変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2014/02/15 02:09
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Drow Flavor: Graceful and deadly, at home in the depths of darkness Size: Medium Speed: 6 squares Vision: Darkvision Ability Scores: +2 Dexterity, +2 Charisma or +2 Wisdom Languages: Common, Elven Trance (Drow):Rather than sleep, drow enter a meditative state known as trance. You need to spend 4 hours in this state to gain the same benefits other races gain from taking a 6-hour extended rest. While in a trance, you are fully aware of your surroundings and notice approaching enemies and other events as normal. Lolthtouched:You have your choice of either the cloud of darkness or darkfire power. Fey Origin:Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Rogue (Thief) Key Abilities: Dexterity; Strength or Charisma Armor Proficiencies: Cloth, leather Weapon Proficiencies: Dagger, hand crossbow, short sword, shortbow, sling Bonus to Defense: +2 Reflex Hit Points at 1st Level: 12+ Constitution Score Hit Points per Level Gained: 5 Healing Surges: 6+ Constitution Modifier Trained Skills: Stealth, Thievery. From the class skills list below, choose 4 more trained skills at 1st level. Class Skills: Acrobatics (Dex), Athletics (Str), Bluff (Cha), Dungeoneering (Wis), Insight (Wis), Intimidate (Cha), Perception (Wis), Stealth (Dex), Streetwise (Cha), Thievery (Dex) _PARSED_CLASS_FEATURE: Backstab, First Strike, Rogue\'s Trick, Sneak Attack, Weapon Finesse, Level 2 Thief Utility Power, Skill Mastery, Thief Weapon Talent, Level 3 Improved Backstab, Level 4 Extra Rogue\'s Trick, Cunning Escape, Level 6 Thief Utility Power, Level 7 Extra Rogue\'s Trick, Improved Finesse, Thief Combat Readiness, Level 10 Thief Utility Power, Level 13 Improved Backstab, Paragon Finesse, Slip from the Grasp, Level 17 Extra Rogue\'s Trick, Evasive Backstab, Invisible Stalker, Elusive Thief, Epic Finesse, Reliable Thief, Epic Skill Mastery Role: Striker. Short Description: Quick reflexes, a sharp wit, and a deadly blade allow you to overcome any challenge. _ParentClass: ID_FMP_CLASS_6 _DisplayName: Rogue (Thief) _Tags: Essentials Iron Wolf Warrior:Iron Wolf Charge Gritty Sergeant Type: Campaign Common Knowledge: You\'ve led people into battle and had them bleed on you as they died. But many of them lived to fight again. You\'ve seen them come and go, sometimes so quickly that you never learned their names. Are there particular battles you remember well?or curse? Particular generals who wasted the lives of the those in your care? To what degree have you made the transition to civilian life? Ever get caught giving orders just like the old days, or are you glad to have that responsibility lifted from your shoulders? Good Background: Human. Benefit: You gain proficiency in a simple or military weapon of your choice, and you gain a +1 bonus to initiative checks. Short Description: Don\'t call me ‘sir.\' I work for a living, soldier! I was picking boys like you off the turf back when your mama was picking daisies in the field. Your papa, too. Campaign: Scales of War Adventure Path
習得言語
Common. Elven.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Surprising Charge:When you make a charge attack against a target that is granting combat advantage to you, the attack deals 1[W] extra damage if you hit with a light blade or a spear. Backstabber:The extra damage dice from your Sneak Attack class feature increase from d6s to d8s.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Acrobat\'s Trick ~ For a brief moment, you move along a wall. The momentum you build translates into a more powerful attack. ~ At-Will ◆ Martial Move Action Personal Effect: You move up to your speed -2. During this move, you have a climb speed equal to your speed -2. You also gain a +2 power bonus to your next damage roll with a basic attack during this turn. Level 11: +4 power bonus. Level 21: +6 power bonus.
Tactical Trick ~ Your quick assessment of the battlefield shows you both where to step and which enemies are too distracted to defend themselves properly. ~ At-Will ◆ Martial Move Action Personal Effect: You move up to your speed, and you do not provoke opportunity attacks when leaving squares adjacent to your allies. Until the end of your turn, you have combat advantage against enemies that have at least one of your allies adjacent to them.
遭遇毎パワー
Iron Wolf Charge ~ You scream out an unnerving howl as you charge into battle. Faint-hearted foes shrink from your savage wrath. ~ Encounter ◆ Fear, Martial, Primal No Action Close burst 2 Trigger: You hit an enemy with a charge attack. Effect: That enemy takes 1d6 extra damage from the triggering attack, and you make the following attack. Level 11: 2d6 extra damage. Level 21: 3d6 extra damage. Target: Each enemy in the burst Attack: Highest ability modifier vs. Will Hit: You push the target up to 2 squares. The target takes a -2 penalty to attack rolls until the end of your next turn.
使用済み
Cloud of Darkness ~ A shroud of blackness descends around you, hiding you from sight. ~ Encounter ◆ Fear, Martial, Primal Minor Action Close burst 1 Effect: The burst creates a cloud of darkness that remains in place until the end of your next turn. The cloud blocks line of sight, squares within it are totally obscured, and creatures entirely within it are blinded until they exit. You are immune to these effects.
使用済み
Backstab ~ You take a split second to locate the most vulnerable point in your enemy\'s defenses. ~ Encounter ◆ Martial Free Action Personal Trigger: You make an attack roll against an enemy within 5 squares of you using a basic attack with a weapon. The enemy must be granting combat advantage to you. Effect: You gain a +3 power bonus to the attack roll, and the enemy takes 1d6 extra damage if the attack hits. Level 7: 2d6 extra damage. Level 17: 3d6 extra damage. Level 27: 4d6 extra damage.
使用済み
Sneak in the Attack ~ You give your ally the advantage she needs to inflict a devastating attack. ~ Encounter ◆ Martial Minor Action Melee 1 Target: One creature Effect: Until the start of your next turn, the next ally who hits the target and has combat advantage against it deals extra damage against it equal to your Sneak Attack damage. Level: 2
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード