変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2013/08/09 14:16
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Warforged Flavor: Built for a war that has ended, searching for purpose Size: Medium Speed: 6 squares Vision: Normal Ability Scores: +2 Constitution, +2 Intelligence or +2 Strength Languages: Common Living Construct:You are a living construct. You do not need to eat, drink, breathe, or sleep. You never make Endurance checks to resist the effect of starvation, thirst, or suffocation. All other conditions and effects affect you normally. Warforged Resolve:You have the warforged resolve power. Warforged Mind:You have a +1 racial bonus to your Will. Warforged Resilience:You have a +2 racial bonus to saving throws against ongoing damage. Also, when you make a death saving throw, you can take the better result of your die roll or 10. Unsleeping Watcher:You do not sleep and instead enter a state of inactivity for 4 hours to gain the benefits of an extended rest. While in this state, you are fully aware of your surroundings and notice approaching enemies and other events as normal.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Fighter (Weaponmaster) Key Abilities: Strength; Dexterity, Wisdom, or Constitution Armor Proficiencies: Cloth, leather, hide, chainmail, scale; heavy shields, light shields Weapon Proficiencies: Simple melee, military melee, simple ranged, military ranged Bonus to Defense: +2 Fortitude Hit Points at 1st Level: 15+ Constitution Score Hit Points per Level Gained: 6 Healing Surges: 9+ Constitution Modifier Trained Skills: From the class skills list below, choose 3 trained skills at 1st level. Class Skills: Athletics (Str), Endurance (Con), Heal (Wis), Intimidate (Cha), Streetwise (Cha) Build Options: Arena Fighter, Battlerager Fighter, Brawling Fighter, Great Weapon Fighter, Guardian Fighter, Tempest Fighter _PARSED_CLASS_FEATURE: Combat Agility, Combat Challenge, Combat Superiority, Fighter Talents Role: Defender. Tough and resilient, you use tactical cunning and battle prowess to contain the enemy and protect your allies. Short Description: You define the front line of combat, crushing foes in melee while protecting your allies. _DisplayName: Fighter (Weaponmaster) Ironwrought:Inevitable Strike Breland Type: Geography Common Knowledge: Of all the Five Nations, Breland has made the greatest social and economic recovery following the war. Breland has vast tracts of workable land?it is one of the major food producers of Khorvaire?as well as a society of great personal freedoms, which has inspired immense loyalty and patriotism in its citizenry. The Brelish are proud of their heritage and consider themselves cosmopolitan, and the nation currently leads all others in social progress. Breland\'s people are convinced that their social and economic advancements will keep them at the forefront of the Five Nations for generations to come. Campaign: Eberron Associated Skills: Diplomacy, Insight
習得言語
Primordial. Common.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
テーマ:アイアンロート 背景:ブレランド(交渉をクラス技能\に)
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
イニシアチブ判定に+2アイテムボーナス Property:You gain a +2 item bonus to initiative checks. Power:Power * Daily (Immediate Interrupt) Trigger: An enemy adjacent to you shifts. Effect: Make a melee basic attack with this weapon against the triggering enemy.
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
Property:Gain a +2 item bonus to saving throws against effects with the poison keyword and effects that render you weakened, slowed, or immobilized.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
喧嘩殺法 Brutal Brawler:The damage die of your unarmed attacks increases to 1d6. Your damage die for spiked gauntlets increases to 1d8. ウォーフォージドの戦闘卓越 Warforged Superiority:Whenever you hit a creature with an opportunity attack, you also knock that creature prone.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
グラップリング・ストライク Grappling Strike ~ You hew your foe with a simple attack and then grab it with your empty hand to keep it from escaping. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee touch Requirement: You must have a hand free. Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and you grab the target. The grab ends automatically at the end of your next turn. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage. Brawler Style: When making an opportunity attack, you can use this power in place of a melee basic attack. Level: 1
デュアル・ストライク Dual Strike ~ You lash out quickly and follow up faster, delivering two small wounds. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Primary Target: One creature Primary Attack: Strength vs. AC (main weapon) Hit: 1[W] damage. Level 21: 2[W] damage Effect: Make a secondary attack. Secondary Target: One creature other than the primary target Secondary Attack: Strength vs. AC (off-hand weapon) Hit: 1[W] damage. Level 21: 2[W] damage Level: 1
遭遇毎パワー
イネヴァタブル・ストライク Inevitable Strike ~ Elemental power flows through you, providing you with keen accuracy and sharper striking force. ~ Encounter ◆ Elemental, Weapon No Action Personal Trigger: You make a melee weapon attack roll. Effect: Make the attack roll twice. If both attack rolls hit, the target takes 1d8 extra damage. Level 11: 2d8 extra damage. Level 21: 3d8 extra damage.
使用済み
ウォーフォージド・リゾルヴ Warforged Resolve ~ It\'s difficult to take you down, even when you\'re faltering. ~ Encounter ◆ Healing Minor Action Personal Effect: You gain a number of temporary hit points equal to 3 + one-half your level and can make a saving throw against one effect on you that deals ongoing damage. If you are bloodied, you also regain hit points equal to 3 + one-half your level.
使用済み
テイクダウン・アタック Takedown Attack ~ You bash your foe with a vicious attack and then drag the creature down to the ground. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee 1 Requirement: You must have a hand free. Target: One creature Attack: Strength vs. Fortitude Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and you knock the target prone. Special: When charging, you can use this power in place of a melee basic attack. Level: 1
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
ドライヴィング・アタック Driving Attack ~ You drive back your adversary with a hail of blows. ~ Daily ◆ Invigorating, Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Primary Attack: Strength vs. AC Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and you push the target 1 square. You then shift 1 square to a square the target vacated. Make a secondary attack against the target. Secondary Attack: Strength vs. Fortitude Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and you push the target 2 squares and knock it prone. Miss: Half damage, and you push the target 1 square. Level: 1
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
■遭遇毎 グラウアリング・スレット Glowering Threat ~ Your intimidating presence distracts your enemies as they attempt to attack your allies. ~ Encounter ◆ Martial Minor Action Close burst 2 Prerequisite: You must have training in Intimidate. Target: Each enemy in the burst Effect: Until the end of your next turn, each target takes a -5 penalty to attack rolls against any creature other than you. Level: 2
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード