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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2015/05/03 20:06
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Human Flavor: Ambitious explorers, driven leaders, eager to master the world Size: Medium Speed: 6 squares Vision: Normal Ability Scores: +2 to one ability score of your choice Languages: Common, choice of one other Bonus Feat:You gain a bonus feat at 1st level. You must meet the feat\'s prerequisites. Human Power Selection:Choose an option for your human character. Heroic Effort:You have the heroic effort power. Bonus Skill:You gain training in one additional skill from your class skills list. Human Defense Bonuses:You gain a +1 racial bonus to Fortitude, Reflex, and Will. Human Power Selection:Choose an option for your human character.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Ranger (Scout) Key Abilities: Dexterity, Wisdom Armor Proficiencies: Cloth, leather, hide Weapon Proficiencies: Simple melee, military melee, simple ranged, military ranged Bonus to Defense: +1 Fortitude, +1 Reflex Hit Points at 1st Level: 12+ Constitution Score Hit Points per Level Gained: 5 Healing Surges: 7+ Constitution Modifier Trained Skills: Dungeoneering or Nature (your choice). From the class skills list below, choose 4 more trained skills at 1st level. Class Skills: Acrobatics (Dex), Athletics (Str), Dungeoneering (Wis), Endurance (Con), Heal (Wis), Nature (Wis), Perception (Wis), Stealth (Dex) _PARSED_CLASS_FEATURE: Aspects of the Wild (Scout), Attack Finesse, Dual Weapon Attack, Power Strike, Ranger Wilderness Knacks, Two-Weapon Style, Level 2 Scout Utility Power, Level 3 Improved Power Strike, Level 4 Wilderness Knack, Reactive Shift, Level 6 Scout Utility Power, Level 7 Aspect of the Wild (Scout), Level 8 Wilderness Knack, Improved Dual Weapon Attack, Level 10 Scout Utility Power, Enhanced Power Strike, Paragon Dual Weapon Attack, Level 16 Scout Utility Power, Level 17 Aspect of the Wild (Scout), Cautious Shift, Level 22 Scout Utility Power, Peerless Perception, Epic Dual Weapon Attack, Epic Scout\'s Shift Role: Striker. _SecondaryPowerSourceElement: ID_FMP_POWER_SOURCE_4 Short Description: Wielding dual melee weapons, you dart in and out of combat, striking your foes hard and fast. _ParentClass: ID_FMP_CLASS_5 _DisplayName: Ranger (Scout) Ironwrought:Inevitable Strike Blademaster Type: Society Common Knowledge: A consummate duelist, you crossed blades with the best you could find and lived to tell of it. That is, until you met Liria Valthorin. Disarmed and with her sword at your throat, she offered you training at her school, the House of Flowers, instead of death. Did you duel for money, fame, or some other reason? Are you a young hotshot, still building your reputation, or is this a new chapter in a long career? Do you consider Liria a teacher, friend, or rival? Campaign: General Associated Skills: Acrobatics, Insight Associated Languages: Elven
習得言語
Primordial. Common. Giant.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property:Add a +2 item bonus to your saving throws against ongoing damage.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property:When you hit with a melee basic attack, you gain a +2 item bonus to the damage roll.
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Surprising Charge:When you make a charge attack against a target that is granting combat advantage to you, the attack deals 1[W] extra damage if you hit with a light blade or a spear. Sneak of Shadows:You gain training in the Thievery skill. Once per encounter, you can use the rogue\'s Sneak Attack class feature. Superior Reflexes:You gain a +2 feat bonus to Reflex. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. You also gain combat advantage against all enemies during your first turn in an encounter.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Aspect of the Charging Ram ~ You barrel past your foes with such speed and strength that they are unable to react to your assault. ~ At-Will ◆ Primal, Stance Minor Action Personal Effect: You assume a stance, the aspect of the charging ram. Until the stance ends, you gain the following benefits. * Your movement during a charge doesn\'t provoke opportunity attacks. * If you hit with a charge attack, you can knock the target prone. * You gain a +2 power bonus to the damage rolls of charge attacks.
Aspect of the Lurking Spider ~ Like a spider, you lie in ambush and wait until your foe comes near before launching your attack. ~ At-Will ◆ Primal, Stance Minor Action Personal Effect: You assume a stance, the aspect of the lurking spider. Until the stance ends, you gain the following benefits. * You gain a +2 power bonus to Stealth checks. * You gain a +5 power bonus to Athletics checks made to climb. * While you have combat advantage against an enemy, you gain a +2 power bonus to damage rolls against it. Level 11: The bonus to damage rolls increases to +3. Level 21: The bonus to damage rolls increases to +4.
Dual Weapon Attack ~ You follow your successful swing with a quick strike from your off hand. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Free Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Trigger: You hit with a melee basic attack on your turn. Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC (off-hand weapon) Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Special: You can use this power only once per round.
遭遇毎パワー
Inevitable Strike ~ Elemental power flows through you, providing you with keen accuracy and sharper striking force. ~ Encounter ◆ Elemental, Weapon No Action Personal Trigger: You make a melee weapon attack roll. Effect: Make the attack roll twice. If both attack rolls hit, the target takes 1d8 extra damage. Level 11: 2d8 extra damage. Level 21: 3d8 extra damage.
使用済み
Heroic Effort ~ Your grim focus and unbridled energy means that failure is not an option. ~ Encounter ◆ Elemental, Weapon No Action Personal Trigger: You miss with an attack or fail a saving throw. Effect: You gain a +4 racial bonus to the attack roll or the saving throw.
使用済み
Power Strike ~ By pushing yourself beyond your normal limits, you unleash your full wrath against a foe. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon No Action Special Trigger: You hit an enemy with a melee basic attack using a weapon. Target: The enemy you hit Effect: The target takes 1[W] extra damage from the triggering attack. Level 17: 2[W] extra damage. Level 27: 3[W] extra damage.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
Stalker\'s Mist Daily ◆ Primal, Zone Minor Action Area burst 1 within 10 squares Effect: The burst creates a zone that lasts until the end of the encounter. Squares in the zone are heavily obscured to your enemies. Move Action: You move the zone up to 5 squares. Level: 2
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード