変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2013/11/10 00:08
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Thri-Kreen Flavor: Alien to most people of Athas, these desert-dwelling creatures live for the thrill of the hunt Size: Medium Speed: 7 squares Vision: Low-light Ability Scores: +2 Dexterity, +2 Strength or +2 Wisdom Languages: Common, Thri-kreen Multiple Arms:Once per turn, you can draw or sheathe a weapon (or retrieve or stow an item stored on your person) as a free action instead of a minor action. Natural Jumper:A thri-kreen is always considered to have a running start when jumping. Torpor:Rather than sleep, thri-kreen enter a torpid state. In this state, you remain aware of your surroundings, and you require only 4 hours of torpor (rather than 6 hours of sleep) to gain the benefit of an extended rest. Thri-kreen Claws:You have the thri-kreen claws power.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Fighter (Weaponmaster) Key Abilities: Strength; Dexterity, Wisdom, or Constitution Armor Proficiencies: Cloth, leather, hide, chainmail, scale; heavy shields, light shields Weapon Proficiencies: Simple melee, military melee, simple ranged, military ranged Bonus to Defense: +2 Fortitude Hit Points at 1st Level: 15+ Constitution Score Hit Points per Level Gained: 6 Healing Surges: 9+ Constitution Modifier Trained Skills: From the class skills list below, choose 3 trained skills at 1st level. Class Skills: Athletics (Str), Endurance (Con), Heal (Wis), Intimidate (Cha), Streetwise (Cha) Build Options: Arena Fighter, Battlerager Fighter, Brawling Fighter, Great Weapon Fighter, Guardian Fighter, Tempest Fighter _PARSED_CLASS_FEATURE: Combat Agility, Combat Challenge, Combat Superiority, Fighter Talents Role: Defender. Tough and resilient, you use tactical cunning and battle prowess to contain the enemy and protect your allies. Short Description: You define the front line of combat, crushing foes in melee while protecting your allies. _DisplayName: Fighter (Weaponmaster) Wilder:Psychic Surge Forest Ridge - Spirit Guided Type: Geography Common Knowledge: The jungle spirits whisper in your dreams, warning about a coming cataclysm. Will the catastrophe affect your people, or those living in the lands below? Are the spirits aggressive or friendly? Do they frighten you? Have they always spoken to you, or is this communication a recent development? Campaign: Dark Sun Associated Skills: Nature, Perception
習得言語
Common. Thri-Kreen.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
Power:Power * Daily (Free Action) Use this power when you hit a target with this weapon. Make a basic attack with this weapon against a target of your choice.
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property:When you hit with a melee basic attack, you gain a +2 item bonus to the damage roll.
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Two-Weapon Fighting:While wielding a melee weapon in each hand, you gain a +1 bonus to the damage rolls of weapon attacks that you make with a melee weapon. Two-Blade Warrior:You gain training in one skill from the ranger\'s class skill list. You can wield a one-handed weapon in your off hand as though it were an off-hand weapon.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Dual Strike ~ You lash out quickly and follow up faster, delivering two small wounds. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Primary Target: One creature Primary Attack: Strength vs. AC (main weapon) Hit: 1[W] damage. Level 21: 2[W] damage Effect: Make a secondary attack. Secondary Target: One creature other than the primary target Secondary Attack: Strength vs. AC (off-hand weapon) Hit: 1[W] damage. Level 21: 2[W] damage Level: 1
Footwork Lure ~ You press the attack, engaging your enemy before falling back and drawing him after you. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. You can shift 1 square and slide the target 1 square into the space you left. Increase damage to 2[W] + Strength modifier at 21st level. Level: 1
Sensing Eye ~ An image forms in your mind, revealing what you would see if you were standing some distance away. ~ At-Will ◆ Psionic Minor Action Personal Effect: Choose one square you can see that is within 5 squares of you. Until the end of your next turn, you can determine your line of sight from that square.
遭遇毎パワー
Psychic Surge ~ You unleash a psychic shock wave at your enemy, hoping to harness its energy on your next attack. ~ Encounter ◆ Implement, Psionic, Psychic Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Primary ability vs. Reflex Hit: 1d8 + ability modifier psychic damage, and your attacks against the target before the end of your next turn can score a critical hit on a roll of 18?20. Level 11: 2d8 + ability modifier psychic damage. Level 21: 3d8 + ability modifier psychic damage.
使用済み
Thri-kreen Claws ~ You quickly lash out with all your claws, tearing at nearby enemies. ~ Encounter ◆ Implement, Psionic, Psychic Minor Action Melee 1 Target: One, two, or three enemies Attack: Strength + 3 vs. AC, Dexterity + 3 vs. AC, or Wisdom + 3 vs. AC Level 11: Strength + 6 vs. AC, Dexterity + 6 vs. AC, or Wisdom + 6 vs. AC Level 21: Strength + 9 vs. AC, Dexterity + 9 vs. AC, or Wisdom + 9 vs. AC Hit: 1d8 + Strength modifier, Dexterity modifier, or Wisdom modifier damage. You gain a bonus to the damage roll equal to the number of targets. Level 11: 2d8 + Strength modifier, Dexterity modifier, or Wisdom modifier damage Level 21: 3d8 + Strength modifier, Dexterity modifier, or Wisdom modifier damage.
使用済み
Distracting Spate ~ Your flurry of feints and strikes leaves your foe\'s defenses unsteady. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and the target grants combat advantage to you until the end of your next turn. Weapon: If you\'re wielding two melee weapons, the attack deals extra damage equal to your Dexterity modifier. Level: 1
使用済み
Who\'s Next? ~ When the foe crumples, you move forward to find your next opponent. ~ Encounter ◆ Martial Move Action Personal Requirement: You must have reduced a nonminion enemy to 0 hit points during this turn. Effect: You shift up to your speed and gain a bonus to your next damage roll made before the end of your next turn equal to the number of squares you moved from your starting position. Level: 2
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Harrier\'s Ploy ~ Your forceful attack promises your foe a pursuit that can end only when one of you is victorious. ~ Daily ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 3[W] + Strength modifier damage Effect: Until the end of the encounter, if the target moves, you can shift a number of squares equal to your Dexterity modifier as an immediate reaction. Level: 1
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード