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タグ
Insider_CB_Import ダークサン 康次郎氏
キャラクター名
Chaedi
属性
秩序にして善
プレイヤー名
Feuille
最終更新
2013/11/07 00:54
レベル
2
クラス
Hybrid
神格
 
伝説の道
 
神話の運命
 
種族
Elf
サイズ
中型
年齢
 
性別
 
身長
'" cm
体重
lb. kg
パーティ・所属
 
メモ欄
 

イニシアチブ

イニシアチブ 【敏】 レベルの
1/2
その他
6
5
1
 
状況による修正
 

防御値

AC 10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス 特技 その他 その他
21
11
6
2
2
 
 
状況ボーナス
 

移動速度

移動速度(マス) 基本 防具 アイテム その他
8
8
0
 
 
特殊な移動
 

能力値

現在値 能力値 能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
11
【筋】
【筋力】
 
1
10
【耐】
【耐久力】
 
1
頑健 10+
LV1/2
能力値 クラス 特技 強化 その他 その他
12
11
0
0
 
 
1
 
状況ボーナス
 

感覚

受動感覚   基本 SKILL
19
受動〈看破〉   10+
9
23
受動〈知覚〉   10+
13
特殊な感覚
 
20
【敏】
【敏捷力】
+5
6
8
【知】
【知力】
-1
0
反応 10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス 特技 強化 その他 その他
19
11
5
2
 
 
1
 
状況ボーナス
 

基本近接攻撃

 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 追加効果・範囲など クリティカル
 
 
 
16
【判】
【判断力】
+3
4
10
【魅】
【魅力】
 
1
意志 10+
LV1/2
能力値 クラス 特技 強化 その他 その他
15
11
3
0
 
 
1
 
状況ボーナス
 

ヒットポイント

最大HP 重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
27
 
 
7
hp現在値 回復力使用済み回数
 
 
底力 1回/遭遇 使用済み:□
一時的hp
 
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:□/□/□
セーヴィング・スロー修正値
 
抵抗
 
現在の状態と効果
 

アクション・ポイント

アクション・ポイント マイル
ストーン
アクション
ポイント
1
 
1
アクション・ポイントによる追加効果
 

種族特徴

Elf


Flavor: Unmatched archers, cunning explorers, protectors of the wild forests
Size: Medium
Speed: 7 squares
Vision: Low-light
Ability Scores: +2 Dexterity, +2 Intelligence or +2 Wisdom
Languages: Common, Elven
Elven Weapon Proficiency:You gain proficiency with the longbow and the shortbow.

Group Awareness:You grant non-elf allies within 5 squares of you a +1 racial bonus to Perception checks.

Elven Accuracy:You have the elven accuracy power.

Fey Origin:Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin.

Wild Step:You ignore difficult terrain when you shift.

基本遠隔攻撃

 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 追加効果・範囲など クリティカル
 
 
 
 
攻撃(予備)
 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
  追加効果・範囲など クリティカル
対象
 
 
 
技能
ボーナス 技能名   能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
1
〈威圧〉 【魅】
1
 
なし
0
1
〈運動〉 【筋】
1
 
0
0
6
〈隠密〉 【敏】
6
 
0
0
6
〈軽業〉 【敏】
6
 
0
0
9
〈看破〉 【判】
4
+5
なし
0
1
〈交渉〉 【魅】
1
 
なし
0
1
〈持久力〉 【耐】
1
 
0
0
1
〈事情通〉 【魅】
1
 
なし
0
11
〈自然〉 【判】
4
+5
なし
2
0
〈宗教〉 【知】
0
 
なし
0
13
〈知覚〉 【判】
4
+5
なし
4
4
〈地下探検〉 【判】
4
 
なし
0
4
〈治療〉 【判】
4
 
なし
0
6
〈盗賊〉 【敏】
6
 
0
0
1
〈はったり〉 【魅】
1
 
なし
0
0
〈魔法学〉 【知】
0
 
なし
0
0
〈歴史〉 【知】
0
 
なし
0
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Hybrid

Short Description: You combine elements of two distinct classes into a brand-new class of your own.





