編集する キャラクター一覧    D&D総合コミュニティ D&D4E キャラクターデータベース(安定版)表示フォーム
ポートレート タグ
はだ
キャラクター名
Hatule la Denyn Lv11
属性
プレイヤー名
Hada
最終更新
2017/01/04 15:32
レベル
11
クラス
Ardent
神格
SUNE - The Lady of Love
伝説の道
Argent Soul
神話の運命
 
種族
Drow
サイズ
中型
年齢
107
性別
Female
身長
4'11" 152cm
体重
110.13lb. 50kg
パーティ・所属
Red Hands: --- DM.OKADA
メモ欄
Guardian of the Roa Hal Gaashs. Healer, Frontline Leader

イニシアチブ

イニシアチブ 【敏】 レベルの
1/2
その他
6
1
5
 
状況による修正
 

防御値

AC 10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス 特技 その他 その他
27
15
12
 
 
 
 
状況ボーナス
 

移動速度

移動速度(マス) 基本 防具 アイテム その他
5
6
-1
 
 
特殊な移動
 

能力値

現在値 能力値 能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
16
【筋】
【筋力】
+3
8
12
【耐】
【耐久力】
+1
6
頑健 10+
LV1/2
能力値 クラス 特技 強化 その他 その他
21
15
3
1
 
2
 
 
状況ボーナス
 

感覚

受動感覚   基本 SKILL
15
受動〈看破〉   10+
5
15
受動〈知覚〉   10+
5
特殊な感覚
Darkvision
13
【敏】
【敏捷力】
+1
6
9
【知】
【知力】
-1
4
反応 10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス 特技 強化 その他 その他
18
15
1
 
 
2
 
 
状況ボーナス
 

基本近接攻撃

 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
8
3
5
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
3
3
 
 
 
対象 追加効果・範囲など クリティカル
 
 
 
11
【判】
【判断力】
 
5
23
【魅】
【魅力】
+6
11
意志 10+
LV1/2
能力値 クラス 特技 強化 その他 その他
27
15
6
1
3
2
 
 
状況ボーナス
if they are dazed or stunned, they may make a saving throw at the start of the turn to end that effect, even if the effect doesn

ヒットポイント

最大HP 重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
73
36
18
8
hp現在値 回復力使用済み回数
 
 
底力 1回/遭遇 使用済み:□
一時的hp
 
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:□/□/□
セーヴィング・スロー修正値
can make a Saving Throw at start of your turn against DAZED and STUNNED
抵抗
 
現在の状態と効果
12+11+5*10

アクション・ポイント

アクション・ポイント マイル
ストーン
アクション
ポイント
1
 
1
アクション・ポイントによる追加効果
Power 8/8(class6+path2)

種族特徴

Darkvision
Fey Origin
Trance
Lolthtouched:Cloud of darkness

基本遠隔攻撃

 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
8
3
5
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
3
3
 
 
 
対象 追加効果・範囲など クリティカル
 
 
 
 
攻撃(予備)
 
種別 命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
なし
8
3
5
 
 
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
3
3
 
 
 
  追加効果・範囲など クリティカル
対象
 
 
 
技能
ボーナス 技能名   能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
18
〈威圧〉 【魅】
11
+5
なし
2
13
〈運動〉 【筋】
8
+5
0
 
8
〈隠密〉 【敏】
6
 
0
2
6
〈軽業〉 【敏】
6
 
0
 
5
〈看破〉 【判】
5
 
なし
 
18
〈交渉〉 【魅】
11
+5
なし
2
6
〈持久力〉 【耐】
6
 
0
 
18
〈事情通〉 【魅】
11
+5
なし
2
5
〈自然〉 【判】
5
 
なし
 
4
〈宗教〉 【知】
4
 
なし
 
5
〈知覚〉 【判】
5
 
なし
 
5
〈地下探検〉 【判】
5
 
なし
 
5
〈治療〉 【判】
5
 
なし
 
6
〈盗賊〉 【敏】
6
 
0
 
18
〈はったり〉 【魅】
11
+5
なし
2
4
〈魔法学〉 【知】
4
 
なし
 
4
〈歴史〉 【知】
4
 
なし
 
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
---------------------
Class:Ardent
---------------------
Proficiencies
Armor:Cloth/Leather/Hide/Chain
Weapon:Simple-MilitaryMelee/SimpleRanged
---
Ardent Mantle
Mantle of Clarity: The ardent gains use of the ardent alacrity power. All allies within 5 squares of the ardent gain a +2 bonus to Insight and Perception checks
---
Ardent Surge
---
6 Power Point

---------------------
Argent Soul
---------------------
Your Ardent Power go critical at 19-20 roll.
---
And when your make critical hit, Ally within 5 sq spend healing surge.
---
When you spend action point, your ally within 5 sq gain [CON] Temporally hit point.
---
2 Additional Power Point
習得言語
Common, Elven, Deep Speach
命中・ダメージ
武器・パワー名 攻撃 対象 ダメージ
Energizing Strike
19
AC
1d10
9
Enc) Hungry Greatspear
16
AC
1d10
6
Enc) Argent Strike
19
AC
1/2d10
9
Day) Battleborn Acuity
19
意志
2d10
9
Day) Empowerd Arsenal
19
AC
2d10
9
Day) Passage of Swords
19
頑健
-
-
Melee Basic Atk
16
 
1d10
6
その他・修正・メモ
https://drive.google.com/file/d/0B_OcvbhPmQeYSXFUbDFIcExfQlk/view?usp=sharing

Underdark Envoy
武器
 
【武器1】
1) Hungry Greatspear Lv12+3 (AV2.102)[-13,000]
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
19
6
5
3
2
3
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
d10
9
6
 
3
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
AC
3d6
10/20
上級
8
12
その他の修正等
Heavy Thrown
 
【武器2】
Basic Attack (Throw)
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
16
3
5
3
2
3
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
 
6
3
 
3
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
AC
3d6
10/20
パワー
 
12
その他の修正等
 
 
【武器3】
Greatspear [25gp]
命中計 能力 修正 LV1/2 習熟 特技 強化
16
6
5
3
2
 
 
ダメージダイス ボーナス 能力 修正 特技 強化
d10
6
6
 
 
 
対象 クリティカル 射程
範囲
種別 重量 レベル
AC
 
reach
パワー
8
 
その他の修正等
[CHA] Power
 
防具
 
【鎧】
Imposter’sArmor Lv11 +3 Wyvernscale armor [-]
AC計 強化 種族 クラス
12
9
3
 
 
 
 
区分 修正能力 防具ペナ 速度 重量 レベル
重装
敏/知
 
-1
45
11
 
【盾】
 
AC計 強化 種族 クラス
0
 
 
 
 
 
 
防具ペナ 重量 レベル
 
 
 
 
背景、性格、特徴など
Underdark Envoy

Value harmony and compassion.

Prefer a public role - I always be in the front line because I'm a Leader.

Decide based on feeling and act then think, so sometimes bring trouble to the party.

Mind over Matter.

Improve our world with love.
 
習熟、使用可能装具など
防具
Cloth, Leather, Hide, Chainmail, Scale
武器
Simple-Militery Melee, Simple Ranged
装具
 
 
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
 
金貨(gp)
 
銀貨(sp)
 
銅貨(cp)
 
その他
5000
設定など
She is a guardian of Azovyon, Alminiyon, Kalahalit.

During Roa Hal Gaash's was attacked by an other house of drow and going to broke up in the battle, she was in the frontline. After the war, she couldn't find her young princes and princess.

Then her journey to find them all started.
経験値、マイルストーン記録
 
現在のレベル 現在の経験値 次のレベル
11
 
 
魔法の装備・パワー
【武器1】
1) Hungry Greatspear Lv12+3 (AV2.102)[-13,000]
重量
8
パワー
Atk: Enc) Std) R/BA Hit:Imblzd(SE)
 

【武器2】
Basic Attack (Throw)
重量
0
パワー
 
 

【武器3】
Greatspear [25gp]
重量
8
パワー
 
 

【鎧】
Imposter’sArmor Lv11 +3 Wyvernscale armor [-]
重量
45
パワー
At-Will) Mnr) Transform
 

【盾】
 
重量
0
パワー
 
 

【腕】
Executioner’s Bracers Lv3(AV2.54)[680gp]
重量
 
パワー
Property: When you score a critical hit, the attack deals 1d6 extra damage.
 

【脚】
Boots of Jaunting Lv2(AV2.102)[520gp]
重量
 
パワー
Move: Day) Mnr) Teleport 1sq(2sq)
 

【手】
Gloves of Grace(AV2.59)[1,000gp]
重量
 
パワー
Heal: Day) Mnr) Adjcnt Ally can Saving Throw
 

【頭】
Circlet of Second Chances(AV1.139)[680gp]
重量
 
パワー
Day) Reroll Saving Throw
 

【首】
Medallion of Death Deferred Lv9+2(AV1.153)[- 4,200gp]
重量
 
パワー
Day)n/a Regain 6hp when died
 

【指輪1】
 
重量
 
パワー
 
 

【指輪2】
 
重量
 
パワー
 
 

【腰】
 
重量
 
パワー

Never Helpless
 

【装具】
 
重量
 
パワー
 
 

【タトゥー】
 
重量
 
パワー
 
 

【その他】
 
重量
 
パワー
 
 

アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
 
 
 
マイルストーン
 
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム 重量(lb.) 重量計
Portion of Vitality(EoFK.304)[1,000gp] 25
 
2
0
Portion of Healing(EoFK.304)[1,000gp] 10
 
2
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
 
 
 
0
記入済武器重量計
16
記入済防具重量計
45
総重量
61
特技
(7)
---Class:
Mark of Passage(+1Shift/Teleport any Power)
Tactical Leader[MP](Warload Multiclass)
Acolyte Power(Defensive Rally)

---Attack:
Weapon Proficiency [Greatspear]
Master at Arms

---Deffense:
Armor Proficiency [Scale]
Superior Will
* Superior Fortitude
* Hafted Defense
* Resilient Focus

---Heal:
* Disciple of Justtice
 
無限回パワー
Atk+Heal: Std) Energizing strike Lv1
Psionic, Weapon
Melee Weapon / 1 creature
[CHA] vs. AC
Hit: 1[W]+[CHA], 1 ally within 5 squares gains lv1/2+[CHA] temporary hit points.
--- Augment 1
Hit: 1[W]+[CHA], R5 / 1 dying ally regains HP [CHA]
--- Augment 2
Hit: 2[W]+[CHA], R5 / u or 1 ally can spend healing surge.
Atk+DeBuff: Std) Demoralizing Strike Lv1
Fear, Psionic, Weapon
Melee Weapon / 1 creature
[CHA] vs. AC
Hit: 1[W] + [CHA], the target takes a -2 penalty to all defenses UENT
--- Augment 1
Hit: 1[W]+[CHA], target takes Will-[CON] UENT
--- Augment 2
Close Burst 1 / Each creature
Hit: 1[W]+[CHA], target takes all Def-1-[CON] UENT
Atk+DeBuff: Std) Withered Technique Lv1
Psionic, Weapon
Melee Weapon / 1 creature
[CHA] vs. AC
Hit: 1[W]+[CHA], the target takes AR-2 for any attack that is not a basic attack UENT.
--- Augment 1
Hit: 1 [W]+[CHA] If the target
makes an attack that is not a basic attack BSNT, you can slide the target a number
of squares equal to your Constitution modifier as I/R.
--- Augment 2
Hit: 2[W]+[CHA] the target deals half damage with any attack that is not a basic attack UENT.
 
 
 
 
 
 
 
遭遇毎パワー
Defence: Mnr) Cloud of Darkness
 
Heal: Mnr) Ardent Surge
CloseBurst5 / 1 ally
Surge +3d6
 
Heal: Mnr) Ardent Surge
CloseBurst5 / 1 ally
Surge +3d6
 
Move: N/A) Ardent Alacrity
CloseBurst5 / Each ally within range
Trggr: User becomes bloodied
Effect: Each target can use a free action either to shift 1 square or to move half his or her speed. [PH3:24]
 
Atk+Heal: Std) Argent Strike Lv11
Healing, Radius, Psionic, Weapon
Melee Weapon / 1 creature
[CHA] vs AC
Hit: 1[W]+[CHA] Radiant damage, and one ally within 5 squares of you can both spend a healing surge and shift 1 square as a free action. If the ally doesn't spend a healing surge, he or she gains 10 temporary hit points.
--- Augment 2
Hit: 2[W]+[CHA] radiant damage. Each ally within 3 squares of you can both spend a healing surge and shift 1 square as a free action. Any ally who doesn't spend a healing surge gains 10 temporary hit points.
 
Debuff: Mnr) Insidious Commentary
Martial
Range5 / 1 Creature
[CHA]+4(10) vs Will
Hit:The target grants combat advantage UENT, and next attack deals 1d6 extra damage.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1日毎パワー
Atk+Buff: Std) Battleborn Acuity
Psionic, Weapon
Melee Weapon / 1 creature
[CHA] vs. Will
Hit: 2[W]+[CHA]
Miss: 1/2
Effect: Adjacent allies gain both AR+1pb and D+[CON]pb UENT.
Sustain minor:
 
Atk+Buff: Std) Empowerd Arsenal Lv5
Psionic, Weapon, Area
Melee Weapon / 1 Creature
[CHA] vs AC
Hit: 2[W]+[CHA]
Effect: create area close burst 1. ignore 非物質
Sustain: Mnr
 
Atk: Std) Passage of Swords Lv9
Psionic, Weapon
Close Burst 3 / 1 Enmy
[CHA] vs For
Hit: Dazed SE
Effect: you can slide target 5 sq. Each Ally can make Melee Basic Atc as flee action and damage gain +[CHA] power bonus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Buff: Mnr) Coordinated Effort Lv15
Close Burst 5 / max 5 User or Ally
Effect(1):Fly [CHA]
Effect(2):Shif [Speed]
Effect(3):Surge
Effect(4):Basic Atk
Effect(5):Charge
 
 
 
汎用パワー
Heal: Day) Mnr) Mind over Matter Lv2
Psionic
CloseBurst5 / User or 1 ally
Effect: gain temporaly HP equal to healing surge value.
 
Heal: Enc) n/a Escalating Fury Lv6
Psionic
Close Burst 5 / Each Ally
Trg: Enmy hit You
Effect: gain 3+[CHA] temporally hit point.
 
Heal: Day) Std) Defensive Rally Lv10
CloseBurst5 / Each ally
Surge / Saving Throw 1 condition(SE) / all Defense +2 PB UENT
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heal: Day) Std) Burgeoning Reserves Lv12
Healing, Psionic
Close 1 / 1 dying ally
Effect: spend healing surge and regenerate 5
Sustain: Mnr whenever target is bloodied
 
Heal: Day) Std) Mental Rejuvenation Lv16
Psionic, Healing
Close Burst 5 / User or Each Ally
Effect:1 Ally regain hit point as if spend 2 healing surge. or Each Ally regain hit point as if spend a healing surge.
 
儀式