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キャラクター一覧
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キャラクター名
秩序にして善
中立にして善
混沌にして善
秩序にして中立
真なる中立
混沌にして中立
秩序にして悪
中立にして悪
混沌にして悪
属性
プレイヤー名
最終更新:2023/11/17 21:27
クラス/キャラクターレベル
種族
微小
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
サイズ
性別
年齢
ft
inch
cm
身長
lb.
kg
体重
髪の色
瞳の色
肌の色
信仰する神
故郷
pb22 3000gp 作成可 Lyrune-Quah (The Moon Clan)
メモ欄
能力名
能力値
能力
修正値
一時的
能力値
一時的
修正値
筋力
敏捷力
耐久力
知力
判断力
魅力
HP
ヒットポント
最大値
ダメージ減少
負傷/現在のヒットポイント
非致傷ダメージ
イニシアチブ修正値
=
+
合計
【敏】
修正値
その他の
修正値
移動速度
地上
ft.
sq.
ft.
sq.
基本移動速度
防具着用時
ft.
ft.
ft.
ft.
飛行/機動性
水泳
登攀
掘り進み
技能
クラス
技能
技能名
技能
修正値
能力
修正値
ランク
クラス
技能
鎧による
判定ペナルティ
その他の
修正値
〈威圧〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈隠密〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈軽業〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈鑑定〉
=
【知】
+
+
+
+
〈騎乗〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈芸能〉(
)
=
【魅】
+
+
+
+
〈芸能〉(
)
=
【魅】
+
+
+
+
〈言語学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈交渉〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈呪文学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈職能〉(
)*
=
【判】
+
+
+
+
〈職能〉(
)*
=
【判】
+
+
+
+
〈真意看破〉
=
【判】
+
+
+
+
〈水泳〉
=
【筋】
+
+
+
+
〈製作〉(
)
=
【知】
+
+
+
+
〈製作〉(
)
=
【知】
+
+
+
+
〈製作〉(
)
=
【知】
+
+
+
+
〈生存〉
=
【判】
+
+
+
+
〈装置無力化〉*
=
【敏】
+
+
+
+
〈脱出術〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈知覚〉
=
【判】
+
+
+
+
〈知識:貴族〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:工学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:次元界〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:自然〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:宗教〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:神秘学〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:ダンジョン探検〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:地域〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:地理〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈知識:歴史〉*
=
【知】
+
+
+
+
〈治療〉
=
【判】
+
+
+
+
〈手先の早業〉*
=
【敏】
+
+
+
+
〈登攀〉
=
【筋】
+
+
+
+
〈動物使い〉*
=
【魅】
+
+
+
+
〈はったり〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈飛行〉
=
【敏】
+
+
+
+
〈変装〉
=
【魅】
+
+
+
+
〈魔法装置使用〉*
=
【魅】
+
+
+
+
*習得時のみ。【筋】【敏】鎧による判定ペナルティ適用
AC
アーマークラス
=10+
+
+
+
+
+
+
合計
鎧
ボーナス
盾
ボーナス
【敏】
修正値
サイズ
修正値
外皮
ボーナス
反発
ボーナス
その他の
ボーナス
接触
アーマークラス
立ちすくみ
アーマークラス
修正等
セーヴィング・スロー
合計
基本
セーヴ
能力
修正値
魔法による
修正値
その他
修正値
一時的
修正値
頑健【耐久力】
=
+
+
+
+
反応【敏捷力】
=
+
+
+
+
意志【判断力】
=
+
+
+
+
基本攻撃ボーナス
呪文抵抗
戦技ボーナス
=
+
+
+
合計
基本攻撃
ボーナス
【筋】
修正値
サイズ
修正値
その他の
修正値
戦技防御値
=
+
+
+
+
+10
合計
基本攻撃
ボーナス
【筋】
修正値
【敏】
修正値
サイズ
修正値
その他の
修正値
攻撃1
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃2
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃3
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃4
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃5
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
攻撃6
攻撃ボーナス
クリティカル
重量
タイプ
射程
その他・矢弾等
ダメージ
鎧・防御アイテム
ACボーナス
タイプ
ACへの【敏】ボーナス上限
判定ペナルティ
秘術呪文失敗確率
重量
特性・その他
合計
装備品
アイテム
重量
運搬重量の合計
(硬貨含)
所持金
銅貨(cp)
銀貨(sp)
金貨(gp)
白金貨(pp)
軽荷重
頭上に持ち上げる
=最大荷重
中荷重
地面から持ち上げる
=最大荷重x2
重荷重
押し引き
=最大荷重x5
足の数
二足
四足
運搬能力
修正値
特技
[言語]共通語、ショアンティ語 [特徴]Auspicious Tattoo(種族、人間、ショアンティ) →意思+1特徴 [特徴]Scarred by War (social) [Conq. HB] Your long history of raiding and battle has left your body scarred and visually imposing. You gain DR 1/piercing. In addition, Intimidate is a class skill for you. [1st]強打 [1st]Muscular Reflexes B(人間) [2nd]武器熟練(アースブレイカー) B(クラス) [3rd]Extra Combat Talent (combat) 適正クラスボーナス [1st-3rd]hp+1 技能:(4-1+1)*3=12 hp:10+6*2+2*3+1*3=31
特殊能力
