武器 |
|
【武器1】 |
Dagger |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
5 |
筋 |
-1 |
3 |
3 |
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
1d4 |
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
単純 |
1 |
|
その他の修正等 |
Light Thrown, Off-Hand |
|
【武器2】 |
Eaccurate Totem +2 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
12 |
判 |
5 |
3 |
|
1 |
2 |
1 |
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
7 |
判 |
5 |
|
2 |
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
2d6 |
|
なし |
|
6 |
その他の修正等 |
|
|
【武器3】 |
|
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
2 |
筋 |
-1 |
3 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
防具 |
|
【鎧】 |
FLeather Armor+1 ベテランズ |
AC計 |
鎧 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
4 |
2 |
2 |
|
|
|
|
区分 |
修正能力 |
防具ペナ |
速度 |
重量 |
レベル |
軽装 |
敏/知 |
|
|
15 |
|
|
【盾】 |
|
AC計 |
盾 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
0 |
|
|
|
|
|
|
防具ペナ |
重量 |
レベル |
|
|
|
|
習熟、使用可能装具など |
防具 |
Cloth. Leather. |
武器 |
Longbow. Shortbow. Club. Dagger. Javelin. Mace. Sickle. Spear. Greatclub. Morningstar. Quarterstaff. Scythe. Spiked gauntlet. Talid. Widow |
装具 |
Rod. Staff. Totem. |
|
貨幣・その他の財産 |
プラチナ貨(pp) |
金貨(gp) 298 |
銀貨(sp) |
銅貨(cp) |
その他 |
|
設定など |
背景 Noble:Perception+2 |
経験値、マイルストーン記録 |
|
現在のレベル |
現在の経験値 |
次のレベル |
6 |
32000 |
39000 |
|
魔法の装備・パワー |
【武器1】 |
Dagger | 重量 |
1 |
パワー |
|
|
|
【武器2】 |
Eaccurate Totem +2 | 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【武器3】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【鎧】 |
FLeather Armor+1 ベテランズ | 重量 |
15 |
パワー |
AP使用時defとAtc+1 |
|
|
【盾】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【腕】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【脚】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【手】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【頭】 |
Bサークレットオブセカンドチャンス AV142 | 重量 |
|
パワー |
日毎 ST失敗時再ロール Lv3 |
|
|
【首】 |
Clucky charm+1 AV2 P69 | 重量 |
|
パワー |
日毎 判定失敗時+1d6 Lv4 |
|
|
【指輪1】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【指輪2】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【腰】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【装具】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【タトゥー】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【その他】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄 |
|
|
|
マイルストーン |
|
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加 |
その他の装備 |
アイテム |
重量(lb.) |
数 |
重量計 |
Adventurer kit 20gp | 33 | 1 | 33 |
Climber kit 2gp | 11 | 1 | 11 |
| | 1 | 0 |
サーシャンの酒 | | 1 | 0 |
| | 1 | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
記入済武器重量計 |
1 |
記入済防具重量計 |
15 |
総重量 |
65.96 |
|
特技 |
Hybrid talent(SPIRIT'S POWER)
Totem Expertise:you ignore partial cover and partial concealment on implement attacks you make with a totem.
tome expertise:enemies adjacent to your conjurations or summoned creatures grant combat advantage. An enemy that is immune to fear is immune to this effect.
上級装具訓練Superior Implement Training (Accurate totem):正確性のトーテム |
|
無限回パワー |
Melee Basic Attack
~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~
At-Will ◆ Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.
Level 21: 2[W] + Strength modifier damage. |
Ranged Basic Attack
~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~
At-Will ◆ Weapon
Standard Action Ranged weapon
Target: One creature
Attack: Dexterity vs. AC
Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage.
Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage. |
Spirit of the tempest
shaman attack 1
At-Will ✦ Implement, Primal, Thunder
Standard Action
Melee 1
Target: one creature
Attack: Wisdom vs. Fortitude
Hit: "1d8 + Wisdom modifier thunder damage."
Level 21: "2d8 + Wisdom modifier thunder damage."
Effect: "One ally within 2 squares of either you or your spirit companion can make a saving throw." |
|
グラスピングシャーズ
遠隔範囲 爆発1・10マス クリーチャー全て
WIZvsfort
WIZdmg[光輝]減速 次T使用者終了まで |
スピリッツ・プレイ
[無限回]+[原始]、[精霊]
機会アクション近接・精霊1
トリガー:1体の敵が使用者の精霊の相棒に隣接するマスからシフ卜す
ることなく離れる
目標:トリガーを発生させた敵
効果:使用者の精霊の相棒から10マス以内にいる味方1人は、目標
に対しフリー・アクションとして1回の遠隔基礎攻撃を行なうことが
できる。その昧方はこの攻撃において戦術的優位を得る。 |
call spirit companion
At-Will Conjuration, Primal
Minor Action Close burst 20
Effect: You conjure your spirit companion in an unoccupied square in the burst. The spirit lasts until you fall unconscious or until you dismiss it as a minor action. The spirit occupies 1 square. Enemies cannot move through its space, but allies can. When you take a move action, you can also move the spirit a number of squares equal to your speed.
The spirit can be targeted by melee or ranged attacks, although it lacks hit points. If a single melee or ranged attack deals damage to the spirit equal to 10 + one-half your level or higher, the spirit disappears, and you take damage equal to 5 + one-half your level. Otherwise, the spirit is unaffected by the attack.
|
|
|
|
遭遇毎パワー |
Healing Spirit
~ You call to the spirits on behalf of a wounded ally, closing wounds and filling your ally with vigor. ~
Encounter (Special) ◆ Healing, Primal
Minor Action Close burst 5
Target: You or one ally in the burst
Effect: The target can spend a healing surge. If the target does so, one ally adjacent to your spirit companion, other than the target, regains 1d6 hit points.
Level 6: 2d6 hit points.
Level 11: 3d6 hit points.
Level 16: 4d6 hit points.
Level 21: 5d6 hit points.
Level 26: 6d6 hit points. | |
Speak with Spirits
~ You commune with the spirits, letting them guide your words and actions. ~
Encounter ◆ Primal
Minor Action Personal
Effect: During this turn, you gain a bonus to your next skill check equal to your Wisdom modifier. | |
Thunder of Judgment
~ Blasts of thunder rock the air around your foes each time you strike your staff on the ground, leaving them battered and senseless. ~
Encounter ◆ Divine, Implement, Thunder
Standard Action Ranged 10
Target: One, two, or three creatures
Attack: Wisdom vs. Fortitude
Hit: 1d6 + Wisdom modifier thunder damage, or 2d6 + Wisdom modifier thunder damage if you target only one creature. In addition, the target is dazed until the end of your next turn.
Covenant of Wrath: You also push the target a number of squares equal to your Constitution modifier.
Level: 1 | |
Spring Renewal Strike PHB2 89
近接精霊1
クリーチャー1体
判断力VS頑健
HIT:2d8+判断力
精霊の相棒に隣接している味方は回復力1回分消費可
Lv3 | |
Vezzuvu\'s Eruption
~ A small eruption knocks creatures down with rumbling tremors and sears them with hot ash. ~
Encounter ◆ Arcane, Elemental, Fire, Implement, Thunder, Zone
Standard Action Area burst 1 within 10 squares
Target: Each creature in the burst
Attack: Highest ability modifier vs. Reflex
Hit: 1d6 + highest ability modifier thunder damage, and the target falls prone.
Level 11: 2d6 + highest ability modifier thunder damage.
Level 21: 3d6 + highest ability modifier thunder damage.
Effect: The burst creates a zone of difficult terrain that lasts until the end of your next turn. Any creature that ends its turn in the zone takes 5 fire damage. | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
1日毎パワー |
Spirit of the healing flood
shaman attack 1
Daily ✦ Healing,Implement, Primal
Standard Action
Close Burst 5
Target: Each enemy in burst
Attack: Wisdom vs. Fortitude
Hit: 1d8 + Wisdom modifier damage.
Miss: Half damage.
Effect: Until the end of the encounter, you and each ally in the burst gain regeneration 2 while bloodied. As a minor action, a character can end this effect on himself or herself to regain 10 hit points. | |
Searing Orb
Invoker Attack 5
A miniature sun appears amid your foes, blinding them with divine radiance
Daily ✦ Divine, Implement, Radiant
Standard Action
Area Burst 1 Within 10 Squares
Target: Each creature in burst
Attack: Wisdom vs. Fortitude
Hit: 1d8 + Wisdom modifier radiant damage, and the target is blinded (save ends).
ミス:半減dmg 使用者次T終了まで盲目
Covenant of Preservation: The target is also dazed until the end of your next turn. | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
汎用パワー |
ウォールオブライト
マイナー日毎 遠隔範囲壁5 10マス以内
壁の中にいる味方はAC+1
壁の中でターン開始すると一時的HP5
マイナー維持 | |
スピリットオブザキーパー
一日毎マイナー 近接範囲爆発5クリーチャー1
目標回復力消費+1d6
遭遇終了まで精霊に隣接している味方は戦術的優位を与えない | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
儀式 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|