武器 |
|
【武器1】 |
バトルマスターズ・ウェポン・ダガー |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
20 |
筋 |
1 |
13 |
3 |
|
3 |
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
1d4 |
4 |
筋 |
1 |
|
3 |
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
AC |
|
|
単純 |
6 |
|
その他の修正等 |
|
|
【武器2】 |
|
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
14 |
筋 |
1 |
13 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
1 |
筋 |
1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
【武器3】 |
|
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
14 |
筋 |
1 |
13 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
1 |
筋 |
1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
防具 |
|
【鎧】 |
Kingmail Armor Summoned Armor +6 |
AC計 |
鎧 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
17 |
11 |
6 |
|
|
|
|
区分 |
修正能力 |
防具ペナ |
速度 |
重量 |
レベル |
重装 |
敏/知 |
-1 |
-1 |
40 |
|
|
【盾】 |
リズム・ブレード |
AC計 |
盾 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
防具ペナ |
重量 |
レベル |
|
|
|
|
習熟、使用可能装具など |
防具 |
Cloth. Leather. Hide. Chainmail. |
武器 |
Healing Word~ You utter a soothing word that mends wounds of the body and spirit. ~ Encounter (Special) ◆ Healing Minor Action Close burst 5 (10 at 11th level, 15 at 21st level) Target: You or one ally in the burst Effect: The target can spend a healing surge and regain 1d6 additional hit points. Level 6: 2d6 additional hit points. Level 11: 3d6 additional hit points. Level 16: 4d6 additional hit points. Level 21: 5d6 additional hit points. Level 26: 6d6 additional hit points. Special: You can use this power twice per encounter, but only once per round. At 16th level, you can use this power three times per encounter. |
装具 |
Holy Symbol. Rod. Staff. |
|
貨幣・その他の財産 |
プラチナ貨(pp) |
金貨(gp) 1,125,000 gp |
銀貨(sp) |
銅貨(cp) |
その他 |
|
設定など |
|
経験値、マイルストーン記録 |
|
現在のレベル |
現在の経験値 |
次のレベル |
27 |
550000 |
675000 |
|
魔法の装備・パワー |
【武器1】 |
バトルマスターズ・ウェポン・ダガー | 重量 |
6 |
パワー |
一日毎マイナー:使用者は遭遇毎パワーを1つ回復することができる。 |
|
|
【武器2】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【武器3】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【鎧】 |
Kingmail Armor Summoned Armor +6 | 重量 |
40 |
パワー |
Power:Power * (Minor Action)
You banish this armor to a secure extradimensional location. At any point in the future, unless you are wearing armor, you can use another minor action to recall the armor. The armor appears on you as though you had donned it normally. |
|
|
【盾】 |
リズム・ブレード | 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【腕】 |
ラピッドストライク・ブレイサー | 重量 |
|
パワー |
特性:イニシアチヴ+2アイテムボーナス
遭遇毎:フリーアクション 基礎攻撃を行う時にこのパワーを使用する。その攻撃は基礎攻撃ではなく、1LVの1体のクリーチャーのみを目標とする無限回パワーを用いることができる。この攻撃は機会攻撃を誘発しない。 |
|
|
【脚】 |
