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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2013/11/16 22:33
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Ability scores: +2 Dexterity, +2 Intelligence or +2 Wisdom Size: Medium Speed: 7 squares. Vision: Low-Light Languages: Common, Elven Skill Bonuses: +2 Nature, +2 Perception. Sense Threat: When you roll initiative, you can make a Perception check and use its result for your initiative check. When you do so, allies within 10 squares of you who have a lower initiative than yours gain a +2 racial bonus to their initiative. This benefit replaces elven accuracy. Elven Weapon Proficiency: You gain proficiency with the longbow and the shortbow. Fey Origin: Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin. Group Awareness: You grant non-elf allies within 5 squares of you a +1 racial bonus to Perception checks. Wild Step: You ignore difficult terrain when you shift
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Covenant Manifestation: When you use a divine encounter or daily attack power on your turn, you can slide an ally within 10 squares of you 1 square. COMPANION SPIRIT (HYBRID) You gain the call spirit companion power. In addition, choose one of the Companion Spirit options. You don’t gain the Spirit Boon or any of the powers granted by that choice, but you are considered to have the class feature for the purpose of meeting prerequisites and using the benefits tailored for it in certain powers. STORMCALLER PATH FEATURES Charged Companion (11th level): Whenever an enemy makes an attack against your spirit companion, that enemy takes lightning damage equal to your Wisdom modifier. If the attack causes your spirit companion to disappear, the enemy takes 5 extra lightning damage and is dazed until the end of your next turn. Driving Action (11th level): When you spend an action point, you can shift a number of squares equal to your Wisdom modifier, and each ally within 5 squares of you can shift 1 square.
習得言語
Primordial. Common. Elven.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
Primordial Adept Starting Feature (1st level): You have proficiency with rods. Add Primordial to the languages you can read, write, and speak. In addition, you gain either the Solkara’s wave or the Vezzuvu’s eruption power. Primordial Adept Level 5 Feature (5th level): You gain a +2 bonus to Bluff, Diplomacy, Insight, and Intimidate checks against creatures that have the elemental origin. Primordial Adept Level 10 Feature (10th level): If you chose Solkara’s wave, you gain a +2 power bonus to damage rolls with cold powers and thunder powers. If you chose Vezzuvu’s eruption, you gain a +2 power bonus to damage rolls with fire powers and thunder powers.
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
~F 0 gp F OF ?_F F
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
背景 Noble:Perception+2 テーマ Primordial Adept Starting Feature (1st level): You have proficiency with rods. Add Primordial to the languages you can read, write, and speak. In addition, you gain either the Solkara’s wave or the Vezzuvu’s eruption power. Primordial Adept Level 5 Feature (5th level): You gain a +2 bonus to Bluff, Diplomacy, Insight, and Intimidate checks against creatures that have the elemental origin. Primordial Adept Level 10 Feature (10th level): If you chose Solkara’s wave, you gain a +2 power bonus to damage rolls with cold powers and thunder powers. If you chose Vezzuvu’s eruption, you gain a +2 power bonus to damage rolls with fire powers and thunder powers.
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
Power Daily (Free Action) Trigger: You hit an enemy with a primal attack power using this totem. Effect: You knock the enemy prone.
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property You gain an item bonus to Intimidate checks. The bonus equals the armor’s enhancement bonus. Utility Power Daily (Immediate Reaction) Trigger: You take acid, cold, fire, lightning, or thunder damage. Effect: You gain resist 10 to the triggering damage type until the end of the encounter.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
perception+1
使用済み
【首】
重量
パワー
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
Property When you take a short rest, you gain temporary hit points equal to 5 + the number of healing surges you have spent since your last extended rest.
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Hybrid talent(SPIRIT\'S POWER) Totem Expertise:you ignore partial cover and partial concealment on implement attacks you make with a totem. accurate totem training tome expertise:enemies adjacent to your conjurations or summoned creatures grant combat advantage. An enemy that is immune to fear is immune to this effect. resilient spirit Intolerable Command Creatures hit by your world speaker’s command power are also deafened and slowed until the end of your next turn. Spirit\'s Eyes: Whenever you make a Perception check while your spirit companion is present, you can roll twice and use either result. Nimble Spirit: You can use call spirit companion as a free action during your turn.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Voice of Battle You voice a battle cry through your spirit companion, which hammers into your enemy and spurs an ally into motion. At-Will Implement, Primal, Psychic, Spirit Standard Action Melee spirit 1 Target: One creature Attack: Wisdom vs. Will Hit: 1d6 + Wisdom modifier psychic damage. Level 21: 2d6 + Wisdom modifier psychic damage. Effect: One ally within 2 squares of your spirit companion can shift 2 squares as a free action.
Healing Spirit ~ You call to the spirits on behalf of a wounded ally, closing wounds and filling your ally with vigor. ~ Encounter (Special) ◆ Healing, Primal Minor Action Close burst 5 Target: You or one ally in the burst Effect: The target can spend a healing surge. If the target does so, one ally adjacent to your spirit companion, other than the target, regains 1d6 hit points. Level 6: 2d6 hit points. Level 11: 3d6 hit points. Level 16: 4d6 hit points. Level 21: 5d6 hit points. Level 26: 6d6 hit points.
Hand of Radiance ~ Tendrils of radiance streak from your fingertips across the battlefield. The beams strike your enemies, raining sparks of light on impact. ~ At-Will ◆ Divine, Implement, Radiant Standard Action Ranged 10 Target: One, two, or three creatures Level 21: Target an additional creature. Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 1d4 + Wisdom modifier radiant damage. Level: 1
World Speaker\'s Command The voices and growls of primal spirits cascade on your foe, stopping it in its tracks. At-Will Implement, Primal, Spirit Opportunity Action Melee spirit 1 Trigger: An enemy leaves a square adjacent to your spirit companion without shifting Target: The triggering enemy Attack: Wisdom vs. Will Hit: The target stops moving and must use a different action to resume moving.
遭遇毎パワー
Vezzuvu\'s Eruption ~ A small eruption knocks creatures down with rumbling tremors and sears them with hot ash. ~ Encounter ◆ Arcane, Elemental, Fire, Implement, Thunder, Zone Standard Action Area burst 1 within 10 squares Target: Each creature in the burst Attack: Highest ability modifier vs. Reflex Hit: 1d6 + highest ability modifier thunder damage, and the target falls prone. Level 11: 2d6 + highest ability modifier thunder damage. Level 21: 3d6 + highest ability modifier thunder damage. Effect: The burst creates a zone of difficult terrain that lasts until the end of your next turn. Any creature that ends its turn in the zone takes 5 fire damage.
使用済み
Speak with Spirits ~ You commune with the spirits, letting them guide your words and actions. ~ Encounter ◆ Primal Minor Action Personal Effect: During this turn, you gain a bonus to your next skill check equal to your Wisdom modifier.
使用済み
Thunder of Judgment ~ Blasts of thunder rock the air around your foes each time you strike your staff on the ground, leaving them battered and senseless. ~ Encounter ◆ Divine, Implement, Thunder Standard Action Ranged 10 Target: One, two, or three creatures Attack: Wisdom vs. Fortitude Hit: 1d6 + Wisdom modifier thunder damage, or 2d6 + Wisdom modifier thunder damage if you target only one creature. In addition, the target is dazed until the end of your next turn. Covenant of Wrath: You also push the target a number of squares equal to your Constitution modifier. Level: 1
使用済み
Spirit of the Killing Shot Your spirit companion briefly melds with your ally, lending your comrade the eye of an accomplished hunter. Encounter Primal, Spirit Standard Action Melee spirit 1 Target: One ally Effect: The target makes a basic attack as a free action. If the attack hits, it deals maximum damage. Stalker Spirit: The target gains a bonus to the attack roll and the damage roll equal to your Intelligence modifier.
使用済み
Demand Justice ~ Whether an ally labors under a deadly effect or a foe seeks to escape the just end wrought by your magic, you tilt fate in your favor. ~ Encounter ◆ Divine Immediate Interrupt Ranged 10 Trigger: A creature within 10 squares of you makes a saving throw Target: The triggering creature Effect: The target rerolls the saving throw and must use the new result. Level: 6
使用済み
Tide of the First Storm ~ You call on the first storm that rolled over the world, using its power to blow your allies away from harm while buffeting your enemies. ~ Encounter ◆ Divine, Implement Standard Action Area burst 2 within 10 squares Target: Each enemy in the burst Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 1d6 + Wisdom modifier damage, and the target is slowed until the end of your next turn. Effect: You slide each ally in the burst a number of squares equal to 1 + your Intelligence modifier. Level: 7
使用済み
Primal Gust ~ A gust moves an ally or an enemy into position. ~ Encounter ◆ Primal Minor Action Ranged 10 Target: One creature Effect: You slide the target 3 squares. Level: 10
使用済み
Forked Lightning ~ Spirits of lightning leap from your outstretched fingers, slamming into your enemies then encircling your allies. ~ Encounter ◆ Implement, Lightning, Primal Standard Action Area burst 1 within 10 Target: One or two creatures in the burst Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 2d10 + Wisdom modifier lightning damage. Effect: Until the end of your next turn, each ally within the burst deals extra lightning damage equal to your Wisdom modifier each time it hits an enemy with an attack. Level: 11
使用済み
Healing Spirit You call to the spirits on behalf of a wounded ally, closing wounds and filling your ally with vigor. Encounter (Special) Healing, Primal Minor Action Close burst 5 Target: You or one ally in the burst Effect: The target can spend a healing surge. If the target does so, one ally adjacent to your spirit companion, other than the target, regains 3d6 hit points.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Stone Root Spirit ~ The earth rises at your command, scattering your enemies and creating a bastion for you and your allies. ~ Daily ◆ Implement, Primal, Zone Standard Action Area burst 1 within 5 squares Target: Each enemy in the burst Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: You slide the target 2 squares to a square outside the burst and knock the target prone. Miss: You slide the target 1 square. Effect: The burst creates a zone of protective earth that lasts until the end of the encounter. The zone is difficult terrain for your enemies. You and your allies gain cover while within the zone. Level: 1
使用済み
Stormhawk Vigilance ~ As your foes leap to attack, the spirit of Stormhawk lends quickness to your allies as they prepare for the assault. ~ Daily ◆ Primal No Action Close burst 5 Trigger: You roll initiative at the beginning of an encounter Target: You and each ally in the burst Effect: You slide each target 3 squares. Each target can draw a weapon or an implement as a free action. Level: 2
使用済み
Trumpet the Star\'s Fall ~ A brilliant orb appears overhead and then smashes into your enemies in a storm of light and fire. ~ Daily ◆ Divine, Fire, Implement, Radiant, Zone Standard Action Area burst 2 within 10 squares Target: Each creature in the burst Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 2d6 + Wisdom modifier fire and radiant damage, and you knock the target prone. Miss: Half damage, and you push the target 1 square. Effect: The burst creates a zone of smoke that lasts until the end of the encounter. The zone is heavily obscured. Level: 5
使用済み
Ancient Warlord\'s Inspiration ~ A spectral figure clad in elaborate hide armor appears beside your foe, accompanied by the booming of a distant war horn. The figure swings its club at your enemy and remains to give inspiration to your allies. ~ Daily ◆ Conjuration, Implement, Primal Standard Action Ranged 5 Target: One creature Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 1d10 + Wisdom modifier damage. Effect: You conjure an ancient warlord spirit in an unoccupied square adjacent to the target. The spirit lasts until the end of the encounter. If an ally starts his or her turn adjacent to the spirit or in its space, as an immediate reaction you can allow that ally to make a basic attack as a free action. As a move action, you can move the spirit 5 squares. Level: 9
使用済み
Blinding Torrent ~ You summon torrents of rain spirits from the great storm, concealing your allies and making your enemies more susceptible to nature\'s fury. ~ Daily ◆ Primal, Zone Minor Action Area burst 2 within 5 Effect: The burst creates a zone that lasts until the end of the encounter. Each ally within the zone gains concealment. Each enemy that enters the zone or starts its turn there gains vulnerable 5 lightning and vulnerable 5 thunder. Level: 12
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード