変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2019/09/12 22:48
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Basic+Racial+all+to two STR:10+0+2+0 CON:14+0+2+5 DEX:08+2+2+2 INT:18+0+2+5 WIS:10+2+2+0 CHA:11+0+2+0
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Energizing Sigil(Sigil Carver) Action Point: one ally within 5 squares of you can roll a saving throw against each effect on him that a save can end. Bolstering Sigil(Sigil Carver) Any allies adjacent to you gain a +2 power bonus to all defenses. Punishing Sigil(Sigil Carver) Whenever an enemy marked by you within 5 squares of you hits an ally who is adjacent to you, you can make a melee basic attack against that enemy as an opportunity action. You can make the attack even if the creature is beyond your normal reach.
習得言語
Elf, Common
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
45,000gp -17,000gp -21,000gp -680gp -4,200gp +11200gp +30000gp -690gp -------------------------------------- 42,670gp left
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
-------------------------------------- Theme: Harper Agent -------------------------------------- Harper Pin
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
Free) Day) aura ends(S/E)
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
Mnr) At-Will) Stand Up
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
n/a) Day) Reroll Saving Throw
使用済み
【首】
重量
パワー
Mnr) Enc) Can climb
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
Pull Push Slide -1
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
Day) Reroll Attack or S/T
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
[17] 01. Sneak of Shadows(Rogue:Martial) 02. Backstabber(Snk Atk d6->d8) 03. Quick Draw 04. **Epic Will(Will+4)[Dr] 05. Master at Arms(AR+3) 06. Inteligent Blademaster(Str->Int) 07. Superior Fortitude(For+4) 08. **Total Aegis(Mark Any) 09. *Greater Aegis of Shielding(D-5) 10. Superior Reflex(Ref+4) 11. Superior Will(Will+4) 12. Resilient Focus(+2S/T) 13. **Fey Shift(Mv or Teleport2)[FoFW] 14. **Epic Reflex(Ref+4)[Dr] 15. **Epic Fortitude(For+4)[Dr] 16. **Extended Aegis 17. **Charging Aegis 強打 無慈悲な殺し屋 デーモンスキンタトゥー
無限回パワー
Sword Burst Arcane, Force, Implement Std) At-Will) Swordmage Lv- Close Burst 1 / Each Enemy vs. Ref Hit: 2d6+[INT][Force]
Luring Strike Std) At-Will) Swordmage Lv-[AP] Melee Weapon / 1 creature Hit: 1[W], You SHIFT 1 sq and slide the target 1 sq into the space you occupied. Effect: Before or after the attack, you can SHIFT 1 sq
Aegis of Shielding Mnr) At-Will) Swordmage Close Burst 2 / 1Creature Effect: You mark the target. II) 10sq(20sq)/reduce 5+[CON]+[Feat] (26)
遭遇毎パワー
Foesnare Std) Enc) Swordmage Lv1 Melee Weapon / 1Creature Hit: 1[W] + [INT] and the target is IMMOBILIZED until the end of your next turn. Special: You can use this power in place of a melee basic attack when charging.
使用済み
Aegis Sigil Std) Enc) Sigil Carver Lv11[AP] Melee Weapon / 1Creature Hit: 3[W]+[INT] Effect: UEoTNT Mark
使用済み
Hypnotic Swordplay Arcane, Implement, Psychic Std) Enc) Swordmage Lv13[AP] Melee 1 / 1Creature vs. Will Hit: [INT](6) psychic damage, STUNNED UEoYNT
使用済み
Thundering Vortex Std) Enc) Swordmage Lv17[AP] Close Burst 3 / Each enemy vs. Fortitude Hit: 2d8+[INT] [Thndr], PULL 2sq. MARK UEoYNT.
使用済み
Radiant Sheild Std) Enc) Swordmage Lv23[AP] Ranged10 Burst 2 / Each enemy vs. Will
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
Ghost Walk Mnr) Enc) Swordmage Utl Lv22[AP] Effect: Insubstantial, phasing UEoYNT
使用済み
Borrowed Confidence Mnr) Enc) Swordmage Utl Lv16[AP] Effect: USoYNT, roll twice to AR or ST
使用済み
Sigil of Safety II) Enc) Sigil Carver Utl Lv12[AP] Close burst 5 / 1 ally Trigger: an ally within 5sq was hit Effect: Teleport the target to a space within 5sq, gains all Def+4 against triggering attack
使用済み
Channeling Shield II) Enc) Swordmage Utl Lv2[AP] Close Burst 10 / 1target Trigger: you or an ally within 10sq is hit Effect: reduce the damage 5+[CON](10), next hit before the end of your next turn D+[CON](5)
使用済み
Sneak Attack Free) Enc) Multiclass D+5d8
使用済み
Cloud of Darkness Mnr) Enc) Racial
使用済み
1日毎パワー
Mark of the Hound Std) Day) Swordmage Lv5[AP] Melee Weapon / 1Creature Hit: 2[W]+[INT] Miss: Half damage Effect: Encounter, automatically pinpoint the location of the target while it is within 20sq, even if line of sight or line of effect would normally be blocked. You still take any penalties for any concealment or cover that the creature has against you. Gain the benefit of flanking against the target while you and at least one ally are adjacent to the target.
使用済み
Blade Bolt Std) Day) Swordmage Lv9[AP] Ranged 5 / 1Creature Hit: 2[W]+[INT] lightning damage, and the target is SLOWED(SE), Also, the target is MARKED by you. Miss: Half damage, and the target is SLOWED UEoYNT.
使用済み
Hunter's Pursuit Std) Day) Swordmage Lv15[AP] Melee weapon / 1Creature Hit: 3[W]+[INT], IMMOBILIZED UEoYNT. Effect: Encounter, whenever you hit the target with a melee attack, IMMOBILIZED UEoYNT.
使用済み
Sigil of Enity Std) Day) Sigil Carver Lv20[AP] Melee weapon / 1Creature Hit: 2[W]+[INT]. Effect: Encounter, whenever your ally hit the target with a melee attack during his turn, the damage deals 2d6 Extra damage on each hits.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
Quicksilver Blade Swordmage Lv25[AP] Mnr) Basic Attack/round
使用済み
Bane Blade Lv19
使用済み
Dimensional Dodge II) Day) Swordmage Utl Lv10 Trigger: Hit by An enemy within 20sq with a ranged attack. Effect: You teleport adjacent to the enemy.
使用済み
Swordmage's Decree Mnr) Day) Swordmage Utl Lv6 Close Blast 3 / Each enemy in blast Effect: Mark. If you mark only one target with this power, you do not expend the power but cannot use it again during this encounter.
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
Harper's Bressing n/a) Enc) Theme Roll +1d6 to AR. Reroll ST with +2 power bonuses.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード