変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2016/01/12 12:42
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Drow Flavor: Graceful and deadly, at home in the depths of darkness Size: Medium Speed: 6 squares Vision: Darkvision Ability Scores: +2 Dexterity, +2 Charisma or +2 Wisdom Languages: Common, Elven Trance (Drow):Rather than sleep, drow enter a meditative state known as trance. You need to spend 4 hours in this state to gain the same benefits other races gain from taking a 6-hour extended rest. While in a trance, you are fully aware of your surroundings and notice approaching enemies and other events as normal. Lolthtouched:You have your choice of either the cloud of darkness or darkfire power. ダークファイアー選択 Fey Origin:Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Warlock (Hexblade) : Eldritch Bolt, Level 1 Hexblade Daily Power, Pact Boon, Pact Reward, Pact Weapon, Level 2 Hexblade Utility Power, Improved Pact Weapon, Lesser Planar Ally, Level 5 Hexblade Daily Power, Level 6 Hexblade Utility Power, Pact Weapon Retribution, Summon Warlock\'s Ally, Level 10 Hexblade Utility Power Role: Striker. Short Description: Forging the power of your pact into a deadly weapon, you rely on spells and melee potency in battle. Fey Pact(White Well) 契約の恩恵 ソ\ウルステップのパワー 契約の利益 ウォーロックとウォーロックの伝説の道の攻撃パワーのダメージロールに+7のボーナス 契約武器 ソ\ードオヴザホワイトウェル(重刀剣類、習熟ボーナス+2、1W=1d12) 伝説の道 Valiant Hexblade Class Features: Valiant Hexblade\'s Action White Well Visage White Well Curse _Tags: Heroes of the Forgotten Kingdoms _DisplayPowers: Curse of Blinding Radiance At 11th level, you can take on the valiant hexblade paragon path. You are a shining warrior armed with the Feywild\'s power and steeped in strange magic from an otherworldly patron. Fey Beast Tamer: Birth - Omen Type: Birth Common Knowledge: Your birth was marked by an unusual occurrence?perhaps a great storm, an eclipse, or the start or end of a battle. What was the omen? How was it interpreted? Were others born under the same omen, and if so, do you have any special relationships with them? Campaign: General Associated Skills: Arcana, History
習得言語
共通語、エルフ語
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property:You gain an item bonus to Stealth checks equal to the armor\'s enhancement bonus. Power:Utility Power (Illusion) * Encounter (Standard Action) Effect: You become invisible until you attack or until the end of the encounter. You can end this effect as a minor action.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property:Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.
使用済み
【脚】
重量
パワー
Property:After charging, you can shift 1 square before your turn ends.
使用済み
【手】
重量
パワー
Property:You gain a +2 bonus to damage rolls against bloodied targets.
使用済み
【頭】
重量
パワー
Property:Gain a +1 bonus to Will defense. Power:Power * Daily (Minor Action) Gain a +1 power bonus to attack rolls and damage rolls when making Wisdom, Intelligence, and Charisma attacks until the end of the encounter.
使用済み
【首】
重量
パワー
Property:Gain an item bonus equal to the enhancement bonus to Intimidate checks when dealing with drow or spiders. Power:Power * Daily (Minor Action) Your form wavers and shifts, making you hard to see. You gain an item bonus equal to the amulet\'s enhancement bonus to Stealth checks and gain concealment until the end of the encounter.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
Property:The first time you\'re bloodied during an encounter, you can make a basic attack as an immediate reaction.
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Rod Expertise: You gain a +1 feat bonus to implement attack rolls that you make with a rod. When you hold a rod, you gain a +1 shield bonus to AC and Reflex. The bonus to attack rolls increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. Implement Focus (Rod): You gain a +1 feat bonus to the damage rolls of implement attacks you make with a Rod. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. Practiced Killer:(マルチクラスアサシン) You gain training in one skill from the executioner assassin\'s class skills list. You also gain proficiency with ki focuses. Once per encounter, you can deal 1d8 extra damage with a weapon attack using a one-handed weapon, a garrote, a blowgun, or a shortbow. The extra damage increases to 2d8 at 11th level and 3d8 at 21st level. Skill Power:You gain a skill power of your level or lower from a skill in which you are trained. Superior Implement Training (Defiant rod):You can use the Defiant rod superior implement. Executioner of Undeath:Whenever you make a weapon attack using an axe or a heavy blade against an undead creature, you can reroll any damage die but must use the second result. Merciless Killer:When a bloodied foe grants combat advantage to you, you gain a +5 bonus to the damage roll against that enemy.
無限回パワー
Moonfire Blade ~ The blade\'s soft glow builds until it blazes with dread power. Each strike using this weapon slashes through your foe\'s defenses. ~ At-Will ◆ Arcane, Implement, Radiant, Weapon Standard Action Melee weapon Requirement: You must use this power with your sword of the White Well. Target: One creature Attack: Charisma vs. Reflex Hit: 1[W] + Charisma modifier radiant damage. If the target ends its next turn adjacent to you, it takes radiant damage equal to your Dexterity modifier. Level 21: 2[W] + Charisma modifier radiant damage. Special: You can use this power as a melee basic attack.
Eldritch Bolt ~ With a gesture, you create a shard of shimmering force and send it streaking toward your enemy. ~ At-Will ◆ Arcane, Force, Implement Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Charisma vs. Reflex Hit: 1d10 + Charisma modifier force damage. Level 21: 2d10 + Charisma modifier force damage. Special: You can use this power as a ranged basic attack. Level: 1
Soul Step ~ As your enemy falls, you become a creature of wind and mist. ~ At-Will ◆ Arcane, Teleportation Free Action Personal Trigger: You reduce an enemy to 0 hit points, or an enemy adjacent to you drops to 0 hit points. Effect: You teleport a number of squares up to your Dexterity modifier. Special: You can use this power only once per round.
遭遇毎パワー
Darkfire ~ A flickering halo of purple light surrounds the target, making it easier to hit. ~ Encounter ◆ Weapon Minor Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Intelligence, Wisdom, or Charisma vs. Reflex. You gain a +4 bonus to the attack roll. Level 11: The bonus increases to +6. Level 21: The bonus increases to +8. Hit: Until the end of your next turn, all attacks against the target have combat advantage, and the target cannot benefit from invisibility or concealment. Special: When you create your character, choose Intelligence, Wisdom, or Charisma as the ability score you use when making attack rolls with this power. This choice remains throughout your character\'s life and does not change the power\'s other effects.
使用済み
Well of Light ~ By spinning your blade in a complex pattern, you call forth the Lady\'s favor in a brilliant white light. ~ Encounter ◆ Arcane, Aura, Implement, Radiant, Weapon Standard Action Melee weapon Requirement: You must use this power with your sword of the White Well. Target: One creature Attack: Charisma vs. AC Hit: 2[W] + Charisma modifier radiant damage. Level 13: 3[W] + Charisma modifier radiant damage. Level 23: 4[W] + Charisma modifier radiant damage. Effect: You activate an aura 1 that lasts until the end of your next turn. While in the aura, your enemies have vulnerable 3 radiant to your attacks.
使用済み
Spectral Fade ~ You become misty and transparent, fading from your enemies\' view for a moment. ~ Encounter ◆ Arcane, Illusion Minor Action Personal Effect: You become invisible until the end of your turn. Level: 2
使用済み
Timely Dodge ~ Something out of the corner of your eye causes you to step out of the way of danger. ~ Encounter ◆ Arcane, Cold, Implement Immediate Interrupt Personal Level: 6 Trigger: An enemy targets you with an attack. Effect: You shift up to half your speed. The triggering enemy can choose a new target for the attack if you are now out of range. Prerequisite: You must be trained in Acrobatics.
使用済み
Vanish from View ~ You use a moment where your enemy can\'t fully see you to avoid an attack and gain the upper hand. ~ Encounter ◆ Arcane, Cold, Implement Immediate Interrupt Personal Trigger: You are hit by a melee or a ranged attack while you have cover or concealment from the attacker. Effect: You make a Stealth check. If your result exceeds the attack roll, the attack misses you, and you gain combat advantage against the attacker until the end of your next turn. Level: 6
使用済み
Moonlit Escape ~ An enemy\'s attacks stir the Lady\'s heart, and she shelters you in her protective light. ~ Encounter ◆ Arcane, Psychic, Radiant Immediate Reaction Melee 1 Requirement: You must use this power with your sword of the White Well. Trigger: An adjacent enemy attacks you. Target: The triggering enemy Effect: The target takes 5 + your Charisma modifier psychic and radiant damage. In addition, you become insubstantial until the start of your next turn, and you can shift 1 square. Level: 7
使用済み
Curse of Blinding Radiance ~ White light blazes from you, stealing your foe\'s vision and giving you new power with which you bring this contest to a close. ~ Encounter ◆ Arcane, Implement, Radiant Standard Action Ranged 5 Target: One enemy Attack: Charisma vs. Fortitude Hit: 2d6 + Charisma modifier radiant damage, and the target is blinded until the end of your next turn. Effect: Until the end of your next turn, your attacks against the target deal 5 extra radiant damage. Level: 11
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Hellfire Blast ~ Waves of flame roll forth from your extended hand, blasting your foes. ~ Daily ◆ Arcane, Fire, Implement Standard Action Close blast 3 Target: Each creature in the blast Attack: Charisma vs. Reflex Hit: 3d8 + Charisma modifier fire damage. Miss: Half damage. Level: 1
使用済み
Lesser Planar Ally ~ The air around you ripples and becomes heavy as you call forth a spirit of the planes to serve you. ~ Daily ◆ Arcane, Conjuration Standard Action Melee 1 Effect: You conjure the Tiny spirit of a planar being in a square adjacent to you. The spirit is an invisible conjuration that lasts until it is dismissed as a free action or until it completes its task, which can take no longer than 1 hour. You command the spirit to attempt one of the following tasks. * Locate an Object or a Person: The spirit can locate a specific object or creature within 5 miles of you that you have seen or touched. When it completes the task, the spirit returns to you and describes the direction, distance, and location of the object or creature. * Explore an Area: The spirit can provide a rough description of an area up to 20 squares on a side, including obvious physical features. The spirit cannot open doors or breach physical or magical barriers, so it cannot explore any area that a Tiny creature couldn\'t reach. It cannot notice anything that requires a Perception check to detect. When it completes the task, the spirit returns to you and telepathically provides a mental image of the area. Level: 4
使用済み
Roaring Storm of Cania ~ A gale of frigid wind rips through your foes, hurling them to the ground and pelting them with razor-sharp blades of ice. ~ Daily ◆ Arcane, Cold, Implement Standard Action Close blast 5 Target: Each creature in the blast Attack: Charisma vs. Fortitude Hit: 2d8 + Charisma modifier cold damage, and the target falls prone. Miss: Half damage. Effect: You slide each target up to 3 squares. Level: 5
使用済み
Summon Warlock\'s Ally ~ A sudden gust of wind, the smell of brimstone, and a flash of light herald the arrival of a creature from the planes, pulled into your presence to serve you. ~ Daily ◆ Arcane, Summoning Minor Action Ranged 5 Effect: You summon a creature associated with your pact in an unoccupied space within range. The creature is an ally to you and your allies. The creature lacks actions of its own. Instead, you spend actions to command it mentally, choosing from the actions in the creature\'s description. You must have line of effect to the creature to command it. When you command the creature, you and the creature share knowledge but not senses. When the creature makes a check, you make the roll using your game statistics, not including any temporary bonuses or penalties. The creature lasts until it drops to 0 hit points, at which point you lose a healing surge (or hit points equal to your surge value if you have no surges left). Otherwise, it lasts until you dismiss it as a minor action or until the end of the encounter. Level: 9
使用済み
Duelist\'s Dance Secondary Power ~ You slip through the planar firmament with ease, dancing away from your enemies\' attacks in much the same manner as the rakes and bravos that inhabit the Feywild\'s strange cities. ~ Daily ◆ Arcane, Teleportation Immediate Reaction Personal Requirement: The power Duelist\'s Dance must be active in order to use this power. Trigger: An enemy attacks you. Effect: You teleport up to 3 squares. デュエリスツダンス自体の起動はマイナー 効果:上記のセカンダリパワーを遭遇終了まで使用できる
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード