変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2015/11/25 17:46
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Tiefling Flavor: Cursed heirs of a shattered empire who live in the shadows, but do not fear the dark. Size: Medium Speed: 6 squares Vision: Low-light Ability Scores: +2 Charisma, +2 Constitution or +2 Intelligence Languages: Common, choice of one other Infernal Wrath:You have the infernal wrath power. Fire Resistance:You have fire resistance equal to 5 + one-half your level. Bloodhunt:You gain a +1 racial bonus to attack rolls against bloodied enemies.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Hybrid Short Description: You combine elements of two distinct classes into a brand-new class of your own.
習得言語
Common. Elven.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Power:Power * (Minor Action) Use this power when you are adjacent to an ally who is subject to an effect that a save can end. The ally is no longer affected, and you now have the effect. You cannot make a saving throw against this effect until the end of your next turn.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
Property:Whenever you roll a natural 1 on an attack roll or a saving throw, you take ongoing 10 poison damage (save ends). You can end this effect by removing the cloak as a minor action. Power:Attack Power (Poison) * Encounter (Immediate Reaction Action) Trigger: An adjacent enemy hits you with a melee attack. Effect: The triggering enemy takes ongoing 5 poison damage (save ends).
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Icy Clutch of Stygia:Whenever an enemy successfully saves against ongoing damage that you imposed, that enemy takes cold damage equal to your Charisma or Intelligence modifier. The cold damage inceases to 5 + your Charisma or Intelligence modifier at 11th level and 10 + your Charisma or Intelligence modifier at 21st level. Student of the Plague:You gain the ability to focus your spellscar to useful ends. You qualify for the Novice Power, Acolyte Power, and Adept Power feats, treating spellscarred as the class into which you have multiclassed. You also choose one trait from the following list. (Your DM might create other traits to add to this list, or allow you to devise one of your own.) ? Sight of the Unseen: You have darkvision extending 1 square in all directions that you can turn on and off at will. When your darkvision is on, your eyes are backlit with a dancing blue flame. ? Flamespeed: Once per encounter as a minor action, you gain a +1 bonus to speed or a +2 bonus to speed if you charge or run. The bonus lasts until the end of your next turn. Blue flame momentarily licks the ground where your feet touch it. ? Larger than Life: Once per day as a free action, your hands flare with a blue glow and you add 1 to the reach of an attack you make. White Lotus Dueling Expertise:You gain a +1 feat bonus to the attack rolls of arcane powers and basic attacks that you make with any weapon or implement with which you have proficiency. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. You also gain proficiency with orbs, rods, staffs, or wands. Hybrid talent: Gain hybrid talents -- Warlock Pact Boon Beshaba\'s Boon:Each time an enemy fails a saving throw against an effect you imposed, you gain 5 temporary hit points.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Brand of the Sun ~ Your weapon burns like a star as you draw upon the power of the sun to smite your foe and bolster an ally. ~ At-Will ◆ Divine, Radiant, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Wisdom vs. AC Hit: 1[W] + Wisdom modifier radiant damage. Level 21: 2[W] + Wisdom modifier radiant damage. Effect: You or one ally within 5 squares of you can make a saving throw. Level: 1
Hellish Rebuke
遭遇毎パワー
Infernal Wrath ~ You call upon the hellfire burning in your soul to punish your enemy. ~ Encounter ◆ Fire Free Action Close burst 10 Trigger: An enemy within 10 squares of you hits you. Target: The triggering enemy in the burst Effect: The target takes 1d6 + Intelligence modifier or Charisma modifier fire damage. Level 11: 2d6 + Intelligence modifier or Charisma modifier fire damage. Level 21: 3d6 + Intelligence modifier or Charisma modifier fire damage.
使用済み
Prophetic Guidance ~ A glimpse into your enemy\'s future allows you to guide your allies\' attacks with incredible precision. ~ Encounter ◆ Divine Standard Action Ranged 5 Target: One enemy Effect: The target grants combat advantage until the end of your next turn, and your allies gain a power bonus to damage rolls against the target equal to your Wisdom modifier until the end of your next turn. The next ally who misses the target before the end of your next turn can reroll the attack. Level: 1
使用済み
Devil\'s Trade ~ You call on infernal powers to trade a sliver of your soul for temporary relief. ~ Encounter ◆ Arcane Minor Action Personal Effect: You gain vulnerable 5 to all damage until the end of your next turn, and you automatically succeed on one saving throw you make at the end of this turn. Level: 2
使用済み
Lure of Minauros ~ You whisper dark promises on the wind, sending them forth to pollute your enemy\'s mind with overwhelming terror that compels it to lash out in a panic. ~ Encounter ◆ Arcane, Fear, Implement, Psychic Standard Action Ranged 10 Primary Target: One creature Primary Attack: Charisma vs. Will Hit: 1d10 + Charisma modifier psychic damage, and the primary target takes a free action to make a melee basic attack against itself or an adjacent creature. Infernal Pact: Until the end of your next turn, whenever an enemy attacks you, each other enemy adjacent to you takes psychic damage equal to your Charisma modifier. Miss: You take damage equal to your level but can make a secondary attack. Secondary Target: One creature other than the primary target Secondary Attack: Charisma vs. Will Hit: One-half of 1d10 + Charisma modifier psychic damage, and the secondary target takes a free action to make a melee basic attack against a creature of your choice (including itself ) that is adjacent to it; the secondary target\'s attack deals half damage. Level: 3
使用済み
Pain to Pleasure ~ You unleash the dark magic of Belial, drawing strength and pleasure from your enemy\'s tormented screams. ~ Encounter ◆ Arcane, Fire, Healing, Implement Standard Action Ranged 10 Primary Target: One creature Primary Attack: Charisma vs. Reflex. Make two attack rolls. If either of them hits, resolve them as a single hit, and both of them must miss for the attack to miss. Hit: 1d10 + Charisma modifier fire damage if one attack roll hits, or 2d10 + Charisma modifier fire damage if two hit. If at least one attack roll hits, you regain hit points equal to your Intelligence modifier. Infernal Pact: You regain additional hit points equal to your Charisma modifier. Miss: You regain additional hit points equal to your Charisma modifier. Secondary Target: One creature other than the primary target Secondary Attack: Charisma vs. Reflex. Make two attack rolls. If either of them hits, resolve them as a single hit, and both of them must miss for the attack to miss. Hit: One-half of 1d10 + Charisma modifier fire damage if one attack roll hits, or 2d10 + Charisma modifier fire damage if two hit. If at least one attack roll hits, you regain hit points equal to your Intelligence modifier. Level: 7
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Contagion ~ With a word, lesions and angry boils rise on your foe\'s flesh. Its blood clouds with putrid juices and boils away through the air, snaking into the eyes and ears of your other enemies. ~ Daily ◆ Arcane, Implement, Poison Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Charisma vs. Fortitude Hit: Ongoing 10 poison damage (save ends). The first time the target fails a saving throw against this ongoing damage, each enemy within 2 squares of the target takes ongoing 5 poison damage (save ends). Dark Pact: On a failed saving throw, the ongoing damage instead spreads to each enemy within a number of squares equal to 2 + your Intelligence modifier. Miss: Ongoing 5 poison damage (save ends). This ongoing damage does not spread. Level: 1
使用済み
Consecrated Ground ~ You create a crackling web of radiant light upon the ground around you. Enemies within thelight suffer the wrath of your deity, while you and your allies bask in it. ~ Daily ◆ Divine, Healing, Radiant, Zone Standard Action Close burst 1 Effect: The burst creates a zone that lasts until the end of your next turn. Any enemy that starts its turn in the zone takes 1d6 + your Charisma modifier radiant damage. If you or any ally of yours is bloodied and starts his or her turn in the zone, he or she regains hit points equal to 1 + your Charisma modifier. Sustain Minor: The zone persists until the end of your next turn. Level: 5
使用済み
Stream of Life ~ Your life energy flows into a companion and grants your friend the vigor to fight on. ~ Daily ◆ Divine, Healing Minor Action Personal Effect: You take ongoing 5 damage (save ends). This damage can\'t be reduced in any way. At the end of your turn, you can choose not to make a saving throw against this ongoing damage. Whenever you take the ongoing damage, an ally within 5 squares of you regains 15 hit points. Level: 6
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード