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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2012/09/18 13:24
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Skill Bonuses: +2 History, +2 Religion. Astral Majesty: You have a +1 bonus to all defenses against attacks made by bloodied creatures. Astral Resistance: You have resistance to necrotic damage and radiant damage equal to 5 + one-half your level. Immortal Origin: Your spirit is native to the Astral Sea, so you are considered an immortal creature for the purpose of effects that relate to creature origin. Memory of a Thousand Lifetimes: You have the memory of a thousand lifetimes power.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Telekinesis Focus You gain the powers far hand and forceful push.
習得言語
Languages: Common, choice of two others(goblin giant)
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
add class skill nature
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
Power Daily (Free Action) Use this power when an attack with this orb hits the target\'s Fortitude defense. The target is slowed (save ends).
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Power (Healing, Teleportation) Daily (Immediate Reaction) Use this power while you are bloodied and when an attack damages you. Teleport 6 squares, and you can spend a healing surge.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
Property When you fall or jump down, you take only half normal falling damage and always land on your feet. Power Daily (Free Action) Gain a +5 power bonus to your next Acrobatics check or Athletics check.
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
Power Daily (No Action) Trigger: You miss with an attack or fail a skill check, ability check, or saving throw. Effect: Roll a d6 and add the result to the attack roll, skill check, ability check, or saving throw.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Orb Expertise Benefit: You gain a +1 feat bonus to implement attack rolls that you make with an orb. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. You also gain a +1 feat bonus to the number of squares you pull, push, or slide targets of attacks that you make with an orb. Ritual Caster Resilient Focus Benefit: You gain a +2 feat bonus to saving throws. Discipline Adept Heroic Tier Prerequisite: Psion, Discipline Focus class feature Benefit: You can use each power granted by your Discipline Focus twice per encounter. Unarmored Agility
無限回パワー
Static Mote A mote of roiling lightning hinders your foes before exploding in a devastating burst. At-Will Augmentable, Conjuration, Implement, Lightning, Psionic Standard Action Ranged 10 Effect: You conjure a static mote in an unoccupied square within range. Any creature that starts its turn adjacent to the mote is slowed until the end of its turn. At the start of your next turn, the mote disappears and you use the Static Mote Attack power. ◆Static Mote Attack At-Will Augmentable, Conjuration, Implement, Lightning, Psionic No Action Close burst 3 centered on the square the mote occupied Requirement: This power follows the use of the power Static Mote. Target: Each creature in the burst Attack: Intelligence vs. Reflex Hit: 1d6 + Intelligence modifier lightning damage. Augment 1 Hit: As above, and one target is pulled 1 square toward the center of the burst. Augment 2 Hit: 2d6 + Intelligence modifier lightning damage.
Dimensional Scramble Your attack causes space to jumble and fragment, scattering creatures into different positions. At-Will Augmentable, Implement, Psionic, Teleportation Standard Action Area burst 1 within 10 squares Target: Each creature in the burst Attack: Intelligence vs. Fortitude Hit: 1d6 + Intelligence modifier damage, and you teleport the target to a square adjacent to the burst. Augment 1 Target: Each enemy in the burst Augment 2 Target: Each enemy in the burst Hit: 2d6 + Intelligence modifier damage, and you teleport the target to another square in or adjacent to the burst.
Psychic Anomaly You conjure a shimmering anomaly of pure psionic energy, which disrupts the minds of nearby foes. At-Will Conjuration, Implement, Psionic, Psychic Standard Action Ranged 10 Effect: You conjure a psychic anomaly in an unoccupied square within range. The anomaly lasts until the end of your next turn. You can use the Psychic Anomaly Attack power using the anomaly. ◆Psychic Anomaly Attack At-Will Augmentable, Conjuration, Implement, Psionic, Psychic Opportunity Action Melee 1 Requirement: The power Psychic Anomaly must be active in order to use this power. Trigger: An enemy starts its turn in a square adjacent to the anomaly Target: The triggering enemy Attack: Intelligence vs. Will Hit: 1d6 + Intelligence modifier psychic damage, and you slide the target 3 squares to a square adjacent to the anomaly. Augment 1 Effect: As above, and your allies can flank with the psychic anomaly. Augment 2 Hit: 1d8 + Intelligence modifier psychic damage, and the target is dazed until the end of your next turn.
遭遇毎パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
Memory of a Thousand Lifetimes The dreamlike memories of your previous lives lend insight to aid you. Encounter No Action Personal Trigger: You make an attack roll, a saving throw, a skill check, or an ability check and dislike the result Effect: You add 1d6 to the triggering roll.
使用済み
Forceful Push With a focused thought, your mental push becomes physical force, moving a creature in the direction you choose. Encounter Psionic Free Action Ranged 10 Target: One creature Effect: You slide the target 1 square, but not into hindering terrain. Level 11: You slide the target 2 squares. Level 21: You slide the target 3 squares.
使用済み
Far Hand You lift an object into the air with the power of your mind. Encounter Psionic Minor Action Ranged 5 Target: One object that weighs 20 pounds or less and isn’t carried by another creature Effect: You either move the target to a square within range or manipulate it. When you move the target with this power, you can cause the target to remain aloft until the end of your next turn. If you are holding the target when you use this power, you can put it into a container that’s on your person and simultaneously move a second object that you’re carrying to your hand. The second object then becomes the target if it weighs 20 pounds or less. Sustain Minor: You either move the target to a square within range or manipulate it.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Telepathic Projection You force your own will into an enemy’s mind, manipulating the foe like a puppet under your control. Daily Charm, Implement, Psionic, Psychic Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Intelligence vs. Will Hit: 3d8 + Intelligence modifier psychic damage, and the target is subject to your telepathic projection (save ends). While the target is affected by your telepathic projection, when you start your turn, the target makes a melee basic attack as a free action against a target you choose. Miss: Half damage, and the target makes a melee basic attack against a random creature. If this attack targets one of your allies, the target takes a -2 penalty to the attack roll.
使用済み
Force Spheres Your power focuses into protective spheres of shimmering force that can be hurled at your enemies with a thought. Daily Force, Implement, Psionic Standard Action Personal Effect: You set four force spheres spinning around you in your space until the end of the encounter or until you expend them. While you have at least one force sphere, you gain a +2 bonus to all defenses, and you can use the Force Spheres Attack power, once per round. ◆Force Spheres Attack Daily Force, Implement, Psionic Minor Action Ranged 20 Requirement: The power Force Spheres must be active in order to use this power. This power may be used once per round. Target: One creature Attack: Intelligence vs. Reflex Hit: 1d6 + Intelligence modifier force damage, and the target falls prone. Effect: You expend one force sphere.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
Strategist\'s Epiphany Recalling ancient battles, you find their echoes in your enemies’ positions and use that knowledge to help your side in the battle. Daily Free Action Personal Trigger: You roll initiative Effect: You make a History check and can use the check result as your initiative check result.
使用済み
Guided Shot You spot a critical weakness in a foe’s defenses, which an ally can exploit to deadly effect. Encounter Immediate Interrupt Close burst 10 Trigger: An ally within 10 squares of you misses with an attack against AC Target: The triggering ally in the burst Effect: The target’s attack is made against Reflex instead of AC.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
message
floating disk
パスワード