能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
10
【筋】
【筋力】
 
1
13
【耐】
【耐久力】
+1
2
頑健 10+
LV1/2
能力値 クラス 特技 強化 その他 その他
12
11
1
0
 
 
 
 
状況ボーナス
 

感覚

受動感覚   基本 SKILL
23
受動〈看破〉   10+
13
16
受動〈知覚〉   10+
6
特殊な感覚
 
10
【敏】
【敏捷力】
 
1
8
【知】
【知力】
-1
0
反応 10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス 特技 強化 その他 その他
11
11
0
0
 
 
 
 
状況ボーナス
 

基本近接攻撃

 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 追加効果・範囲など クリティカル
 
 
 
20
【判】
【判断力】
+5
6
14
【魅】
【魅力】
+2
3
意志 10+
LV1/2
能力値 クラス 特技 強化 その他 その他
18
11
5
2
 
 
 
 
状況ボーナス
 

ヒットポイント

最大HP 重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
30
 
 
8
hp現在値 回復力使用済み回数
 
 
底力 1回/遭遇 使用済み:□
一時的hp
 
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:□/□/□
セーヴィング・スロー修正値
 
抵抗
 
現在の状態と効果
 

アクション・ポイント

アクション・ポイント マイル
ストーン
アクション
ポイント
1
 
1
アクション・ポイントによる追加効果
 

種族特徴

Half-Elf


Flavor: Born heroes and leaders who combine the best features of both humans and elves.
Size: Medium
Speed: 6 squares
Vision: Low-light
Ability Scores: +2 Constitution, +2 Charisma or +2 Wisdom
Languages: Common, Elven, choice of one other
Dual Heritage:You can take feats that have either elf or human as a prerequisite (as well as those specifically for half-elves), as long as you meet any other requirements.

Group Diplomacy:You grant allies within 10 squares of you a +1 racial bonus to Diplomacy checks.

Half-Elf Power Selection:Select an option for your half-elf character.

基本遠隔攻撃

 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 追加効果・範囲など クリティカル
 
 
 
 
攻撃(予備)
 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
  追加効果・範囲など クリティカル
対象
 
 
 
技能
ボーナス 技能名   能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
3
〈威圧〉 【魅】
3
 
なし
0
0
〈運動〉 【筋】
1
 
-1
0
0
〈隠密〉 【敏】
1
 
-1
0
0
〈軽業〉 【敏】
1
 
-1
0
13
〈看破〉 【判】
6
+5
なし
2
5
〈交渉〉 【魅】
3
 
なし
2
1
〈持久力〉 【耐】
2
 
-1
0
3
〈事情通〉 【魅】
3
 
なし
0
11
〈自然〉 【判】
6
+5
なし
0
5
〈宗教〉 【知】
0
+5
なし
0
6
〈知覚〉 【判】
6
 
なし
0
6
〈地下探検〉 【判】
6
 
なし
0
11
〈治療〉 【判】
6
+5
なし
0
0
〈盗賊〉 【敏】
1
 
-1
0
3
〈はったり〉 【魅】
3
 
なし
0
0
〈魔法学〉 【知】
0
 
なし
0
0
〈歴史〉 【知】
0
 
なし
0
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Cleric (Templar)
Bonus to Defense: +2 Will
Hit Points at 1st Level: 12+ Constitution Score
Hit Points per Level Gained: 5
Healing Surges: 7+ Constitution Modifier
Trained Skills: Religion. From the class skills list below, choose 3 more trained skills at 1st level.
Class Skills: Arcana (Int), Diplomacy (Cha), Heal (Wis), History (Int), Insight (Wis), Religion (Int)
Build Options: Battle Cleric, Devoted Cleric, Shielding Cleric
_PARSED_CLASS_FEATURE: Channel Divinity, Healer\'s Lore, Healing Word, Ritual Casting
Role: Leader. You lead by healing and shielding allies with your prayers, and by drawing on divine power to improve your allies\' attacks. Templars lean toward controller as a secondary role, since many of their powers affect multiple foes at once or hinder enemy actions.
Short Description: You are the servant of a divine power, using prayers to devastate foes and bolster allies.
_DisplayName: Cleric (Templar)





Knight Hospitaler:Shield of Devotion


Child of Fate
Common Knowledge: You were born with a birthmark associated with a member of the Gloaming Court: a moon, a heart, or even the stylized loom shape of the Witch of Fate. Whatever form the mark takes, you were called at birth as a traveler on the Gloaming Path, whether you like it or not.
Campaign: General
Associated Skills: Nature, Insight
習得言語
Common.
Elven.
Goblin.
命中・ダメージ
武器・パワー名 攻撃 対象 ダメージ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
その他・修正・メモ
 
武器
 
【武器1】
Quarterstaff Anathema Weapon +1
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
3
0
1
2
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
1d8
0
0
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
 
 
 
単純
4
 
その他の修正等
 
 
【武器2】
 
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
 
 
 
なし
 
 
その他の修正等
 
 
【武器3】
 
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
 
 
 
なし
 
 
その他の修正等
 
 
防具
 
【鎧】
Chainmail Magic Armor +1
AC計 強化 種族 クラス
6
6
 
 
 
 
 
区分 修正能力 防具ペナ 速度 重量 レベル
重装
敏/知
-1
-1
40
 
 
【盾】
 
AC計 強化 種族 クラス
0
 
 
 
 
 
 
防具ペナ 重量 レベル
 
 
 
 
背景、性格、特徴など
 
 
習熟、使用可能装具など
防具
Cloth. Leather. Hide. Chainmail.
武器
Simple melee, simple ranged
装具
Holy Symbol.
 
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
 
金貨(gp)
3 pp; 33 gp
銀貨(sp)
 
銅貨(cp)
 
その他
 
設定など
 
経験値、マイルストーン記録
 
現在のレベル 現在の経験値 次のレベル
2
1000
2250
魔法の装備・パワー
【武器1】
Quarterstaff Anathema Weapon +1
重量
4
パワー
Power:Power (Augmentable) * Daily (Minor Action)
Before the end of the encounter, your next attack with this weapon that hits an aberrant creature deals 1[W] extra damage to that creature.
Augment 2: The extra damage equals 2[W].
 

【武器2】
 
重量
0
パワー
 
 

【武器3】
 
重量
0
パワー
 
 

【鎧】
Chainmail Magic Armor +1
重量
40
パワー
 
 

【盾】
 
重量
0
パワー
 
 

【腕】
 
重量
 
パワー
 
 

【脚】
 
重量
 
パワー
 
 

【手】
 
重量
 
パワー
 
 

【頭】
 
重量
 
パワー
 
 

【首】
Amulet of Resolution +1
重量
0
パワー
Power:Power * Daily (No Action)
Use this power when you fail a saving throw. Reroll the saving throw, using the second result even if it\'s lower.
 

【指輪1】
 
重量
 
パワー
 
 

【指輪2】
 
重量
 
パワー
 
 

【腰】
 
重量
 
パワー
 
 

【装具】
 
重量
 
パワー
 
 

【タトゥー】
 
重量
 
パワー
 
 

【その他】
 
重量
 
パワー
 
 

アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
 
 
 
マイルストーン
 
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム 重量(lb.) 重量計
Ritual Book
3
1
3
Adventurer
33
1
33
Backpack (empty)
2
1
2
Holy Symbol
1
1
1
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
記入済武器重量計
4
記入済防具重量計
40
総重量
83
特技
儀式執行者(Ritual Caster)
スタッフ連達(Staff Expertise):You gain a +1 feat bonus to the attack rolls of implement powers and weapon powers that you use with a staff. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level.
In addition, when you make a ranged or an area attack with a staff as an implement, you don\'t provoke opportunity attacks for doing so.
When you make a melee weapon attack with a staff, the weapon\'s reach for that attack increases by 1.
無双の意志(Superior Will):You gain a +2 feat bonus to Will. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level.
In addition, if you are dazed or stunned, you can make a saving throw at the start of your turn to end that effect, even if the effect doesn\'t normally end on a save.
 
無限回パワー
Melee Basic Attack
At-Will ◆ Weapon
Standard Action   Melee weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.
Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack
At-Will ◆ Weapon
Standard Action   Ranged weapon
Target: One creature
Attack: Dexterity vs. AC
Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage.
Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Sonnlinor\'s Hammer
At-Will ◆ Divine, Weapon
Standard Action   Melee weapon
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. AC
Hit: 1[W] + Wisdom modifier damage. The next attack the target makes before the end of your next turn takes a penalty to the damage roll equal to your Charisma modifier.
Level 21: 2[W] + Wisdom modifier damage.
Special: This power can be used as a melee basic attack.
Level: 1
Brand of the Sun
At-Will ◆ Divine, Radiant, Weapon
Standard Action   Melee weapon
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. AC
Hit: 1[W] + Wisdom modifier radiant damage.
Level 21: 2[W] + Wisdom modifier radiant damage.
Effect: You or one ally within 5 squares of you can make a saving throw.
Level: 1
 
 
 
 
 
 
遭遇毎パワー
Shield of Devotion
Encounter ◆ Divine, Healing
Immediate Reaction   Close burst 5
Trigger: An ally within 5 squares of you takes damage from an enemy attack.
Target: The triggering ally
Effect: The target regains hit points equal to your Wisdom modifier or Charisma modifier. Until the end of your next turn, you gain a +2 power bonus to your next attack roll against the enemy that damaged the target.
Level 11: The target regains hit points equal to 5 + your Wisdom modifier or Charisma modifier.
Level 21: The target regains hit points equal to 10 + your Wisdom modifier or Charisma modifier.
 
Knack for Success
Encounter ◆ Divine, Healing
Minor Action   Close burst 5
Target: You or one ally in the burst
Effect: Choose one of the following.
* The target makes a saving throw.
* The target shifts up to 2 squares as a free action.
* The target gains a +2 power bonus to his or her next attack roll made before the end of his or her next turn.
* The target gains a +4 power bonus to his or her next skill check made before the end of his or her next turn.
 
Sun Burst
Encounter ◆ Divine, Radiant, Weapon
Standard Action   Melee weapon
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. AC
Hit: 1[W] + Wisdom modifier radiant damage.
Effect: You and each ally within 5 squares of you gain 5 temporary hit points and can make a saving throw.
Level: 1
 
[CD]Divine Fortune
Encounter ◆ Channel Divinity, Divine
Free Action   Personal
Effect: You gain a +1 bonus to your next attack roll or saving throw before the end of your next turn.
Special: You can use only one channel divinity power per encounter.
 
[CD]Healer\'s Mercy
Encounter ◆ Divine, Healing
Standard Action   Close burst 5
Channel Divinity: You can use only one channel divinity power per encounter
Target: Each bloodied ally in the burst
Effect: Each target can spend a healing surge. You are weakened until the end of your next turn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1日毎パワー
Moment of Glory
Daily ◆ Divine, Fear, Implement
Standard Action   Close blast 5
Target: Each enemy in the blast
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: You push the target 3 squares and knock it prone.
Effect: You and each ally in the blast gain resist 5 to all damage until the end of your next turn.
Sustain Minor: The effect persists.
Level: 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
汎用パワー
Iron Resurgence
Encounter ◆ Healing
Minor Action   Melee 1
Level: 2
Target: You or one ally; must be bloodied and have at least two healing surges remaining
Effect: The target loses a healing surge and can then spend one or two healing surges. The target also gains temporary hit points equal to half his or her healing surge value.
Prerequisite: You must be trained in Heal.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
儀式