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キャラクター一覧
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キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2017/03/20 09:11
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
Kalashtar Dual Soul:At the start of your turn, you can make a saving throw against each effect currently rendering you dazed or dominated. If you fail the saving throw, you do not make a saving throw against the effect at the end of your turn. Bastion of Mental Clarity:You have the bastion of mental clarity power. Telepathy 5:You can communicate with any other creature that has a language and is within line of sight and within 5 squares of you; this allows for two-way communication
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Hybrid Paladin (Blackguard) DARK MENACE (HYBRID) Whenever you make a weapon attack against an enemy granting combat advantage to you using a paladin power or paladin paragon path power, that enemy takes extra damage equal to your Charisma modifier. Spirit of Vice (Domination) Once per round while you have temporary hit points, you can take a free action to deal damage to yourself right before making an attack roll against a target. The damage equals your Charisma modifier. You then gain a bonus to the damage roll against the target. The bonus equals the damage you took. PALADIN ARMOR PROFICIENCY You gain proficiency with leather armor, hide armor, chainmail, scale armor, plate armor, light shields, and heavy shields. Hybrid Ardent ARDENT MANTLE (HYBRID) This class feature functions as the ardent class feature, except that you don’t gain the power associated with the mantle you choose. Mantle of Impulsiveness When an ally within 5 squares of you is targeted by an opportunity attack, that ally gains a power bonus to damage rolls equal to your Constitution modifier until the end of his or her turn. In addition, each ally within 5 squares of you gains a +2 bonus to Endurance checks and Intimidate checks. ARDENT SURGE (HYBRID) You gain the ardent power ardent surge. The power functions as normal, except that you can use it only once per encounter. PSIONIC AUGMENTATION (HYBRID) This class feature functions as the class feature, except that your power point total varies depending on your selection of powers. See “Psionic Augmentation and Hybrid Characters” in the glossary to determine the number of power points you have. Talaric Strategist Anticipatory Action (11th level): When an enemy enters a square adjacent to you, you can spend an action point to take a standard action as an immediate interrupt. Battle Instinct (11th level): You and allies within 5 squares of you gain a +2 power bonus to initiative checks. Paragon Power Points (11th level): You gain 2 additional power points.
習得言語
共通語
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
Last of the Breed Haunted Blade
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
Power (Psychic) (Free Action) All damage dealt by this weapon is psychic damage. Another free action returns the damage to normal. Power (Teleportation) Daily (Free Action) Use this power when you hit with this weapon. The target is banished to a demiplane (save ends). It disappears from sight, cannot take actions, and cannot be targeted. On a save, the target reappears in the space it last occupied. If that space is occupied, the target returns to the nearest unoccupied space of its choosing.
使用済み
【武器2】
重量
パワー
Power Encounter (Minor Action) You are considered bloodied for all purposes (including beneficial effects such as the Dragonborn Fury racial trait) until the end of your next turn.
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property After an extended rest, choose one of the following pairs: cold and fire, lightning and thunder, or necrotic and radiant. You gain resist 10 to one of the chosen damage types and gain vulnerable 10 to the other type.
使用済み
【盾】
重量
パワー
Power (Augmentable) Daily (Free Action) Trigger: You take damage from an attack. Effect: You gain 5 temporary hit points and shift 1 square. Augment 1: You gain double the number of temporary hit points.
使用済み
【腕】
重量
パワー
使用済み
【脚】
重量
パワー
Power Encounter (Free Action) You gain a +2 power bonus to speed until the end of your next turn. While this bonus is in effect, when you make an Acrobatics check or Athletics check and roll 5 or lower, you can reroll the check.
使用済み
【手】
重量
パワー
Utility Power Encounter (No Action) Effect: Reroll a saving throw against any effect on you that applies one or more of these conditions: dazed, immobilized, petrified, restrained, or stunned. You must use the new result, even if it is lower.
使用済み
【頭】
重量
パワー
Property You and each ally within 10 squares of you gain a +2 item bonus to saving throws against fear effects. Power Daily (Free Action) Use this power when you grant an ally a basic attack. That ally can take a standard action instead. The ally gains a +2 power bonus to any damage rolls made during that standard action.
使用済み
【首】
重量
パワー
Property The pockets of this cloak can hold up to 1,000 pounds in weight or 100 cubic feet in volume, but the cloak always weighs only 1 pound. Each item stored within one of the cloak’s pockets can weigh no more than 10 pounds. Drawing an item from a deep-pocket cloak is a minor action. Power (Free Action) 1/round. You draw an item from the cloak or store an item within it.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
使用済み
【装具】
重量
パワー
Property You gain temporary hit points equal to this boon’s level the first time you drop an enemy to 0 hit points during an encounter. Attack Power (Healing) Daily (Free Action) Requirement: You must be bloodied. Trigger: You hit an enemy with a melee attack. Effect: After the attack, you make a melee basic attack against a random creature adjacent to you. If this attack hits, you can spend a healing surge.
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
Property When you take a short rest, you gain temporary hit points equal to 5 + the number of healing surges you have spent since your last extended rest.
使用済み
【その他】
重量
パワー
Utility Power Encounter (Move Action) Effect: You move up to your speed or shift up to half your speed. Your reach increases by 1 for all melee attacks you make before the end of your next turn.
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Hybrid Talent: You gain a hybrid talent option for one of your hybrid class entries. Group Mindlink: You can facilitate conversation between all your allies. Any ally within the range of your telepathy can communicate with you and any other ally or allies within the range of your telepathy. Gestalt Anchor: You and allies within the radius of your Ardent Mantle gain a +2 bonus to initiative checks. The first time you drop to 0 power points during an encounter, allies within the radius of your Ardent Mantle gain a +2 bonus to all defenses until the end of your next turn. Mantle of Readiness: During surprise rounds and the first non-surprise round of any encounter, you and each ally who starts his or her turn within the radius of your Ardent Mantle gain a +2 bonus to speed. Psionic Initiative: You gain a +3 feat bonus to initiative checks. When you roll initiative, you can spend 1 power point to increase the bonus to +6. Bloodied Enmity: The first time you are bloodied during an encounter, your melee attacks deal 1d6 extra damage until the end of your next turn. Dual Mind Strength: You gain a +2 feat bonus to damage rolls with psychic powers. The bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. Power Attack: When making a melee attack, you can take a -2 penalty to the attack roll. If the attack hits, you gain a +2 bonus to the damage roll (or a +3 bonus to the damage roll with a two-handed weapon). This extra damage increases by level, as shown on the table below, but the attack penalty remains the same. <table>Level Extra Damage (Two-Handed Weapon) 1st?10th +2 (+3) 11th?20th +4 (+6) 21th?30th +6 (+9)</table> Empty Vessel: The first time you drop to 0 power points during an encounter, you gain a +2 bonus to attack rolls and a +2 bonus to all defenses until the end of your next turn. Mantle of Caution: While you are bloodied, allies within the radius of your Ardent Mantle gain a +2 bonus to Fortitude, Reflex, and Will.
無限回パワー
Ire Strike At-Will ◆ Augmentable, Psionic Standard Action Melee 1 Target: One enemy Effect: One ally adjacent to you can make a melee basic attack against the target as a free action. If the attack hits, the target has vulnerable 2 to all damage until the end of your next turn. Augment: 1 Effect: As above, but the vulnerability is only to psychic damage and equals 1 + your Charisma modifier. Augment: 1 Effect: As above, but the vulnerability is only to psychic damage and equals 1 + your Charisma modifier.
Virtuous Strike At-Will ◆ Divine, Radiant, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Charisma vs. AC Hit: 1[W] + Charisma modifier radiant damage, and you gain a +2 bonus to saving throws until the start of your next turn. Special: This power can be used as a melee basic attack.
遭遇毎パワー
Blade of Nightmares Encounter ◆ Fear, Shadow No Action Special Trigger: You hit an enemy with an opportunity attack. Effect: The enemy is immobilized until the end of its next turn.
使用済み
Bastion of Mental Clarity Encounter ◆ Fear, Shadow Immediate Interrupt Close burst 5 Trigger: An enemy hits or misses you with an attack against your Will Target: You and each ally in the burst Effect: Each target gains a +4 power bonus to Will until the end of your next turn.
使用済み
Dread Smite Encounter ◆ Cold, Divine, Necrotic, Shadow Free Action Personal Trigger: You target an enemy with an at-will weapon attack power. Effect: The target takes cold and necrotic damage equal to 2 + your Charisma modifier. If the triggering attack hits, the target also takes ongoing 5 cold and necrotic damage (save ends). Level 7: 4 + Charisma modifier cold and necrotic damage.
使用済み
Anticipation Tactics Encounter ◆ Augmentable, Psionic Immediate Interrupt Close burst 3 Trigger: An enemy within 2 squares of you makes a melee attack Target: One ally in the burst Effect: The target can use a free action to shift 1 square and make a melee basic attack against the triggering enemy. That attack deals 1d8 extra damage to the enemy. Augment: 2 Target: One or two allies in the burst or you and one ally in the burst Effect: Each target can use a free action to shift 2 squares and make a basic attack against the triggering enemy.
使用済み
Ardent Surge Encounter (Special) ◆ Healing, Psionic Minor Action Close burst 5 (10 at 16th level) Target: You or one ally Effect: The target can spend a healing surge and regain 1d6 additional hit points. Level 11: 3d6 additional hit points. the target also gains a +2 bonus to speed until the end of your next turn.
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1日毎パワー
Implanted Suggestion Daily ◆ Charm, Psionic, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Charisma vs. Will Hit: 2[W] + Charisma modifier damage, and the target is dazed (save ends). Miss: Half damage. Effect: The target is affected by your suggestion (save ends). Until the suggestion ends, whenever the target makes an attack, one ally adjacent to the target can make a melee basic attack against it as a free action after the target's attack is resolved.
使用済み
Fate Exchange Daily ◆ Healing, Psionic, Teleportation Standard Action Close burst 5 Target: You and one ally in the burst Effect: The targets teleport, swapping positions, and can then each make a basic attack as a free action, with a +2 power bonus to the attack rolls. For each of these attacks that hits, you or one ally you can see can both spend a healing surge and make a saving throw. If both basic attacks miss, you regain the use of this power.
使用済み
Shackles of Justice Daily ◆ Divine, Radiant, Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Charisma vs. AC Hit: 2[W] + Charisma modifier damage. Effect: Whenever the target deals damage, it takes 2d6 radiant damage (save ends).
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汎用パワー
Virtue Encounter ◆ Divine Minor Action Personal Effect: You spend a healing surge but regain no hit points. You instead gain temporary hit points equal to your healing surge value.
使用済み
Body Adjustment Encounter Psionic Minor Action Melee touch Target: You or one ally Effect: The target gains temporary hit points equal to 1d12 + your Charisma modifier.
使用済み
Valiant Rush Encounter ◆ Divine Move Action Personal Effect: You move twice your speed to a square adjacent to an enemy that is within your line of sight at the start of this movement.
使用済み
Insightful Command Daily ◆ Psionic Minor Action Close burst 5 Target: You and each ally in the burst Effect: Each target can either shift half his or her speed as a free action or gain a +3 bonus to all defenses until the end of your next turn.
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使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード