変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2014/11/24 20:15
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Elf Flavor: Unmatched archers, cunning explorers, protectors of the wild forests Size: Medium Speed: 7 squares Vision: Low-light Ability Scores: +2 Dexterity, +2 Intelligence or +2 Wisdom Languages: Common, Elven Elven Weapon Proficiency:You gain proficiency with the longbow and the shortbow. Elven Accuracy:You have the elven accuracy power. Fey Origin:Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin. Wild Step:You ignore difficult terrain when you shift.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Ranger Bonus to Defense: +1 Fortitude, +1 Reflex Hit Points at 1st Level: 12+ Constitution Score Hunter\'s Quarry, Prime Shot, Running Attack Sharpshooter Class Features:Rapid-Fire Action Opportunity Fire DisplayPowers:Stab and Shoot Unseelie Agent:Create Shadow-Wrought Weapon Child of Fate Common Knowledge: You were born with a birthmark associated with a member of the Gloaming Court: a moon, a heart, or even the stylized loom shape of the Witch of Fate. Whatever form the mark takes, you were called at birth as a traveler on the Gloaming Path, whether you like it or not. Campaign: General Associated Skills: Nature, Insight
習得言語
Common. Elven. Secret Language.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property:When you hit an enemy with an attack power, if you gained a bonus to your ranged attack roll against that enemy from your Prime Shot class feature, you gain a +2 bonus to AC against that enemy until the end of your next turn.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property:Gain a +2 item bonus to damage rolls when attacking with a bow or crossbow. Power:Power * Daily (Minor Action) Ignore cover on your next attack this turn when using a bow or crossbow.
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
Property:When you hit an enemy you\'re hidden from, you deal 1d6 extra damage.
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
Property:At the start of each encounter, you gain a +2 item bonus to AC and Reflex until an attack against either of those defenses hits you. Power:Utility Power (Teleportation) * Daily (Immediate Interrupt) Trigger: You are hit by a melee or a ranged attack. Effect: The triggering attacker must reroll the attack roll and use the second result. If the attack misses you, you can teleport 1 square.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Toughness:You gain 5 additional hit points. These additional hit points increase to 10 at 11th level and 15 at 21st level. Lethal Hunter:The extra damage dice from your Hunter\'s Quarry class feature increase from d6s to d8s. Bow Expertise:You gain a +1 feat bonus to weapon attack rolls that you make with a bow. In addition, you gain a +1 bonus to the damage roll of any weapon attack you make with a bow against a single creature that is not adjacent to any other creature. Both of these bonuses increase to +2 at 11th level and +3 at 21st level. Brutal Accuracy:If the rerolled attack granted by your elven accuracy racial power hits your quarry, the attack deals extra damage equal to 1d6 + your Wisdom modifier. Weapon Focus (Bow):You gain a +1 per tier feat bonus to damage rolls of weapon attacks with weapons in the Bow group. Hidden Sniper:If you have partial concealment against a target, you gain combat advantage against it with your ranged attacks. Called Shot:Whenever you successfully hit a target against whom you received your Prime Shot bonus, your attack deals an additional 5 damage. Lasting Frost:Once per turn, the first target you hit with a power that has the cold keyword gains vulnerable 5 cold after the attack. The vulnerability lasts until the end of your next turn.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Twin Strike ~ If the first attack doesn\'t kill it, the second one might. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee or Ranged weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons or a ranged weapon. Targets: One or two creatures Attack: Strength vs. AC (melee; main weapon and off-hand weapon) or Dexterity vs. AC (ranged), two attacks Hit: 1[W] damage per attack. Increase damage to 2[W] at 21st level. Level: 1
Hit and Run ~ Let the fighter stand toe to toe with the monster. You prefer to make your attack, then withdraw to safer ground. ~ At-Will ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Increase damage to 2[W] + Strength modifier at 21st level. Effect: If you move in the same turn after this attack, leaving the first square adjacent to the target does not provoke an opportunity attack from the target. Level: 1
遭遇毎パワー
Create Shadow-Wrought Weapon ~ You call forth the weapon given you by your master, a weapon that is cold to the touch no matter the temperature of its surroundings. ~ Encounter ◆ Arcane, Shadow Minor Action Personal Requirement: You must have a hand free. Effect: You call to your hand a shadow-wrought weapon that lasts until you dismiss it as a free action or until you use this power again. The weapon has a +1 enhancement bonus to attack rolls and damage rolls, and it deals 1d8 extra damage on a critical hit. Level 6: +2 enhancement bonus, 2d8 extra damage. Level 11: +3 enhancement bonus, 3d8 extra damage. Level 16: +4 enhancement bonus, 4d8 extra damage. Level 21: +5 enhancement bonus, 5d8 extra damage. Level 26: +6 enhancement bonus, and 6d8 extra damage.
使用済み
Elven Accuracy ~ With an instant of focus, you take careful aim at your foe and strike with the legendary accuracy of the elves. ~ Encounter ◆ Arcane, Shadow Free Action Personal Trigger: You make an attack roll and dislike the result. Effect: Reroll the attack roll. Use the second roll, even if it\'s lower.
使用済み
Two-Fanged Strike ~ You sink two arrows or both of your blades into the flesh of your enemy, causing it to howl in pain. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee or Ranged weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons or a ranged weapon. Target: One creature Attack: Strength vs. AC (melee; main weapon and off-hand weapon) or Dexterity vs. AC (ranged), two attacks Hit: 1[W] + Strength modifier damage (melee) or 1[W] + Dexterity modifier damage (ranged) per attack. If both attacks hit, you deal extra damage equal to your Wisdom modifier. Level: 1
使用済み
Thundertusk Boar Strike ~ You attack twice, causing your foes to stagger backward. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee or Ranged weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons or a ranged weapon. Targets: One or two creatures Attack: Strength vs. AC (melee; main weapon and off-hand weapon) or Dexterity vs. AC (ranged), two attacks Hit: 1[W] + Strength modifier damage (melee) or 1[W] + Dexterity modifier damage (ranged) per attack. With each hit, you push the target 1 square. If both attacks hit the same target, you push the target a number of squares equal to 1 + your Wisdom modifier. Level: 3
使用済み
Weave Through the Fray ~ You dodge through the thick of the fight, denying your foes a chance to pin you down in one spot. ~ Encounter ◆ Martial Immediate Interrupt Personal Trigger: An enemy moves adjacent to you Effect: You can shift a number of squares equal to your Wisdom modifier. Level: 6
使用済み
Spikes of the Manticore ~ You unleash two arrows in rapid succession. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon Standard Action Ranged weapon Targets: One or two creatures Attack: Dexterity vs. AC, one attack per target Hit: 2[W] + Dexterity modifier damage (first shot) and 1[W] + Dexterity modifier damage (second shot). Level: 7
使用済み
Shadow Cloak ~ You wrap the shadows around you, just as your master taught you. ~ Encounter ◆ Arcane, Shadow Minor Action Personal Effect: You become invisible until the end of the encounter, until you move, or until you attack. Level: 6 Prerequisite: Unseelie Agent
使用済み
Stab and Shoot ~ You drive your arrow into an adjacent enemy, pull it out, load it, and fire it at another foe. ~ Encounter ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee 1 Requirement: You must be wielding a bow or a crossbow. Primary Target: One creature Primary Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage, and the target is dazed until the end of your turn. Make a secondary attack. Secondary Target: One creature other than the primary target in weapon range Secondary Attack: Dexterity vs. AC Hit: 2[W] + Dexterity modifier damage. Level: 11
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Split the Tree ~ You fire two arrows at once, which separate in mid-flight to strike two different targets. ~ Daily ◆ Martial, Weapon Standard Action Ranged weapon Targets: Two creatures within 3 squares of each other Attack: Dexterity vs. AC. Make two attack rolls, take the higher result, and apply it to both targets. Hit: 2[W] + Dexterity modifier damage. Level: 1
使用済み
Stalker\'s Mist ~ A thick fog settles over the area, blocking sight and muffling sound. Though the fog confounds other creatures, you can see through it with ease. ~ Daily ◆ Primal, Zone Minor Action Area burst 1 within 10 squares Effect: The burst creates a zone that lasts until the end of the encounter. Squares in the zone are heavily obscured to your enemies. Move Action: You move the zone up to 5 squares. Level: 2
使用済み
Spitting-Cobra Stance ~ You stand ready to launch a quick attack against any foe that menaces you. ~ Daily ◆ Martial, Stance, Weapon Minor Action Personal Effect: Until the stance ends, you can make a ranged basic attack as an immediate reaction against any enemy within 5 squares of you that moves closer to you. Level: 5
使用済み
Attacks on the Run ~ Without breaking stride, you make two attacks against a single foe or two different targets. ~ Daily ◆ Martial, Weapon Standard Action Melee or Ranged weapon Targets: One or two creatures Attack: You can move your speed. At any point during your move, you can make two Strength vs. AC attacks with a melee weapon or two Dexterity vs. AC attacks with a ranged weapon. Hit: 3[W] + Strength modifier damage (melee) or 3[W] + Dexterity modifier damage (ranged) per attack. Miss: Half damage per attack. Level: 9
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード