変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善(LG)
中立にして善(NG)
混沌にして善(CG)
秩序にして中立(LN)
真なる中立(N)
混沌にして中立(CN)
秩序にして悪(LE)
中立にして悪(NE)
混沌にして悪(CE)
プレイヤー名
最終更新:2023/11/30 01:52
クラス
レベル
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
経験値
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
【敏捷力】
その他
AC
敏捷
防具
盾
その他
【敏】
【敏】(最大2)
なし
移動速度
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
割振
種族
成長
現在値
能力値
能力値
修正
\n
8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【筋力】
STR
\n
8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【敏捷力】
DEX
\n
8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【耐久力】
CON
\n
8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【知力】
INT
\n
8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【判断力】
WIS
\n
8:0p
\n
9:1p
10:2p
11:3p
12:4p
13:5p
14:7p
15:9p
→
【魅力】
CHA
ポイント残:
インスピレーション
習熟ボーナス
セーヴィング・スロー
セーヴ
能力修正
その他
習熟ボーナス(習熟)
【筋力】
【敏捷力】
【耐久力】
【知力】
【判断力】
【魅力】
ヒットポイント
最大HP
HP現在値
一時的HP
ヒットダイス
死亡セーヴ
成功
失敗
技能:SKILLS
技能値
技能名
能力
習熟
その他
〈威圧〉
INTIMIDATION
【魅】
〈医術〉
MEDICINE
【判】
〈運動〉
ATHLETICS
【筋】
〈隠密〉
STEALTH
【敏】
〈軽業〉
ACROBATICS
【敏】
〈看破〉
INSIGHT
【判】
〈芸能〉
PERFORMANCE
【魅】
〈自然〉
NATURE
【知】
〈宗教〉
RELIGION
【知】
〈生存〉
SURVIVAL
【判】
〈説得〉
PERSUASION
【魅】
〈捜査〉
INVESTIGATION
【知】
〈知覚〉
PERCEPTION
【判】
〈手先の早業〉
SLEIGHT OF HAND
【敏】
〈動物使い〉
ANIMAL HANDLING
【判】
〈ペテン〉
DECEPTION
【魅】
〈魔法学〉
ARCANA
【知】
〈歴史〉
HISTORY
【知】
受動【判断力】《知覚》
PASSIVE WISDOM PERCEPION
攻撃と呪文発動
ATTACKS & SPELLCASTING
攻撃
攻撃
ボーナス
ダメージ
型
備考
背景 BACK GROUND
Outlander You have been grown up in the wilds far from the civilizations and also the comforts of the town and technology. Here you’ve been witnessed the migration of herds which are larger than the forests and survived weather more extremely than the any city-dweller could be comprehend and also enjoyed the solitude of being of the specific thinking creature in any direction for many miles. The wilds which are in your blood, whether you’re the nomad,a recluse, a hunter-gatherer or even the marauder. Even in the places where ever you don’t even know the specific features of the terrain which you know the ways of the wild.
人格的特徴 PERSONALITY TRAITS
I place no stock in wealthy or well-mannered folk. Money and manners won’t save you from a hungry owlbear.
尊ぶもの IDEALS
Honor. If I dishonor myself, I dishonor my whole clan. (Lawful)
関わり深いもの BONDS
I suffer awful visions of a coming disaster and will do anything to prevent it.
弱味 FLAWS
I am slow to trust members of other races, tribes, and societies.
その他設定など
Pilgrim
その他の習熟と言語
OTHER PROFICIENCIES & LANGUAGES
Celestial Common
貨幣 COINS
プラチナム貨(PP)
金貨(GP)
エレクトラム貨(EP)
銀貨(SP)
銅貨(CP)
貨幣総重量
lb.
装備 EQUIPMENT
装備名
重量
数量
貨幣・装備総重量:
lb.
特徴・特性 FEATURES & TRAITS
Night vision/Darkvision 60 feet Celestial Resistance: Gain resistance to [Dead] damage. Healing Hands: As an action, you can touch a target creature and restore it to HP equal to your level. Once you use this ability, you can't use it again until you finish your next long rest. Light Bearer: Learn the basic light spell. This spell's spellcasting ability score is Charisma. Radiant Soul: Starting at 3rd level, you can unleash the divine energy within you as an action. A light shines in your eyes, and a pair of incorporeal, shining wings emerge from your back. This change lasts for 1 minute or until you end it as a bonus action. During that time, you have a flying speed of 30 feet, and once each of your turns, you can deal "additional [luminous] damage equal to your level to a target you damage with an attack or spell. can be given. Once you use this ability, you can't use it again until you finish your next long rest. Divine Sense: As an action, you can determine the location of a non-covered celestial, fiend, or undead creature within 60 feet of you until the end of your next turn. I can feel it. You can identify its race (celestial, fiend, or undead) but have no further specific information. It can also sense consecrated or desecrated places or objects within the same range. You can use this ability a number of times equal to 1 + your Charisma modifier, and you regain all expended uses each time you finish a long rest. Lay on Hands: You can store 5 points of healing power equal to your paladin level. This power is restored by taking a long rest. As an action, you can touch a target creature and restore its HP by spending as many points as you like, up to your healing reserves. You can also spend 5 points of healing power to remove one disease or one natural poison from a target. You can remove multiple diseases or poisons at the same time by expending your healing power. This ability has no effect on undead or constructs.
呪文 SPELLS
呪文発動クラス
SPELLCASTING CLASS
呪文発動能力値
SPELLCASTING ABILITY
【筋】
【敏】
【耐】
【知】
【判】
【魅】
対呪文セーヴ難易度
SPELLSAVE DC
呪文攻撃ボーナス
SPELLATTACK BONUS
0レベル初級呪文 CANTRIP
1レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
2レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
3レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
4レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
5レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
6レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
7レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
8レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
9レベル呪文
準備
済み
スロット合計
使用済みスロット
パスワード