イニシアチブ
イニシアチブ |
【敏】 |
レベルの 1/2 |
その他 |
4 |
0 |
1 |
3 |
状況による修正 |
|
|
防御値
AC |
10+ LV1/2 |
防具/ 能力値 |
クラス |
特技 |
その他 |
その他 |
16 |
11 |
5 |
|
|
|
|
状況ボーナス |
|
|
移動速度
移動速度(マス) |
基本 |
防具 |
アイテム |
その他 |
6 |
6 |
0 |
|
|
特殊な移動 |
|
|
能力値
現在値 |
能力値 |
能力値 修正 |
修正値+ レベルの1/2 |
8 | 【筋】 【筋力】 |
-1 | 0 |
12 | 【耐】 【耐久力】 |
+1 | 2 |
|
頑健 |
10+ LV1/2 |
能力値 |
クラス |
特技 |
強化 |
その他 |
その他 |
13 |
11 |
1 |
|
|
1 |
|
|
状況ボーナス |
|
|
感覚
値 |
受動感覚 |
|
基本 |
SKILL |
13 |
受動〈看破〉 |
|
10+ |
3 |
18 |
受動〈知覚〉 |
|
10+ |
8 |
特殊な感覚 |
|
|
10 | 【敏】 【敏捷力】 |
| 1 |
20 | 【知】 【知力】 |
+5 | 6 |
|
反応 |
10+ LV1/2 |
盾/ 能力値 |
クラス |
特技 |
強化 |
その他 |
その他 |
17 |
11 |
5 |
|
|
1 |
|
|
状況ボーナス |
|
|
基本近接攻撃
|
種別 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
なし |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
追加効果・範囲など |
クリティカル |
|
|
|
|
14 | 【判】 【判断力】 |
+2 | 3 |
12 | 【魅】 【魅力】 |
+1 | 2 |
|
意志 |
10+ LV1/2 |
能力値 |
クラス |
特技 |
強化 |
その他 |
その他 |
16 |
11 |
2 |
2 |
|
1 |
|
|
状況ボーナス |
|
|
|
ヒットポイント
最大HP |
重傷値 =hpの1/2 |
回復力値 =hpの1/4 |
回復力使用回数/日 |
28 |
14 |
7 |
7 |
hp現在値 |
回復力使用済み回数 |
|
|
底力 1回/遭遇 |
使用済み:□ |
一時的hp |
|
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:□/□/□ |
セーヴィング・スロー修正値 |
|
抵抗 |
死霊・光輝への抵抗5 |
現在の状態と効果 |
|
|
アクション・ポイント
アクション・ポイント |
マイル ストーン |
アクション ポイント |
2 |
|
2 |
アクション・ポイントによる追加効果 |
|
種族特徴
永劫起源
サウザントライフタイムズのパワー
重傷クリーチャーへの防御値+1 |
|
基本遠隔攻撃
オーブ |
種別 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
なし |
7 |
知 |
5 |
1 |
|
1 |
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
5 |
知 |
5 |
|
|
|
対象 |
追加効果・範囲など |
クリティカル |
|
|
|
|
攻撃(予備) |
|
種別 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
なし |
6 |
知 |
5 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
5 |
知 |
5 |
|
|
|
|
追加効果・範囲など |
クリティカル |
対象 |
|
|
|
|
技能 |
ボーナス |
技能名 |
|
能力 +LV1/2 |
習得済 (+5) |
防具 ペナ |
その他 |
2 |
〈威圧〉 |
【魅】 |
2 |
|
なし |
|
0 |
〈運動〉 |
【筋】 |
0 |
|
0 |
|
1 |
〈隠密〉 |
【敏】 |
1 |
|
0 |
|
1 |
〈軽業〉 |
【敏】 |
1 |
|
0 |
|
3 |
〈看破〉 |
【判】 |
3 |
|
なし |
|
2 |
〈交渉〉 |
【魅】 |
2 |
|
なし |
|
2 |
〈持久力〉 |
【耐】 |
2 |
|
0 |
|
2 |
〈事情通〉 |
【魅】 |
2 |
|
なし |
|
3 |
〈自然〉 |
【判】 |
3 |
|
なし |
|
13 |
〈宗教〉 |
【知】 |
6 |
+5 |
なし |
2 |
8 |
〈知覚〉 |
【判】 |
3 |
+5 |
なし |
|
3 |
〈地下探検〉 |
【判】 |
3 |
|
なし |
|
3 |
〈治療〉 |
【判】 |
3 |
|
なし |
|
1 |
〈盗賊〉 |
【敏】 |
1 |
|
0 |
|
2 |
〈はったり〉 |
【魅】 |
2 |
|
なし |
|
11 |
〈魔法学〉 |
【知】 |
6 |
+5 |
なし |
|
13 |
〈歴史〉 |
【知】 |
6 |
+5 |
なし |
2 |
|
クラス・伝説の道・神話の運命特徴 |
儀式習得者(メッセージ1回/日)
念動力専攻:遭遇毎パワー\"ファー・ハンド\"と\"フォースフル・プッシュ\"を修得 |
|
命中・ダメージ |
武器・パワー名 |
攻撃 |
対象 |
ダメージ |
他 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
武器 |
|
【武器1】 |
orb |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
7 |
知 |
5 |
1 |
|
1 |
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
5 |
知 |
5 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
【武器2】 |
|
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
【武器3】 |
|
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
防具 |
|
【鎧】 |
クロース |
AC計 |
鎧 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
0 |
|
|
|
|
|
|
区分 |
修正能力 |
防具ペナ |
速度 |
重量 |
レベル |
軽装 |
敏/知 |
|
|
|
|
|
【盾】 |
|
AC計 |
盾 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
0 |
|
|
|
|
|
|
防具ペナ |
重量 |
レベル |
|
|
|
|
貨幣・その他の財産 |
プラチナ貨(pp) |
金貨(gp) 3 |
銀貨(sp) |
銅貨(cp) |
その他 |
|
設定など |
|
経験値、マイルストーン記録 |
|
現在のレベル |
現在の経験値 |
次のレベル |
2 |
230 |
1000 |
|
魔法の装備・パワー |
【武器1】 |
orb | 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【武器2】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【武器3】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【鎧】 |
クロース | 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【盾】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【腕】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【脚】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【手】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【頭】 |
| 重量 |
|
パワー |
セーフウィングアミュレット+1 |
|
|
【首】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【指輪1】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【指輪2】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【腰】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【装具】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【タトゥー】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【その他】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄 |
|
|
|
マイルストーン |
|
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加 |
その他の装備 |
アイテム |
重量(lb.) |
数 |
重量計 |
冒険者キット | | 1 | 0 |
焦点具:陶器の手25 | | 1 | 0 |
錬金術の秘薬 | | 60-20 | 0 |
儀式書 | | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
記入済武器重量計 |
0 |
記入済防具重量計 |
0 |
総重量 |
0.06 |
|
特技 |
サイオニックイニシアチブ(ボーナス特技)
オーブ練達
Discipline Adept(PH3)フォースフルプッシュ・ファーハンド遭遇毎2回 |
|
無限回パワー |
Kinetic Trawl
You catch your foe in a net of constricting force and draw the foe toward you.
At-Will Augmentable, Force, Implement, Psionic
Standard Action Ranged 10
Target: One creature
Attack: Intelligence vs. Reflex
Hit: 1d8 + Intelligence modifier force damage, and you pull the target 1 square.
Special: You can use this power unaugmented as a ranged basic attack.
Augment 1
Hit: 1d10 + Intelligence modifier force damage, and you pull the target a number of squares equal to your Wisdom modifier.
Augment 2
Hit: 2d10 + Intelligence modifier force damage, and you pull the target a number of squares equal to your Wisdom modifier. |
Dimensional Scramble
Your attack causes space to jumble and fragment, scattering creatures into different positions.
At-Will Augmentable, Implement, Psionic, Teleportation
Standard Action Area burst 1 within 10 squares
Target: Each creature in the burst
Attack: Intelligence vs. Fortitude
Hit: 1d6 + Intelligence modifier damage, and you teleport the target to a square adjacent to the burst.
Augment 1
Target: Each enemy in the burst
Augment 2
Target: Each enemy in the burst
Hit: 2d6 + Intelligence modifier damage, and you teleport the target to another square in or adjacent to the burst. |
|
|
|
|
|
|
|
|
遭遇毎パワー |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
1日毎パワー |
Telepathic Projection
You force your own will into an enemy’s mind, manipulating the foe like a puppet under your control.
Daily Charm, Implement, Psionic, Psychic
Standard Action Ranged 10
Target: One creature
Attack: Intelligence vs. Will
Hit: 3d8 + Intelligence modifier psychic damage, and the target is subject to your telepathic projection (save ends). While the target is affected by your telepathic projection, when you start your turn, the target makes a melee basic attack as a free action against a target you choose.
Miss: Half damage, and the target makes a melee basic attack against a random creature. If this attack targets one of your allies, the target takes a -2 penalty to the attack roll. | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
汎用パワー |
Strategist\'s Epiphany
Recalling ancient battles, you find their echoes in your enemies’ positions and use that knowledge to help your side in the battle.
Daily
Free Action Personal
Trigger: You roll initiative
Effect: You make a History check and can use the check result as your initiative check result. | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
儀式 |
センディング50 |
アンシーンサーヴァント20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|