Elemental Priest:Spirit of Athas


Southern Wastes - Secret Order
Type: Geography
Common Knowledge: You belong to an elemental cult or a priesthood, a secret society that teaches reverence for the primal power sleeping in the world\'s sand, stone, and sky. Perhaps you were brought to a hidden shrine as a child and raised there, or you might have met a wandering teacher or half-mad seer who tutored you in the power of the elements. Does your order have a high purpose, such as the restoration of Athas or the destruction of the sorcerer-kings? Does your order still exist, or are you the last member?
Campaign: Dark Sun
Associated Skills: Nature, Perception
習得言語
Common.
Elven.
命中・ダメージ
武器・パワー名 攻撃 対象 ダメージ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
その他・修正・メモ
 
武器
 
【武器1】
 
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
 
 
 
なし
 
 
その他の修正等
 
 
【武器2】
 
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
 
 
 
なし
 
 
その他の修正等
 
 
【武器3】
 
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
1
0
1
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
0
0
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
 
 
 
なし
 
 
その他の修正等
 
 
防具
 
【鎧】
Cloth Armor (Basic Clothing) Slick Armor +1
AC計 強化 種族 クラス
0
 
 
 
 
 
 
区分 修正能力 防具ペナ 速度 重量 レベル
軽装
敏/知
 
 
4
 
 
【盾】
 
AC計 強化 種族 クラス
0
 
 
 
 
 
 
防具ペナ 重量 レベル
 
 
 
 
背景、性格、特徴など
 
 
習熟、使用可能装具など
防具
Cloth.
武器
Longbow. Shortbow. Club. Dagger. Quarterstaff. Shuriken. Sling. Spear. Javelin. Mace. Sickle. Greatclub. Morningstar. Scythe. Spiked gauntlet. Talid. Widow
装具
Ki Focuses. Proficient Weapons. Staff. Totem. Club. Dagger. Javelin. Mace. Sickle. Spear. Greatclub. Morningstar. Scythe. Hand crossbow. Sling. Crossbow. Shortbow. Longbow. Shuriken. Spiked gauntlet. Repeating crossbow. Dejada. Talid. Widow
 
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
 
金貨(gp)
360 gp
銀貨(sp)
 
銅貨(cp)
 
その他
 
設定など
 
経験値、マイルストーン記録
 
現在のレベル 現在の経験値 次のレベル
2
1000
2250
魔法の装備・パワー
【武器1】
 
重量
0
パワー
 
 

【武器2】
 
重量
0
パワー
 
 

【武器3】
 
重量
0
パワー
 
 

【鎧】
Cloth Armor (Basic Clothing) Slick Armor +1
重量
4
パワー
Property:Gain a bonus to Acrobatics checks to escape actions equal to twice the armor\'s enhancement bonus.
 

【盾】
 
重量
0
パワー
 
 

【腕】
 
重量
 
パワー
 
 

【脚】
 
重量
 
パワー
 
 

【手】
 
重量
 
パワー
 
 

【頭】
 
重量
 
パワー
 
 

【首】
Amulet of Protection +1
重量
0
パワー
 
 

【指輪1】
 
重量
 
パワー
 
 

【指輪2】
 
重量
 
パワー
 
 

【腰】
 
重量
 
パワー
 
 

【装具】
 
重量
 
パワー
 
 

【タトゥー】
 
重量
 
パワー
 
 

【その他】
 
重量
 
パワー
 
 

アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
 
 
 
マイルストーン
 
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム 重量(lb.) 重量計
Cloth Armor (Basic Clothing)
4
1
4
Adventurer
33
1
33
Ki Focus
0
1
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
記入済武器重量計
0
記入済防具重量計
4
総重量
41
特技
Hybrid Talent:You gain a hybrid talent option for one of your hybrid class entries.

Unarmored Agility:You gain a +2 feat bonus to AC while wearing either cloth armor or no armor.
 
無限回パワー
Melee Basic Attack

~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~

At-Will ◆ Weapon
Standard Action   Melee weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.
Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack

~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~

At-Will ◆ Weapon
Standard Action   Ranged weapon
Target: One creature
Attack: Dexterity vs. AC
Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage.
Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Centered Flurry of Blows

~ Your fists become a blur as you follow up your initial attack with another, shifting your foes\' positions to your advantage. ~

At-Will ◆ Psionic
No Action   Melee 1
Trigger: You hit with an attack during your turn
Target: One creature
Level 11: One or two creatures
Level 21: Each enemy adjacent to you
Effect: The target takes damage equal to 2 + your Wisdom modifier, and you slide it 1 square to a square adjacent to you, or 1 square in any direction if the target wasn\'t targeted by the triggering attack.
Special: You can use this power only once per round.
Savage Rend

~ You rake your foe with your claws, setting it up for the kill. ~

At-Will ◆ Beast Form, Implement, Primal
Standard Action   Melee touch
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. Reflex
Hit: 1d8 + Wisdom modifier damage, and you slide the target 1 square.
Level 21: 2d8 + Wisdom modifier damage.
Special: This power can be used as a melee basic attack.
Level: 1
Wild Shape

~ You assume an aspect of the Primal Beast or return to your humanoid form. ~

At-Will ◆ Polymorph, Primal
Minor Action   Personal
Effect: You change from your humanoid form to beast form or vice versa. When you change from beast form back to your humanoid form, you can shift 1 square. While you are in beast form, you can\'t use weapon or implement attack powers that lack the beast form keyword, although you can sustain such powers.
You choose a specific form whenever you use wild shape to change into beast form. The beast form is your size, resembles a natural beast or a fey beast, and normally doesn\'t change your game statistics. Your equipment becomes part of your beast form, but you drop anything you are holding, except implements you can use. You continue to gain the benefits of the equipment you wear, except a shield.
You can use the properties and the powers of implements as well as magic items that you wear, but not the properties or the powers of weapons or the powers of wondrous items. While equipment is part of your beast form, it cannot be removed, and anything in a container that is part of your beast form is inaccessible.
Special: You can use this power once per round.
Five Storms

~ You move like a whirlwind, spinning as you unleash an array of kicks and punches, which slam into your foes like a storm crashing onto the shore. ~

At-Will ◆ Full Discipline, Implement, Psionic
Standard Action   Close burst 1
Target: Each enemy you can see in the burst
Attack: Dexterity vs. Reflex
Hit: 1d8 + Dexterity modifier damage.
Level 21: 2d8 + Dexterity modifier damage.
Level: 1
Five Storms [Movement Technique]

~ You move like a whirlwind, spinning as you unleash an array of kicks and punches, which slam into your foes like a storm crashing onto the shore. ~

At-Will ◆ Full Discipline, Psionic
Move Action   Personal
Effect: You shift 2 squares.
Sensing Eye

~ An image forms in your mind, revealing what you would see if you were standing some distance away. ~

At-Will ◆ Psionic
Minor Action   Personal
Effect: Choose one square you can see that is within 5 squares of you. Until the end of your next turn, you can determine your line of sight from that square.
 
 
遭遇毎パワー
Spirit of Athas

~ A spirit appears, defending you and your allies with its body. ~

Encounter ◆ Conjuration, Implement, Primal
Minor Action   Ranged 5
Effect: You conjure a spirit of Athas. You and your allies gain a +1 power bonus to all defenses while adjacent to it. As a standard action, you can dismiss the spirit and make the following melee 1 attack from the spirit\'s square.
Target: One enemy
Attack: Primary ability vs. Reflex
Hit: 1d10 + ability modifier damage, and the target takes a -2 penalty to attack rolls and all defenses until the end of your next turn.
Level 11: 3[W] + ability modifier damage.
Level 21: 4[W] + ability modifier damage.
 
Elven Accuracy

~ With an instant of focus, you take careful aim at your foe and strike with the legendary accuracy of the elves. ~

Encounter ◆ Conjuration, Implement, Primal
Free Action   Personal
Trigger: You make an attack roll and dislike the result.
Effect: Reroll the attack roll. Use the second roll, even if it\'s lower.
 
Drunken Monkey

~ You lurch seemingly out of control. Your enemies are bewildered as they try to hit your swaying form, and with a cunning jab, you cause one of your foes to attack its companion. ~

Encounter ◆ Full Discipline, Implement, Psionic
Standard Action   Melee touch
Target: One enemy
Attack: Dexterity vs. Will
Hit: 1d8 + Dexterity modifier damage, and you slide the target 1 square. The target then makes a melee basic attack as a free action against one enemy of your choice. The target gains a bonus to the attack roll equal to your Wisdom modifier.
Level: 1
 
Drunken Monkey [Movement Technique]

~ You lurch seemingly out of control. Your enemies are bewildered as they try to hit your swaying form, and with a cunning jab, you cause one of your foes to attack its companion. ~

Encounter ◆ Full Discipline, Psionic
Move Action   Personal
Effect: You move your speed + 2. During this movement, you ignore difficult terrain and gain a power bonus to all defenses against opportunity attacks. The bonus equals your Wisdom modifier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1日毎パワー
Spinning Leopard Maneuver

~ Maintaining perfect balance, you weave a deadly path through the fray, dealing kicks and punches to each foe you pass. ~

Daily ◆ Implement, Psionic
Standard Action   Melee 1
Effect: You shift your speed and can make the following attack once against each enemy that you move adjacent to during the shift.
Target: One enemy
Attack: Dexterity vs. Reflex
Hit: 2d6 + Dexterity modifier damage.
Miss: Half damage.
Level: 1
 
Lesser Restoration

~ Motes of green energy suffuse your ally, letting him or her draw strength from the essence of the world. ~

Daily ◆ Healing, Primal
Minor Action   Ranged 10
Target: One ally
Effect: The target can make a saving throw and spend a healing surge.
Level: 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
汎用パワー
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
儀式