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キャラクター一覧
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キャラクター名
秩序にして善
中立にして善
混沌にして善
秩序にして中立
真なる中立
混沌にして中立
秩序にして悪
中立にして悪
混沌にして悪
属性
プレイヤー名
最終更新:2014/11/01 06:10
クラス/キャラクターレベル
種族
微小
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
サイズ
性別
年齢
ft
inch
cm
身長
lb.
kg
体重
髪の色
瞳の色
肌の色
信仰する神
故郷
相棒の名前はケンジントン。
メモ欄
能力名
能力値
能力
修正値
一時的
能力値
一時的
修正値
筋力
敏捷力
耐久力
知力
判断力
魅力
HP
ヒットポント
最大値
ダメージ減少
負傷/現在のヒットポイント
非致傷ダメージ
イニシアチブ修正値
=
+
合計
【敏】
修正値
その他の
修正値
移動速度
地上
ft.
sq.
ft.
sq.
基本移動速度
防具着用時
ft.
ft.
ft.
ft.
飛行/機動性
水泳
登攀
掘り進み
技能
クラス
技能
技能名
技能
修正値
能力
修正値
ランク
クラス
技能
鎧による
判定ペナルティ
その他の
修正値
〈威圧〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈隠密〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈軽業〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈鑑定〉
=
【知】
+
+
+
+
〈騎乗〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈芸能〉(
)
=
【魅】
+
+
+
+
〈芸能〉(
)
=
【魅】
+
+
+
+
〈言語学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈交渉〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈呪文学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈職能〉(
)*
=
【判】
+
+
+
+
〈職能〉(
)*
=
【判】
+
+
+
+
〈真意看破〉
=
【判】
+
+
+
+
〈水泳〉
=
【筋】
+
+
+
+
〈製作〉(
)
=
【知】
+
+
+
+
〈製作〉(
)
=
【知】
+
+
+
+
〈製作〉(
)
=
【知】
+
+
+
+
〈生存〉
=
【判】
+
+
+
+
〈装置無力化〉*
=
【敏】
+
+
+
+
〈脱出術〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈知覚〉
=
【判】
+
+
+
+
〈知識:貴族〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:工学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:次元界〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:自然〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:宗教〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:神秘学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:ダンジョン探検〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:地域〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:地理〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:歴史〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈治療〉
=
【判】
+
+
+
+
〈手先の早業〉*
=
【敏】
+
+
+
+
〈登攀〉
=
【筋】
+
+
+
+
〈動物使い〉*
=
【魅】
+
+
+
+
〈はったり〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈飛行〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈変装〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈魔法装置使用〉*
=
【魅】
+
+
+
+
*習得時のみ。【筋】【敏】鎧による判定ペナルティ適用
AC
アーマークラス
=10+
+
+
+
+
+
+
合計
鎧
ボーナス
盾
ボーナス
【敏】
修正値
サイズ
修正値
外皮
ボーナス
反発
ボーナス
その他の
ボーナス
接触
アーマークラス
立ちすくみ
アーマークラス
修正等
セーヴィング・スロー
合計
基本
セーヴ
能力
修正値
魔法による
修正値
その他
修正値
一時的
修正値
頑健【耐久力】
=
+
+
+
+
反応【敏捷力】
=
+
+
+
+
意志【判断力】
=
+
+
+
+
基本攻撃ボーナス
呪文抵抗
戦技ボーナス
=
+
+
+
合計
基本攻撃
ボーナス
【筋】
修正値
サイズ
修正値
その他の
修正値
戦技防御値
=
+
+
+
+
+10
合計
基本攻撃
ボーナス
【筋】
修正値
【敏】
修正値
サイズ
修正値
その他の
修正値
攻撃1
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃2
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃3
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃4
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃5
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃6
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
鎧・防御アイテム
ACボーナス
タイプ
ACへの【敏】ボーナス上限
判定ペナルティ
秘術呪文失敗確率
重量
特性・その他
合計
装備品
アイテム
重量
運搬重量の合計
(硬貨含)
所持金
銅貨(cp)
銀貨(sp)
金貨(gp)
白金貨(pp)
軽荷重
頭上に持ち上げる
=最大荷重
中荷重
地面から持ち上げる
=最大荷重x2
重荷重
押し引き
=最大荷重x5
足の数
二足
四足
運搬能力
修正値
特技
Outflankを軸に考えるとき。 1lv:Combat Expertise (Combat) (略) 3lv: Pack Flanking (Teamwork) When you and your companion creature have this feat, your companion creature is adjacent to you or sharing your square, and you both threaten the same opponent, you are considered to be flanking that opponent, regardless of your actual positioning.
特殊能力
【Traits】 ○罠を見破るもの / Trap Finder:忘れられたダンジョンや古代の墓は、いつだって君にとって魅力的だ。知識や財宝を探して失われた場所を探索するという熱狂に、君は全く抵抗できたことはない。悪党の技に対する正式な訓練を受けたことはないかもしれないが、それでも君は視認し隠された罠を破る事に熟達するようになった。ワティの死霊都市の墓は探索のために開かれ、棄民の技術を試すには完璧な場所に思える。君は〈装置無力化〉判定に+1のボーナスを得、この技能\は常にクラス技能\として扱われる。加えて、君は〈装置無力化〉を使用して、ローグのように魔法の罠を解除することができる。 ○Armor Expert:Benefit: When you wear armor of any sort, reduce that suit\'s armor check penalty by 1, to a minimum check penalty of 0. 【Racial traits】(山岳民族 / Mountain Clan ) 暗視 :暗闇の中を60フィート先まで見通すことができる。 岩登り / Rock Climber:〈軽業〉と〈登攀〉判定に+1のボーナスを得る。この種族特性は威嚇の特性と置き換える。 獣性 / Bestial:〈知覚〉判定に+2の種族ボーナスを得る。この種族特性はハーフオークの種族特性であるオークの凶暴\性と置き換える オークの血 :ハーフオークは種族に関連した全ての効果において、人間とオークの両方として扱われる。 武器精通 :ハーフオークはグレートアックスとファルシオンに習熟している。また、“オーク”と名前に記載のある武器を全て軍用武器として扱うことができる。 言語 :巨人語、ゴブリン語(要相談) Animal Focus(or Primal) A hunter can take on the aspect of an animal as a swift action. The hunter can use this ability for a number of minutes per day equal to her level. This duration does not need to be consecutive, but must be spent in 1-minute increments. The hunter can emulate only one animal at a time. The hunter can also apply one of these aspects to her animal companion. Unlike with the hunter herself, there is no duration on the animal aspect applied to her animal companion. An aspect applied in this way does not count against the hunter\'s minutes of duration per day―\it remains in effect until the hunter changes it. The companion\'s aspect can be the same aspect the ranger has taken on or a different one. The hunter can select or change the animal foci on both herself and her animal companion as part of the same swift action. Bat:darkvision 60 feet. Bear: +2 enhancement bonus to Constitution. Bull: +2 enhancement bonus to Strength. Falcon: +4 competence bonus on Perception checks. Frog: +4 competence bonus on Swim checks and on Acrobatics checks to jump. Monkey: +4 competence bonus on Climb checks. Mouse: The creature gains evasion, as the rogue class feature. Owl: The creature gains a +4 competence bonus on Stealth checks. Snake: The creature gains a +2 bonus on attack rolls when making attacks of opportunity and a +2 dodge bonus to AC against attacks of opportunity. Stag: The creature gains a 5-foot enhancement bonus to its base land speed. Tiger: The creature gains a +2 enhancement bonus to Dexterity. Wolf: The creature gains the scent ability with a range of 10 feet. The range doubles if the opponent is upwind, and is halved if the opponent is downwind. Wild Empathy: 多分使わない Track:追跡時に生存判定+2(ハンタ−レベルの1/2) Hunter Tactics: Teamwork Feat: the hunter gains a bonus teamwork feat.The hunter must meet the prerequisites of the selected bonus teamwork feat. As a standard action, the hunter can choose to learn a new bonus teamwork feat in place of the most recent bonus teamwork feat she has already learned.She can change only the most recent teamwork feat gained, and must meet the prerequisites for the newly selected feat. A hunter can change her most recent teamwork feat a number of times per day equal to her Wisdom modifier (minimum 1). Whenever she gains a new teamwork feat, her previous teamwork feats become permanent. デフォルトはPrecise Strike (Combat, Teamwork) Whenever you and an ally who also has this feat are flanking the same the creature, you deal an additional 1d6 points of precision damage with each successful melee attack. This bonus damage stacks with other sources of precision damage, such as sneak attack. This bonus damage is not multiplied on a critical hit. Improved Empathic Linc At 4th level, the hunter gains an empathic link with her animal companion. This functions like an empathic link with a familiar, except the hunter can also see through a companion\'s eyes as a swift action, maintaining this connection as long as she likes (as long as the companion is within 1 mile) and ending it as a free action. The hunter is blinded while maintaining this connection. 動物の相棒:Ape (Nature Trainingでドルイド4lv相当) Precise Companion: Outflankを選択。 she automatically grants this feat to her animal companion as well. Outflank: Whenever you and an ally who also has this feat are flanking the same creature, your flanking bonus on attack rolls increases to +4. In addition, whenever you score a critical hit against the flanked creature, it provokes an attack of opportunity from your ally.
経験点
次のレベル
呪文
レベル:スロット数/習得数 0:Orison/6 1:4/4 2:2/2 サモンネイチャーアライを全習得(使用可能\レベルまで) 習得呪文 0レベル -Create Water -Detect Magic -Guidance -Know Direction -Read Magic -Resistance 可能\な限り、Resistanceを自己と相棒に掛け続ける。 1レベル -Longstrider -Magic Fang -Shillelagh -Heightened Awareness 2レベル -Ironskin -Reduce Animal ■■■動物の相棒■■■ (バランス悪いので、特殊能\力ではなく、呪文の覧に記載) 動物の相棒:エイプ N 大型 動物 Init:+3 夜目、鋭敏嗅覚 知覚?? AC:17(敏+3、外皮+5、サイズ-1) HP:26(4d8+8) 頑健:+6 反応:+7 意志:+2 地上:30ft 登攀30ft 噛みつき +9(1d6+6)、爪(×2)+7(1d6+3) 筋:22(+6) 敏:16(+3) 耐:15(+2) 知:2(-4) 判:12(+1)魅:7(-2) BAB+3 CMB+10 CMD23 Feats(2)《複数回攻撃》、《強打》 Skills(4)〈軽業〉+7(4rank) Tricks 戦闘騎乗(6)、Fetch、Flank Carrying Capacity(Str22 Large bipedal) 〜346/〜692/〜1040 Hugihard(164+56) Cavalier\'s Kit+Ex.Military Saddle(122) Etc (3) TTL 345lb
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