Conscript Hit Die: d10 Class Skills: The conscript’s class skills are Climb (Str), Craft (Int), Handle Animal (Cha), Knowledge (local) (Int), Perception (Wis), Profession (Wis), Survival (Wis), Swim (Str), and three other class skills of the conscript’s choice, chosen at character creation. →クラス技能:軽業、真意看破、脱出術を選択 Skill Ranks Per Level: 4 + Int modifier. Proficiencies: Conscripts are proficient with simple weapons, as well as light armor and bucklers. In addition, if this is this character’s first level in any class, they may select a martial tradition of their choice. →Martial Tradition:Heavy Armsman Heavy Armsman Bonus Talents: Equipment: Dwarven Heritage, Armor Training Berserker sphere Variable: Individuals trained in the Heavy Armsman tradition gain one Equipment or Berserker talent of their choice. Combat Training A conscript may combine combat spheres and talents to create powerful martial techniques. Conscripts are considered Expert combatants. When they gain their first level in the conscript class, conscripts may choose either Charisma, Intelligence or Wisdom as their practitioner modifier. Bonus Feat At 1st, 2nd, and every 2 levels thereafter, a conscript gains a bonus feat. This may be spent on any combat or teamwork feat the conscript qualifies for, including the Extra Combat Talent feat. Bonus Talent At 1st level and every 2 levels thereafter, the conscript gains a bonus talent in addition to those gained from his combat training class feature. These talents can be used to buy a new base combat sphere or to purchase any combat talent the conscript qualifies for from a sphere he possesses. Combat Specializations At 1st level, a conscript may choose specializations, gaining additional abilities at the cost of some versatility. Every specialization costs a number of the conscript's bonus feats, as indicated on Table: Conscript Specializations. Each specialization costs either 1, 2, or 3 specialization points. A conscript cannot have more than 5 points worth of specializations. →Specialization Points:2 →Lost Bonus Feat 1, 6, 10, 14, 20 →Armor Training (Ex) (1 point)、Indomitable Will (Ex) (1 point)
経験点
次のレベル
呪文
Talents: [Heavy Armsman Tradition] ・Dwarven Heritage ・Armor Training ・Berserker Sphere ・Equipment or Berserker Talent →Bloody Counter (Berserker) [Conscript] ・Heavy Swing (exertion) (Berserker) ・Endure Pain (Guardian) ・Greater Delayed Damage (Guardian) [Conscript Bonus] ・Guardian Sphere →Challenge ・Greater Delayed Damage (Guardian) [Extra Combat Talent (combat)] ・Durable (Guardian) Beat Down (Berserker) 入れる? 習熟 ・Medium armor, heavy armor, buckler ・simple wrapons, battleaxe, dwarven boulder helmet, earthbreaker, greataxe, greatclub, hand axe, heavy pick, light hammer, light pick, pickaxe, throwing axe, and warhammer Delayed damage pool:9+3+3 →自ターン終了までダメージ遅延、その時非致傷で受ける(Endure Pain) →受けたダメージの全てまたは1部をプールに入れる Durable: 以下を次の自ターン終了まで発効を遅らせる、damage poolに空きが必要、必要な数値は攻撃者のHDと同じ ability damage, ability drain, disease, negative levels, poison or any of the following conditions: (blinded, confused, cowering, dazed, dazzled, entangled, exhausted, fascinated, fatigued, frightened, nauseated, panicked, paralyzed, petrified, shaken, sickened, staggered, stunned, unconscious) Challenge:移動で起動、4R持続、対象はChallengeしたクリーチャーを目標としない攻撃に-2されるが、Challengeしたクリーチャーへ命中+2 →Durableで防げる効果を対象が自分以外に及ぼすとき、DC-2できる Berserking →自ターン開始時にAC-2され、一時hp6を得る(他の一時hpとスタック) →Bloody Counter(割り込みで反撃(Brutal Strike)可だが、敵の攻撃は自動ヒット、Batteredの相手には先にCounterの処理ができる) Brutal Strike + Heavy Swing →当たると相手はBattered1ラウンド →Heavy Swing効果で相手は頑健13。失敗でよろめき1R、Batterdの場合は幻惑1R+その後よろめき1R、Batteredで成功したなら1Rよろめき →Martial FocusをExpendすればダメージ+6(クリティカルしたら乗せる?)
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