装備品 |
アイテム | 重量 |
キュアライトウーンズのワンド(50) |
|
ベルト・ポーチ、水袋、木製の聖印 |
|
火打ち石と打ち金、呪文構成要素ポーチ、 |
|
|
|
ハンディハバサック(2000gp) |
|
携帯用寝具、ろうそく(×10)、安価な神聖文書、 |
|
鉄の深鍋、枷、携帯食器一式、ロープ、石鹸、 |
|
松明(×10)、保存食(5日分)、 |
|
|
|
|
|
マジックウェポンの巻物 ×2個 |
|
ハイトゥンド・アウェアネスのワンド(50) |
|
オブスキュアリングミストの巻物 ×1個 |
|
エンデュアエレメンツの巻物 ×10個 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
運搬重量の合計 (硬貨含) |
55 |
所持金 |
銅貨(cp) |
|
銀貨(sp) |
|
金貨(gp) |
100 |
白金貨(pp) |
|
軽荷重 |
37 |
頭上に持ち上げる =最大荷重 |
112 |
中荷重 |
75 |
地面から持ち上げる =最大荷重x2 |
224 |
重荷重 |
112 |
押し引き =最大荷重x5 |
560 |
|
|
特技 |
種族:特殊武器習熟ネット
単純武器、軽装鎧、中層鎧習熟
ハンド・クロスボウ、ロングボウ、リピーティング・クロスボウ、ショートボウ
、素手攻撃(神格が好む)、盾習熟
Demon Hunter/Demon Hunter:At 3rd level, a ravener hunter gains Demon Hunter(Pathfinder Campaign Setting:The Inner Sea World Guide 286) as a bonus feat, ignoring its prerequisites. She also gains a +2 bonus on Knowledge(religion) checks to recognize the worshipers of any deity with the DemonAPG subdomain, as well as a +2 morale bonus on attack rolls and caster level checks to overcome spell resistance of creatures that she recognizes as followers of such a deity.
1Lv:呪文熟練:召喚術
3Lv:BOOM COMPANION
5Lv:招来クリーチャー強化
|
|
特殊能力 |
種族
暗視60ft、沼渡り
シャーマン
オリソン、霊魔法、霊獣(イタチ、反応セーブ+2)、下級霊、
浮遊霊:Dark Tapestry Spirit
出典 Horror Realms
下級霊の呪術:邪眼
浮遊霊の呪術:Alien Summons
Whenever the shaman calls or summons one or more creatures, one creature of her choice arrives with the advanced creature simple template. The creature presents a distorted mockery of the usual creature summoned, its body deformed and alien in nature. This chosen creature’s anatomy is so confounding that it is immune to the additional damage from critical hits or precision damage(such as that granted by sneak attack).
Spirit Animal:The shaman’s spirit animal has an alien physiology, including twitching tentacles, additional but blind eyes, or strangely deformed limbs. The spirit animal gains the shaman’s choice of a swim speed or a climb speed equal to its highest speed, and one of its natural weapons increases in reach by 5 feet. If it did not have a natural weapon, it gains a tentacle attack as a secondary natural weapon with 5−foot reach. Damage for this tentacle is standard for a creature of the spirit animal’s size(1d2 for a Tiny spirit animal, or 1d3 for a Small one)
霊能力:Touch of the Void(超常):魅力ボーナスの関係で1日マイナス1回使える!
インクィジター
祈り、インクィジター呪文、
Summon Monster(擬呪)/Summon Monster:Starting at 1st level, a monster tactician can cast summon monster I as a spell-like ability a number of times per day equal to 3 + her Wisdom modifier. She can cast this spell as a standard action, and the creatures remain for 1 minute per level(instead of 1 round per level). At 3rd level and every 2 inquisitor levels thereafter, the power of this ability increases by 1 spell level, allowing her to summon more powerful creatures(to a maximum of summon monster IX at 17th level). A monster tactician cannot have more than one summon monster spell active in this way at a time; if she uses another, any existing summon monster immediately ends. These summon monster spells are considered to be part of the monster tactician’s spell list for the purposes of spell trigger and spell completion items. In addition, she can expend uses of this ability to fulfill the construction requirements of any magic items she creates, so long as she can use this ability to cast the required spells.
At 2nd level and each level thereafter, the monster tactician can add one monster from the expanded summon monster list(see pages 28–29) to her list of available summoned creatures. She can add a new option to any summon monster spell she can cast at the time she chooses the monster; once made, these choices cannot be changed.
Charged by Nature/絆ある乗騎(超常)
Holy Magic/Holy Magic:A ravener hunter adds all spells of 6th-level and lower on the cleric spell list with the good descriptor to her inquisitor spell list as inquisitor spells of the same level. If a spell appears on both the cleric and inquisitor spell lists, the ravener hunter uses the lower of the two spell levels listed for the spell. She cannot cast 2 with the chaotic, evil, or lawful descriptors, even from spell trigger or spell completion items.
魔物の知識、断固とした凝視、ずる賢いイニシアチブ、属性看破、追跡 |
経験点 |
次のレベル |
|
|
|
呪文 |
シャーマン呪文 準備してあるもの
0Lv 4種 無制限/日
・リード・マジック
・メンディング
・ディテクト・マジック
・ダンシングライツ
1Lv 4個 /日
・ストーンシールド
・ストーンシールド
・ストーンシールド
・フロストバイト
インクィジター呪文(Holy Magicによりクレリックの善呪文リストを全て含む)覚えている呪文(使用は自由)
0Lv 無制限/日
・アシッドスプラッシュ
・シフト
・ステイビライズ
・レジスタンス
・ガイダンス
・ライト
1Lv 5回 /日
・シールド・オヴ・フェイス
・キュア・ライト・ウーンズ
・バーブド・チェインズ
・リタニィ・オヴ・ウィークネス
追加習得のクレリック善呪文
・ブレス・ウォーター
・ブレスト・フィスト
・サンクティファイ・コープス
・セレスチャル・ヒーリング
擬似呪文:サモンモンスター
8回/日
通常アクションでクラスレベル分持続
リスト 2レベルまで
追加召喚可能モンスター
2レベル:Great horned owl
3レベル:Giant weasel
・召喚するクリーチャーは特殊能力と特技により、
全ての判定(ダメージ・ロールを含む)と特殊能力のセーヴ難易度に+2(攻撃とダメージロールは+4)。アーマー・クラスと戦技防御値に+4。ヒット・ポイントにヒット・ダイスごとに+4、
される。
絆ある乗騎(有効ドルイドレベル5)ボア(アーキタイプ:元素の相棒:地)
HP:46 AC:24
セーブ:8/4/2、攻撃ロール:+8
ダメージ1d6+6
サイズ :中型 移動速度 30フィート; アーマー・クラス +8外皮; 攻撃 突き刺し(1d6); 能力値 【筋】18、【敏】11、【耐】18、【知】6、【判】13、【魅】4; 特殊能力 夜目、鋭敏嗅覚、凶暴性。
技能〔知覚:5+1〕
特技:軽装鎧習熟、中層鎧習熟、武器熟練(肉体武器)
ブレストプレートのバーディング装備(500gp)
ダメージ減少:2/アダマンティン
ダイア・カラーを装備。
1日1回合言葉により、そのクリーチャーをダイア・カラーが締め付け、その動物をより大きく、より粗暴な存在にする。この襟を合言葉で締め付けた者は、襟をつけた動物の30フィート以内にいなければならない。その動物はエンラージ・パースン呪文の利益を1分の間得る
巨大化状態の相棒
HP:46 AC:22
セーブ:8/4/2、攻撃ロール:+8
ダメージ1d8+7
サイズ :大型
|
|