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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2017/01/10 20:17
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Halfling Flavor: Resourceful wanderers, cunning scouts, travelers of forgotten roads Size: Small Speed: 6 squares Vision: Normal Ability Scores: +2 Dexterity, +2 Charisma or +2 Constitution Languages: Common, choice of one other Bold:You gain a +5 racial bonus to saving throws against fear. Second Chance:You can use second chance as an encounter power. Nimble Reaction:You gain a +2 racial bonus to AC against opportunity attacks.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Rogue (Thief) Key Abilities: Dexterity; Strength or Charisma Armor Proficiencies: Cloth, leather Weapon Proficiencies: Dagger, hand crossbow, short sword, shortbow, sling Bonus to Defense: +2 Reflex Hit Points at 1st Level: 12+ Constitution Score Hit Points per Level Gained: 5 Healing Surges: 6+ Constitution Modifier Trained Skills: Stealth, Thievery. From the class skills list below, choose 4 more trained skills at 1st level. Class Skills: Acrobatics (Dex), Athletics (Str), Bluff (Cha), Dungeoneering (Wis), Insight (Wis), Intimidate (Cha), Perception (Wis), Stealth (Dex), Streetwise (Cha), Thievery (Dex) _PARSED_CLASS_FEATURE: Backstab, First Strike, Rogue's Trick, Sneak Attack, Weapon Finesse, Level 2 Thief Utility Power, Skill Mastery, Thief Weapon Talent, Level 3 Improved Backstab, Level 4 Extra Rogue's Trick, Cunning Escape, Level 6 Thief Utility Power, Level 7 Extra Rogue's Trick, Improved Finesse, Thief Combat Readiness, Level 10 Thief Utility Power, Level 13 Improved Backstab, Paragon Finesse, Slip from the Grasp, Level 17 Extra Rogue's Trick, Evasive Backstab, Invisible Stalker, Elusive Thief, Epic Finesse, Reliable Thief, Epic Skill Mastery Role: Striker. Short Description: Quick reflexes, a sharp wit, and a deadly blade allow you to overcome any challenge. _ParentClass: ID_FMP_CLASS_6 _DisplayName: Rogue (Thief) _Tags: Essentials Halfling - Avandra's Kiss Type: Racial Common Knowledge: Your birth was accompanied by an unusual occurrence that your family regarded as a sign of Avandra's favor. Perhaps a bird perched on the windowsill of the room where you were born, or you have a birthmark resembling Avandra's holy symbol. What is the mark or occurrence that reveals this favor? How did it affect your childhood and training? Does it affect your plans for the future? Campaign: General Associated Skills: Acrobatics, Heal
習得言語
Common. Elven.
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property:Add a +2 item bonus to your saving throws against ongoing damage.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property:When you hit with a melee basic attack, you gain a +2 item bonus to the damage roll.
使用済み
【脚】
重量
パワー
使用済み
【手】
重量
パワー
Property:You gain a +1 item bonus to Thievery checks.
使用済み
【頭】
重量
パワー
使用済み
【首】
重量
パワー
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Light Blade Expertise:You gain a +1 feat bonus to weapon attack rolls that you make with a light blade. In addition, you gain a +1 bonus to the damage rolls of weapon attacks that you make with a light blade against a creature granting combat advantage to you. Both of these bonuses increase to +2 at 11th level and +3 at 21st level. Backstabber:The extra damage dice from your Sneak Attack class feature increase from d6s to d8s. Halfling Agility:When you use the halfling second chance power, the attacker takes a ?2 penalty to the new attack roll. Weapon Focus (Light blade):You gain a +1 per tier feat bonus to damage rolls of weapon attacks with weapons in the Light blade group.
無限回パワー
Melee Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a melee weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack ~ You resort to the simple attack you learned when you first picked up a ranged weapon. ~ At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Acrobat's Trick ~ For a brief moment, you move along a wall. The momentum you build translates into a more powerful attack. ~ At-Will ◆ Martial Move Action Personal Effect: You move up to your speed -2. During this move, you have a climb speed equal to your speed -2. You also gain a +2 power bonus to your next damage roll with a basic attack during this turn. Level 11: +4 power bonus. Level 21: +6 power bonus.
Tactical Trick ~ Your quick assessment of the battlefield shows you both where to step and which enemies are too distracted to defend themselves properly. ~ At-Will ◆ Martial Move Action Personal Effect: You move up to your speed, and you do not provoke opportunity attacks when leaving squares adjacent to your allies. Until the end of your turn, you have combat advantage against enemies that have at least one of your allies adjacent to them.
Ambush Trick ~ You dodge and weave, making a feint that causes your foe to turn and lose track of you. ~ At-Will ◆ Martial Move Action Personal Effect: You move up to your speed. Until the end of your turn, you gain combat advantage against enemies that are within 5 squares of you when you attack and that have none of their allies adjacent to them.
遭遇毎パワー
Second Chance ~ Luck and small size combine to work in your favor as you dodge your enemy's attack. ~ Encounter ◆ Weapon Immediate Interrupt Personal Trigger: You are hit by an attack. Effect: The attacker must reroll the attack and use the second roll, even if it is lower.
使用済み
Backstab ~ You take a split second to locate the most vulnerable point in your enemy's defenses. ~ Encounter ◆ Martial Free Action Personal Trigger: You make an attack roll against an enemy within 5 squares of you using a basic attack with a weapon. The enemy must be granting combat advantage to you. Effect: You gain a +3 power bonus to the attack roll, and the enemy takes 1d6 extra damage if the attack hits. Level 7: 2d6 extra damage. Level 17: 3d6 extra damage. Level 27: 4d6 extra damage.
使用済み
Sudden Leap ~ You jump from a standing position, surprising your foes. ~ Encounter ◆ Martial Minor Action Personal Prerequisite: You must have training in Athletics. Effect: You jump a number of squares up to half your speed. Level: 2
使用済み
Cunning Escape ~ As your enemy attacks, you leap aside to make your escape. ~ Encounter ◆ Martial Immediate Interrupt Personal Trigger: An enemy attacks you Effect: You gain a +4 bonus to all defenses against the triggering enemy's attack. At the end of the triggering enemy's turn, you can also shift up to 3 squares as a free action.
使用済み
Slip Aside ~ You distract a foe to diminish the effect of an attack. ~ Encounter ◆ Martial Immediate Interrupt Personal Prerequisite: You must have training in Stealth. Trigger: You are hit by an attack against your AC or Reflex. Effect: You take only half damage from the triggering attack. Level: 6
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード