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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2016/07/14 11:45
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
好きな能力値一つに+2 済 □ヒロイック・エフォート ボーナス特技 済 ボーナス技能 済 防御値ボーナス 済
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
* Armor Proficiencies: Cloth, leather, hide * Weapon Proficiencies:Simple melee, military melee, simple ranged, military ranged * Bonus to Defense: +1 Fortitude, +1 Reflex * HP at 1st Level: 12 + Con. * HP per Level Gained:5 * Healing Surges per Day: 6 + Con. mod. * Fighting Style(Two-Blade Fighting Style) Because of your focus on two-weapon melee attacks, you can wield a one-handed weapon in your off hand as if it were an off-hand weapon.(Make sure to designate on your character sheet which weapon is main and which is off-hand.) In addition, you gain Toughness as a bonus feat. * Hunter's Quarry Once per turn as a minor action, you can designate the enemy nearest to you as your quarry. 1ラウンドに1回マイナーアクションとして、君に最も近い敵を君の獲物として指定できる。 Once per round, you deal extra damage to your quarry. The extra damage is based on your level. If you can make multiple attacks in a round, you decide which attack to apply the extra damage to after all the attacks are rolled. 1ラウンドに1回、君は君の獲物に対して追加のダメージを与える。この追加ダメージはレベルによって異なる。もし1ラウンド内に複数の攻撃ができるのなら、全ての攻撃ロールをした後で、どの攻撃が追加ダメージを適用するかを決める。 The hunter's quarry effect remains active until the end of the encounter, until the quarry is defeated, or until you designate a different target as your quarry. You can designate one enemy as your quarry at a time. Hunter's Quarryの効果は、遭遇終了まで、または、獲物が倒されるまで、または、別の目標を君の獲物として指定するまで有効。 君の獲物として1回に1体の敵を指定できる。 1st-10th +1d6 → Lethal Hunter の利益で +1d8 11th-20th +2d6 → Lethal Hunter の利益で +2d8 21st-30th +3d6 → Lethal Hunter の利益で +3d8 * Prime Shot If none of your allies are nearer to your target than you are, you receive a +1 bonus to ranged attack rolls against that target. == Blade Dancer Path Features == * Dual-Blade Action(11th level): You can spend an action point to make one melee basic attack with your primary weapon and another one with your off-hand weapon, instead of taking an extra action. You gain a bonus to the damage rolls equal to your Wisdom modifier(=2). * Dancing Defense(11th level): If you're wielding two melee weapons and hit with at least two melee attacks on your turn, you gain a +2 bonus to AC and Reflex until the start of your next turn.
習得言語
共通語 エルフ語
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
テーマ:ハーパー・エージェント(リーラの恩寵) 遭遇毎 汎用 トリガー:使用者が攻撃をミスする 効果(アクション不要):1d6をロールし、その結果をトリガーとなった攻撃ロールに加える。
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
2016/03/17 +2400gp 2016/05/11 +2500gp 2016/07/12 Predator's Hide Lv8(AV2) 購入 -3400gp 2016/07/12 Gauntlets of Blood Lv4(AV2) 購入 -840gp 小計 660gp
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
Weapon: Heavy Blade Enhancement: Attack rolls and damage rolls Critical: +1d6 damage per plus Property: This weapon can shed bright or dim light up to 20 squares. You control the brightness and range of the light. Power (At-Will * Radiant): Free Action. All damage dealt by this weapon is radiant damage. Another free action returns the damage to normal. Power (Daily * Radiant): Standard Action. You cause motes of light to burst out and attach to your enemies. Make an attack: Close burst 1; targets enemies; Strength vs. Reflex (apply a bonus to the attack roll equal to the weapon’s enhancement bonus); on a hit, the target takes 1d8 radiant damage. Level 14 or 19: 2d8 radiant damage. Level 24 or 29: Close burst 2; 3d8 radiant damage.
使用済み
【武器2】
重量
パワー
Weapon: Any Enhancement:Attack rolls and damage rols Critical: +1d6 damage per plus Power(Daily): Free Action. Use this power when you hit a target with this weapon. Make a basic attack with this weapon against a target of your choice.
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Armor: Hide Enhancement: AC Property: When you hit a target you have designated with your Hunter’s Quarry class feature, you gain a +1 bonus to all defenses against attacks by the designated quarry until the end of your next turn. Level 13 or 18: +2 bonus. Level 23 or 28: +3 bonus.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Item Slot: Arms Property: When you score a critical hit with a melee attack, deal an extra 1d6 fire damage. Level 13: 1d10 fire damage. Level 23: 2d6 fire damage. Power (Daily): Minor Action. Your next successful weapon attack before the end of your next round deals an extra 1d6 fire damage.
使用済み
【脚】
重量
パワー
Property: Gain a +1 item bonus to Acrobatics checks. Power (At-Will): Minor Action. Stand up from prone.
使用済み
【手】
重量
パワー
Property: You gain a +2 bonus to damage rolls against bloodied targets. Level 14:+4 bonus. Level 24:+6 bonus.
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
Enhancement: Fortitude, Reflex, and Will Power (Daily): Minor Action. Gain resist 5 to all damage until the start of your next turn. Level 12 or 17: Resist 10 to all damage. Level 22 or 27: Resist 15 to all damage.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
Minor Action. Drink the potion and spend a healing surge. Instead of the hit points you would normally regain, you regain 10 hit points.
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
■追加HP(Toughness):級ごとに追加HP+5 ■重刀剣練達(Heavy Blade Expertise): Benefit: You gain a +1 feat bonus to weapon attack rolls that you make with a heavy blade. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. In addition, while wielding a heavy blade, you gain a +2 bonus to all defenses against opportunity attacks. ■必殺の狩人(Lethal Hunter): Prerequisites: Ranger, Hunter's Quarry class feature Benefit: The extra damage dice from your Hunter's Quarry class feature increase fro d6s to d8s. <DEL>■Improved Defense @Lv2</DEL> You gain a +1 feat bonus to Fortitude, Reflex, and Will. This bonus increased to +2 at 11th level and +3 at 21st level. ■武器習熟:バスタードソード @Lv4 ■セーブ強化@Lv6 セービングスローに+2の特技ボーナス ■Weapon Focus (Heavy Blade) Benefit: Choose a weapon group, such as spear or heavy blade. You gain a +1 feat bonus to the damage rolls of weapon attacks that you make with a weapon from that group. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. ■Superior Fortitude Prerequisite: Strength 15 or Constitution 15 Benefit: You gain a +2 feat bonus to Fortitude. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. You also gain resist 3 to ongoing damage. This resistance increases to 6 at 11th level and 9 at 21st level. ■Superior Reflexes@Lv11 Prerequisite: Dexterity 15 or Intelligence 15 Benefit: You gain a +2 feat bonus to Reflex. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. You also gain combat advantage against all enemies during your first turn in an encounter. ■Superior Will@Lv11でImproved Defense と入れ替え Prerequisite: Wisdom 15 or Charisma 15 Benefit: You gain a +2 feat bonus to Will. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. In addition, if you are dazed or stunned, you can make a saving throw at the start of your turn to end that effect, even if the effect doesn’t normally end on a save.
無限回パワー
Twin Strike [At-Will]*[Martial][Weapon] Standard Action Melee or Ranged weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons or a ranged weapon. Target: One or two creatures Attack: Strength vs. AC(melee; main weapon and off-hand weapon) or Dexterity vs AC(ranged), two attacks Hit: 1[W]=1d10+4 damage per attack. Increase damage to 2[W] at 21st level.
Marauder's Rush [At-Will]*[Martial][Weapon] Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs AC Hit: 1[W]+ Strength modifier + Wisdom modifier damage = 1d10+12 Level 21: 2[W]+ Strength modifier + Wisdom modifier damage Special: When charging, you can use this power in place of a melee basic attack.
遭遇毎パワー
Off-Hand Strike [Encounter]*[Martial][Weapon] Minor Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Target: One creature Attack: Strength vs AC (off-hand weapon) Hit: 1[W] + Strength modifier damage (off-hand weapon) = 1d10+10.
使用済み
Ruffling Sting [Encounter]*[Martial][Weapon] Minor Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Target: One creature Attack: Strength vs. AC(off-hand weapon) Hit: 1[W]+ Strength modifier damage(off-hand weapon). = 1d10+10. Until the end of your turn, the target grants combat advantage to you for your next melee attack against it.
使用済み
Claws of the Griffon [Encounter]*[Martial], [Weapon] Standard Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Targets: One or two creatures Attack: Strength vs. AC (main weapon and off-hand weapon), two attacks Hit: 2[W] + Strength modifier damage (main weapon) and 1[W] + Strength modifier damage (off-hand weapon). (=2d10 + 10 (main), 1d10 + 10 (off-hand))
使用済み
Cross-Body Parry (Blade Dancer Attack 11) [Encounter]*[Martial], [Weapon] Immediate Interrupt Melee weapon Trigger: An enemy makes a melee attack against you Requirement: You must be wielding two melee weapons. Target: The triggering enemy Attack: Strength vs. Reflex(main weapon and off-hand weapon), two attacks Hit: 1[W] damage(=1d10+4) per attack. If both attacks hit, the target is weakened until the end of your next turn. Weapon: If you're wielding two light blades, two heavy blades, or a heavy blade and a light blade, each attack deals extra damage equal to your Dexterity modifier.(=3)
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Jaws of the Wolf [Daily]*[Martial][Weapon] Standard Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Target: One creature Attack: Strength vs AC (main weapon and off-hand weapon), two attacks Hit: 2[W] + Strength modifier damage(2d10+10) per attack. Miss: Half damage per attack.
使用済み
Frenzied Skirmish (Ranger Attack 5) [Daily] * [Martial][Weapon] Standard Action Melee weapon Requirement: You must be wielding two melee weapons. Targets: One or two creatures Attack: Strength vs. AC (main weapon and off-hand weapon),two attacks Special: Before or after these attacks, you can move your speed without provoking opportunity attacks. Hit: 1[W] + Strength modifier(1d10+10) damage per attack. If an attack hits, the target is dazed until the end of your next turn. If both attacks hit the same target, it is dazed and slowed until the end of your next turn.
使用済み
Attacks on the Run (Ranger Attack 9) [Daily] * [Martial][Weapon] Standard Action Melee weapon Targets: One or two creatures Attack: You can move your speed. At any point during your move, you can make two Strength vs. AC attacks with a melee weapon or two Dexterity vs. AC attacks with a ranged weapon. Hit: 3[W]+Strength modifier damage (= 3d10+10) (melee) or 3[W]+Dexterity modifier damage (ranged) per attack. Miss: Half damage per attack.
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汎用パワー
Begin the Hunt [Daily]*[Martial] No Action Personal Trigger: You roll initiative Effect: You gain a +2 bonus to the initiative check, and using your Hunter's Quarry, you designate one creature you can see as your quarry. You gain a +2 power bonus to attack rolls against that creature until it is no longer your quarry.
使用済み
Weave through the Fray [Encounter]*[Martial] Immediate Interrupt Personal Trigger: An enemy moves adjacent to you Effect: You can shift a number of squares of your Wisdom modifier.
使用済み
Agile Escape Encounter Martial Immediate Interrupt Personal Trigger: You are hit by an attack that makes you slowed, immobilized, restrained, or dazed Effect: You gain a +4 power bonus to all defenses against the triggering attack.
使用済み
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使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード