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タグ
望月 複製 |
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キャラクター名
Spring Thunder; Adrie-3lv |
属性
無属性 |
プレイヤー名
望月 |
最終更新
2021/10/10 21:41 |
レベル
3 |
クラス
Invoker / shaman |
神格
"木の父"シルヴァナス |
伝説の道
|
神話の運命
|
種族
wood elf |
サイズ
中型 |
年齢
|
性別
|
身長
5'5" cm |
体重
130 lb.lb. kg |
パーティ・所属
|
メモ欄
シルヴァナスの元眷属。プライモーディアルにかぶれ、イタズラで覚醒させようとして発覚。罰として定命に転生し、徳を積むクエストに旅立つ。己の中に残った神の精髄を頼りにして。 |
イニシアチブ
イニシアチブ |
【敏】 |
レベルの 1/2 |
その他 |
4 |
3 |
1 |
0 |
状況による修正 |
|
|
防御値
AC |
10+ LV1/2 |
防具/ 能力値 |
クラス |
特技 |
その他 |
その他 |
16 |
11 |
5 |
|
|
|
|
状況ボーナス |
|
|
移動速度
移動速度(マス) |
基本 |
防具 |
アイテム |
その他 |
7 |
7 |
0 |
|
|
特殊な移動 |
|
|
能力値
現在値 |
能力値 |
能力値 修正 |
修正値+ レベルの1/2 |
8 | 【筋】 【筋力】 |
-1 | 0 |
11 | 【耐】 【耐久力】 |
| 1 |
|
頑健 |
10+ LV1/2 |
能力値 |
クラス |
特技 |
強化 |
その他 |
その他 |
13 |
11 |
0 |
2 |
|
|
|
|
状況ボーナス |
|
|
感覚
値 |
受動感覚 |
|
基本 |
SKILL |
21 |
受動〈看破〉 |
|
10+ |
11 |
25 |
受動〈知覚〉 |
|
10+ |
15 |
特殊な感覚 |
|
|
16 | 【敏】 【敏捷力】 |
+3 | 4 |
10 | 【知】 【知力】 |
| 1 |
|
反応 |
10+ LV1/2 |
盾/ 能力値 |
クラス |
特技 |
強化 |
その他 |
その他 |
14 |
11 |
3 |
|
|
|
|
|
状況ボーナス |
|
|
基本近接攻撃
|
種別 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
なし |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
追加効果・範囲など |
クリティカル |
|
|
|
|
20 | 【判】 【判断力】 |
+5 | 6 |
10 | 【魅】 【魅力】 |
| 1 |
|
意志 |
10+ LV1/2 |
能力値 |
クラス |
特技 |
強化 |
その他 |
その他 |
16 |
11 |
5 |
|
|
|
|
|
状況ボーナス |
|
|
|
ヒットポイント
最大HP |
重傷値 =hpの1/2 |
回復力値 =hpの1/4 |
回復力使用回数/日 |
30 |
15 |
7 |
6 |
hp現在値 |
回復力使用済み回数 |
|
|
底力 1回/遭遇 |
使用済み:□ |
一時的hp |
|
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:□/□/□ |
セーヴィング・スロー修正値 |
|
抵抗 |
|
現在の状態と効果 |
|
|
アクション・ポイント
アクション・ポイント |
マイル ストーン |
アクション ポイント |
1 |
|
1 |
アクション・ポイントによる追加効果 |
|
種族特徴
Ability scores: +2 Dexterity, +2 Intelligence or +2 Wisdom
Size: Medium
Speed: 7 squares.
Vision: Low-Light
Languages: Common, Elven
Skill Bonuses: +2 Nature, +2 Perception.
Sense Threat: When you roll initiative, you can make a Perception check and use its result for your initiative check. When you do so, allies within 10 squares of you who have a lower initiative than yours gain a +2 racial bonus to their initiative. This benefit replaces elven accuracy.
Elven Weapon Proficiency: You gain proficiency with the longbow and the shortbow.
Fey Origin: Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin.
Group Awareness: You grant non-elf allies within 5 squares of you a +1 racial bonus to Perception checks.
Wild Step: You ignore difficult terrain when you shift |
|
基本遠隔攻撃
|
種別 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
なし |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
追加効果・範囲など |
クリティカル |
|
|
|
|
攻撃(予備) |
|
種別 |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
なし |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
|
追加効果・範囲など |
クリティカル |
対象 |
|
|
|
|
技能 |
ボーナス |
技能名 |
|
能力 +LV1/2 |
習得済 (+5) |
防具 ペナ |
その他 |
1 |
〈威圧〉 |
【魅】 |
1 |
|
なし |
0 |
0 |
〈運動〉 |
【筋】 |
0 |
|
0 |
0 |
4 |
〈隠密〉 |
【敏】 |
4 |
|
0 |
0 |
4 |
〈軽業〉 |
【敏】 |
4 |
|
0 |
0 |
11 |
〈看破〉 |
【判】 |
6 |
+5 |
なし |
0 |
1 |
〈交渉〉 |
【魅】 |
1 |
|
なし |
0 |
1 |
〈持久力〉 |
【耐】 |
1 |
|
0 |
0 |
1 |
〈事情通〉 |
【魅】 |
1 |
|
なし |
0 |
13 |
〈自然〉 |
【判】 |
6 |
+5 |
なし |
2 |
1 |
〈宗教〉 |
【知】 |
1 |
|
なし |
0 |
15 |
〈知覚〉 |
【判】 |
6 |
+5 |
なし |
4 |
6 |
〈地下探検〉 |
【判】 |
6 |
|
なし |
0 |
6 |
〈治療〉 |
【判】 |
6 |
|
なし |
0 |
4 |
〈盗賊〉 |
【敏】 |
4 |
|
0 |
0 |
1 |
〈はったり〉 |
【魅】 |
1 |
|
なし |
0 |
1 |
〈魔法学〉 |
【知】 |
1 |
|
なし |
0 |
1 |
〈歴史〉 |
【知】 |
1 |
|
なし |
0 |
|
クラス・伝説の道・神話の運命特徴 |
Covenant Manifestation: When you use a divine encounter or daily attack power on your turn, you can slide an ally within 10 squares of you 1 square.
COMPANION SPIRIT (HYBRID)
You gain the call spirit companion power.
In addition, choose one of the Companion Spirit options. You don’t gain the Spirit Boon or any of the powers granted by that choice, but you are considered to have the class feature for the purpose of meeting prerequisites and using the benefits tailored for it in certain powers.
hp+4/lv
|
|
命中・ダメージ |
武器・パワー名 |
攻撃 |
対象 |
ダメージ |
他 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
その他・修正・メモ |
+300gp
3lv item |
|
武器 |
|
【武器1】 |
Dagger 1gp |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
3 |
筋 |
-1 |
1 |
3 |
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
1d4 |
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
単純 |
1 |
|
その他の修正等 |
Light Thrown, Off-Hand |
|
【武器2】 |
Totem+1,ロアリングベアトーテム |
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
8 |
判 |
5 |
1 |
|
1 |
1 |
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
6 |
判 |
5 |
|
1 |
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
2 |
|
その他の修正等 |
|
|
【武器3】 |
|
命中計 |
能力 |
修正 |
LV1/2 |
習熟 |
特技 |
強化 |
他 |
0 |
筋 |
-1 |
1 |
|
|
|
|
ダメージダイス |
ボーナス |
能力 |
修正 |
特技 |
強化 |
他 |
|
-1 |
筋 |
-1 |
|
|
|
対象 |
クリティカル |
射程 範囲 |
種別 |
重量 |
レベル |
|
|
|
なし |
|
|
その他の修正等 |
|
|
防具 |
|
【鎧】 |
Leather Armor 25gp |
AC計 |
鎧 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
区分 |
修正能力 |
防具ペナ |
速度 |
重量 |
レベル |
軽装 |
敏/知 |
|
|
15 |
|
|
【盾】 |
|
AC計 |
盾 |
強化 |
種族 |
クラス |
他 |
他 |
0 |
|
|
|
|
|
|
防具ペナ |
重量 |
レベル |
|
|
|
|
背景、性格、特徴など |
背景 Noble:Perception+2 |
|
習熟、使用可能装具など |
防具 |
Cloth. Leather. |
武器 |
Longbow. Shortbow. Club. Dagger. Javelin. Mace. Sickle. Spear. Greatclub. Morningstar. Quarterstaff. Scythe. Spiked gauntlet. Talid. Widow |
装具 |
Rod. Staff. Totem. |
|
貨幣・その他の財産 |
プラチナ貨(pp) |
金貨(gp) 32 |
銀貨(sp) |
銅貨(cp) |
その他 |
|
設定など |
|
経験値、マイルストーン記録 |
|
現在のレベル |
現在の経験値 |
次のレベル |
3 |
32000 |
39000 |
|
魔法の装備・パワー |
【武器1】 |
Dagger 1gp | 重量 |
1 |
パワー |
|
|
|
【武器2】 |
Totem+1,ロアリングベアトーテム | 重量 |
2 |
パワー |
パワー([一日毎]):フリー・アクション。トリガー:使用者がこの卜ー
テムを用いた[原始]の攻撃パワーを敵にヒットさせる。効梨:使用
者はその敵を倒して"伏せ状態"とする。 |
|
|
【武器3】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【鎧】 |
Leather Armor 25gp | 重量 |
15 |
パワー |
|
|
|
【盾】 |
| 重量 |
0 |
パワー |
|
|
|
【腕】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【脚】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【手】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【頭】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【首】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【指輪1】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【指輪2】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【腰】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【装具】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【タトゥー】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
【その他】 |
| 重量 |
|
パワー |
|
|
|
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄 |
|
|
|
マイルストーン |
|
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加 |
その他の装備 |
アイテム |
重量(lb.) |
数 |
重量計 |
Adventurer kit 15gp | 33 | 1 | 33 |
Climber kit 2gp | 11 | 1 | 11 |
盗賊道具20gp | 1 | 1 | 1 |
レストフルベッドロール1lv | | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
| | | 0 |
記入済武器重量計 |
3 |
記入済防具重量計 |
15 |
総重量 |
63.64 |
|
特技 |
テーマ代替:Hybrid talent(SPIRIT'S POWER)
1lv:Totem Expertise:you ignore partial cover and partial concealment on implement attacks you make with a totem.
2lv:Tome Expertise
Enemies adjacent to your conjurations or summoned creatures grant combat advantage as long as they are not immune to fear.
|
|
無限回パワー |
Melee Basic Attack
~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~
At-Will ◆ Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.
Level 21: 2[W] + Strength modifier damage. |
Ranged Basic Attack
~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~
At-Will ◆ Weapon
Standard Action Ranged weapon
Target: One creature
Attack: Dexterity vs. AC
Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage.
Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage. |
Voice of Battle
You voice a battle cry through your spirit companion, which hammers into your enemy and spurs an ally into motion.
At-Will Implement, Primal, Psychic, Spirit
Standard Action Melee spirit 1
Target: One creature
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: 1d6 + Wisdom modifier psychic damage.
Level 21: 2d6 + Wisdom modifier psychic damage.
Effect: One ally within 2 squares of your spirit companion can shift 2 squares as a free action. |
|
グラスピングシャーズ
遠隔範囲 爆発1・10マス クリーチャー全て
WIZvsfort
WIZdmg[光輝]減速 次T使用者終了まで |
World Speaker\'s Command
The voices and growls of primal spirits cascade on your foe, stopping it in its tracks.
At-Will Implement, Primal, Spirit
Opportunity Action Melee spirit 1
Trigger: An enemy leaves a square adjacent to your spirit companion without shifting
Target: The triggering enemy
Attack: Wisdom vs. Will
Hit: The target stops moving and must use a different action to resume moving. |
|
|
コール・スピリット・コンパニオン
マイナー/近・爆発20
効果:精霊創造。移動アクションでついでに移動。
一度に10+レベル半分ダメージで消滅。使用者は5+レベル半分ダメージ |
|
遭遇毎パワー |
Healing Spirit
~ You call to the spirits on behalf of a wounded ally, closing wounds and filling your ally with vigor. ~
Encounter (Special) ◆ Healing, Primal
Minor Action Close burst 5
Target: You or one ally in the burst
Effect: The target can spend a healing surge. If the target does so, one ally adjacent to your spirit companion, other than the target, regains 1d6 hit points.
Level 6: 2d6 hit points.
Level 11: 3d6 hit points.
Level 16: 4d6 hit points.
Level 21: 5d6 hit points.
Level 26: 6d6 hit points. | |
Speak with Spirits
~ You commune with the spirits, letting them guide your words and actions. ~
Encounter ◆ Primal
Minor Action Personal
Effect: During this turn, you gain a bonus to your next skill check equal to your Wisdom modifier. | |
Thunder of Judgment
~ Blasts of thunder rock the air around your foes each time you strike your staff on the ground, leaving them battered and senseless. ~
Encounter ◆ Divine, Implement, Thunder
Standard Action Ranged 10
Target: One, two, or three creatures
Attack: Wisdom vs. Fortitude
Hit: 1d6 + Wisdom modifier thunder damage, or 2d6 + Wisdom modifier thunder damage if you target only one creature. In addition, the target is dazed until the end of your next turn.
Covenant of Wrath: You also push the target a number of squares equal to your Constitution modifier.
Level: 1 | |
SIy Fox Spirit
シャーマン/攻撃3
[遭遇毎][原始]、[精霊]
標準アクション近接・精霊1
目標:昧方1人
効果:目標はフリー・アクションとして1回の基礎攻撃を行なえる。
この攻撃がヒッ卜したなら、使用者の精霊の相棒に隣接している別の
味方1人もフリー・アクションとして1回の基礎攻撃を行なえる。 | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
1日毎パワー |
Stone Root Spirit
~ The earth rises at your command, scattering your enemies and creating a bastion for you and your allies. ~
Daily ◆ Implement, Primal, Zone
Standard Action Area burst 1 within 5 squares
Target: Each enemy in the burst
Attack: Wisdom vs. Reflex
Hit: You slide the target 2 squares to a square outside the burst and knock the target prone.
Miss: You slide the target 1 square.
Effect: The burst creates a zone of protective earth that lasts until the end of the encounter. The zone is difficult terrain for your enemies. You and your allies gain cover while within the zone.
Level: 1 | |
| |
| |
| |
| |
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| |
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| |
| |
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| |
| |
| |
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| |
汎用パワー |
Spirit of the Great Cat[一日毎]φ[原始]
マイナー・アクション使用者
効果:この遭遇の終了時まで、使用者から3マス以内にいる昧方はマイナー・アクションとして(伏せ状態から)立ち上がることができ、また使用者から3マス以内にいる味方がシフ卜を行なう際には、シフ卜できる距離が1マス追加される。 | |
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儀式 |
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