ブーツ・オヴ・リーピング | 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【手】 |
ヒーローズ・ガントレット | 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【頭】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【首】 |
ディープポケット・クローク +6 | 重量 |
0 |
パワー |
特性:このクロークのポケットは重量1000ポンドまたは体積100立方フィートまで保持できるが、このクロークの重量は常に1ポンドである。クロークのポケットの1つにしまわれる各アイテムは、10ポンド以下でなくてはならない。このクロークから1つのアイテムを取り出すのは、マイナーアクションである。
パワー(フリー:無限回)
効果:1ラウンドに1回、クロークから1つのアイテムを取り出す、またはクロークにしまうことができる。 |
|
|
【指輪1】 |
リング・オブ・プロテクション | 重量 |
0 |
パワー |
特性:セーヴィングスローに+1アイテムボーナス
一日毎:即応・割込 敵の攻撃がヒットしたとき:全ての防御値に+2パワーボーナスを得る。マイルストーンを得ている時は、君の次のターン終了時まで効果は持続する。 |
|
|
【指輪2】 |
ボーン・リング・オヴ・ベター・フォーチューン | 重量 |
0 |
パワー |
特性:使用者がこうむった[死霊]ダメージを半減させる。
一日毎即応割込:このパワーは使用者が[死霊]キーワードを有する攻撃によりダメージを受けた際に使用できる。全ての抵抗を適用した後で「ダメージを受けないこと」または「その攻撃がもたらす1つの効果を無視すること」のいずれかの利益を得る。その日のマイルストーンに達していた場合、使用者はダメージを受けず、その攻撃がもたらす全ての効果を無視できる。 |
|
|
【腰】 |
ダイヤモンド・シンクチャー(伝説級) | 重量 |
0 |
パワー |
特性:頑健+2アイテムボーナス
マイナーアクション:ダイヤモンド・シンクチャーからの頑健アイテムボーナスを-1することにより、回復力を1回使用できる。大休憩時にボーナスは回復する。 |
|
|
【装具】 |
アストラルシンボル・オヴ・ディヴァインリーチ+6 | 重量 |
|
パワー |
特性:信仰の遠隔及び遠隔爆発の射程を+6する |
|
|
【タトゥー】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【その他】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄 |
|
|
|
マイルストーン |
|
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加 |
その他の装備 |
アイテム |
重量(lb.) |
数 |
重量計 |
Ritual Book | 3 | 1 | 3 |
| | | 0 |
Ring of Aquatic Ability | 0 | 1 | 0 |
| | | 0 |
Desert Rose (epic tier) | 0 | 1 | 0 |
Potion of Heroism (epic tier) | 0 | 1 | 0 |
Elixir of Aptitude (epic tier) | 0 | 1 | 0 |
Deathspawn Potion | 0 | 1 | 0 |
Potion of Clarity (level 25) | 0 | 1 | 0 |
Elixir of Protection from Evil (epic tier) | 0 | 1 | 0 |
Potion of Recovery | 0 | 1 | 0 |
Talent Shard (level 23) | 0 | 1 | 0 |
Elixir of Accuracy (level 23) | 0 | 1 | 0 |
Elixir of Flying (epic tier) | 0 | 1 | 0 |
Potion of Cure Critical Wounds | 0 | 1 | 0 |
Elixir of Speed | 0 | 1 | 0 |
Quarterstaff | 4 | 1 | 4 |
Make Whole | 0 | 1 | 0 |
Comprehend Language | 0 | 1 | 0 |
| | | 0 |
記入済武器重量計 |
6 |
記入済防具重量計 |
40 |
総重量 |
53 |
|
特技 |
B 《儀式習得者》
1 《無双の意志》
1 《神力の秘儀の待祭:マルチインヴォーカー》
2 《聖印練達》
4 《上級聖印習熟:アストラルの聖印》
6 《セーヴ強化》
8 《無双の頑健》
10 《万能\の伝道者》
11 《俊足》
12 《迅速なるアンデッド退散》
14 《デーモン殺し》
16 《戦場の判断力》
18 《栄光の伝道者》再訓練
20 《蘇る信仰の力》再訓練
21 《神話的退散》
22 《反応型治癒》
24 《類稀なる癒し手》
26 《治癒の共有》 |
|
無限回パワー |
セイクリッド・フレイム
標準無限回 遠隔13 対象:クリーチャー1体
1d20+32 vs反応 ヒット
2d6+24 [光輝]ダメージ 視界内の味方は1回のセーヴィングスローを行うか、17点の一時HPを得ることができる。 |
テネブロウズ・ブレッシング
標準無限回:近接1 クリーチャー1体
1d20+32 vs意志
2d8+20 精神ダメージ 効果:使用者の次のターン終了時まで、目標はダメージロールに-4ペナルティを受ける。 |
|
|
|
|
|
|
|
|
遭遇毎パワー |
Heroic Effort
~ Your grim focus and unbridled energy means that failure is not an option. ~
Encounter ◆ Weapon
No Action Personal
Trigger: You miss with an attack or fail a saving throw.
Effect: You gain a +4 racial bonus to the attack roll or the saving throw. | |
Hand of Radiance
~ Tendrils of radiance streak from your fingertips across the battlefield. The beams strike your enemies, raining sparks of light on impact. ~
Encounter ◆ Divine, Implement, Radiant
Standard Action Ranged 10
Target: One, two, or three creatures
Level 21: Target an additional creature.
Attack: Wisdom vs. Reflex
Hit: 1d4 + Wisdom modifier radiant damage.
Level: 1 | |
Divine Fortune
~ In the face of peril, you hold true to your faith and receive a special boon. ~
Encounter ◆ Channel Divinity, Divine
Free Action Personal
Effect: You gain a +1 bonus to your next attack roll or saving throw before the end of your next turn.
Special: You can use only one channel divinity power per encounter. | |
Turn Undead
~ You sear undead foes, push them back, and root them in place. ~
Encounter ◆ Channel Divinity, Divine, Implement, Radiant
Minor Action Close burst 2 (3 at 11th level, 5 at 21st level)
Target: Each undead creature in the burst
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: 1d10 + Wisdom modifier radiant damage, and you push the target a number of squares up to 3 + your Charisma modifier. The target is immobilized until the end of your next turn.
Level 11: 2d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Level 21: 3d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Miss: Half damage.
Special: You can use only one channel divinity power per encounter. | |
Rebuke Undead
~ Undead flee and then cower in your presence, their bodies seared by divine light. ~
Encounter (Special) ◆ Divine, Implement, Radiant
Standard Action Close blast 5
Channel Divinity: You can use only one channel divinity power per encounter.
Target: Each undead creature in the blast
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: 1d10 + Wisdom modifier radiant damage. You push the target 2 squares, and it is dazed until the end of your next turn.
Level 5: 2d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Level 11: 3d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Level 15: 4d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Level 21: 5d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Level 25: 6d10 + Wisdom modifier radiant damage.
Miss: Half damage. | |
Destined for Greatness
~ Despair is never an option. ~
Encounter ◆ Healing
No Action Personal
Trigger: You fail a saving throw and you are not dying
Effect: You reroll the saving throw with a +4 power bonus. In addition, you can spend a healing surge.
Level: 12 | |
Remorse
~ Your words of reproach cause your foes to hesitate as they regret their violent acts. ~
Encounter ◆ Divine, Healing, Implement
Standard Action Area burst 1 within 5 squares
Target: Each enemy in the burst
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: Until the end of your next turn, the target gains vulnerable 10 to all damage and is dazed.
Effect: Each ally in the burst can spend a healing surge.
Level: 13 | |
Insightful Riposte
~ You predict how the enemy will react to your strike and account for it. ~
Encounter ◆ Divine, Implement, Radiant, Zone
Free Action Personal
Level: 16
Trigger: You miss with an attack
Effect: You gain a +3 power bonus to the attack roll.
Prerequisite: You must be trained in Insight. | |
Sever the Source
~ A gleaming rune of anathema appears on your enemy, cutting it off from divine blessings. ~
Encounter ◆ Divine
Standard Action Ranged 5
Target: One creature
Effect: Until the end of your next turn, the target gains vulnerability to all damage equal to 10 + your Wisdom modifier and cannot regain hit points.
Level: 17 | |
Deadly Lure
~ Your imperious gesture drags an enemy toward you, compelling it to lower its defenses. ~
Encounter ◆ Charm, Divine, Implement
Standard Action Ranged 5
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: The target gains vulnerability to all damage equal to 2 + your Wisdom modifier until the end of your next turn. The target then moves its speed toward you, taking the safest path possible.
Level: 13 | |
Spirit Flame
~ Raising your holy symbol high, you call down a great pulse of divine fire against your foes and restore yourself and your friends. ~
Encounter ◆ Divine, Fire, Implement
Standard Action Close blast 5
Target: Each enemy in the blast
Attack: Wisdom vs. Reflex
Hit: 3d10 + Wisdom modifier fire damage.
Effect: You end the following conditions on yourself: blinded, dazed, immobilized, slowed, stunned, and weakened. In addition, each ally in the blast can choose to have one of these conditions ended on himself or herself.
Level: 23 | |
Divine Contempt
~ You utter a scathing curse that crushes your enemy\'s spirit with despair. ~
Encounter ◆ Divine, Implement, Psychic
Standard Action Ranged 10
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: 2d6 + Wisdom modifier psychic damage, and the target is stunned until the end of your next turn.
Aftereffect: Until the end of your next turn, the target is dazed and takes a penalty to attack rolls equal to 1 + your Charisma modifier.
Level: 27 | |
| |
| |
| |
|
1日毎パワー |
Bless
~ You beseech your deity to bless you and your allies. ~
Daily ◆ Divine
Minor Action Close burst 20
Target: You and each ally in the burst
Effect: Each target gains a +1 power bonus to attack rolls until the end of the encounter.
Level: 2 | |
Mark of Victory
~ You place a glowing glyph upon your foe, marking it for destruction at the hands of you and your allies. ~
Daily ◆ Divine
Minor Action Close burst 5
Target: One enemy in the burst
Effect: Until the end of the encounter, you and your allies gain a +2 power bonus to attack rolls and damage rolls against the target.
Level: 6 | |
Brilliant Censure
~ Awful brilliance flashes from your eyes, blinding foes and inspiring allies. ~
Daily ◆ Divine, Implement, Radiant, Zone
Standard Action Close burst 3
Target: Each enemy in the burst
Attack: Wisdom vs. Fortitude
Hit: The target is blinded (save ends).
Effect: The burst creates a zone of bright light that lasts until the end of the encounter. When you move, the zone moves with you, remaining centered on you. Any ally who begins his or her turn within the zone deals 2d6 extra radiant damage with melee or ranged attacks until the start of his or her next turn.
Level: 15 | |
Moment of Peace
~ A wave of tranquility washes over your foes, rendering them harmless for a critical moment. ~
Daily ◆ Divine, Implement
Standard Action Close blast 5
Target: Each enemy in the blast
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: The target\'s attacks deal no damage (save ends).
Miss: The target\'s attacks deal no damage until the end of your next turn.
Level: 19 | |
Bloodied Greatness
~ Your enemies\' attacks push you over a threshold, and you tap into a fresh reserve of strength. You unleash one of your ightiest attacks, fueled by your pain. ~
Daily ◆ Divine, Implement
Immediate Reaction Personal
Trigger: An enemy bloodies you
Effect: You use one of your encounter attack powers against the triggering enemy. That power can already be expended, and if it is not, using it through this power doesn\'t expend it.
Level: 20 | |
Purify
~ You wave a hand, releasing golden motes of light that strike nearby allies, ridding them of lingering afflictions. ~
Daily ◆ Divine
Minor Action Close burst 5
Target: You and each ally in the burst
Effect: Every effect that a save can end is removed from each target.
Level: 22 | |
Life Lanterns
~ Tiny lanterns appear next to your foes and bedazzle them with divine light, which can heal your friends\' wounds. ~
Daily ◆ Conjuration, Divine, Healing, Implement
Standard Action Ranged 5
Target: One, two, or three creatures
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: The target is weakened (save ends).
Effect: For each target, you conjure a life lantern, which appears in 1 square occupied by that target and lasts until the end of the encounter. Any enemy that starts its turn in a life lantern\'s square is dazed until the start of its next turn. Any ally who starts or ends his or her turn in a life lantern\'s square can regain hit points as if he or she had spent a healing surge. Doing so destroys that lantern.
Level: 25 | |
Epic Recovery
~ Though your enemies thought you defeated, you stand up once again, injured but unbowed. ~
Daily ◆ Healing
No Action Personal
Trigger: You start your turn at 0 hit points or fewer.
Effect: You regain hit points equal to twice your healing surge value. You can then stand up as a free action.
Level: 26 | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
汎用パワー |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
儀式 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|