変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2017/10/29 02:02
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
【レヴナント】 アンデッド: 君は、アンデッド・キーワードに関連する効果については、アンデッド・クリーチャーであるものとみなされる.また、君は生きているクリーチャーであるともみなされる. 過去の生: レヴナント以外の種族を1種類選択すること.君は特技、伝説の道などの前提条件を満たすかどうかについてはその種族の一員であるとみなされる. 不死者の活力: ヒット・ポイントが0以下になり、瀕死状態になったならば、君は気絶状態にならず、かわりに幻惑状態になることを選択できる.ただし、この場合も死亡セーヴは通常通りに行い、1回失敗したなら幻惑状態ではなく、気絶状態になる. ダーク・リーピング: 同名のパワーを有する.
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
Fighter (Slayer) 【Avenging Slayer〗 Lv11: 追加の行動をとるためにAPを使用したとき、使用者にマークされた目標に対して、使用者の次のターン終了時まで戦術的優位を得る. Lv11: 使用者が戦術的優位を得ている重傷のクリーチャーに対して、武器ダメージに魅力修正値のボーナスを得る. Lv16: 使用者にマークされた目標のHPを0まで減らしたとき、使用者が次のターン終了時まで攻撃ロールに+2のボーナスを得る. 【Wild Hunter〗 Lv21: 筋力か敏捷力が+2 Lv24: 使用者の遭遇毎パワーを一つ選択する.遭遇毎に使用者がそのパワーを敵にヒットさせたとき、目標に継続的ダメージ10(SE)を与える.更に使用者は継続的ダメージを受けている敵に戦術的優位を得る. Lv30: 一日に一度、使用者のHPが0以下で始まったとき、遭遇終了までワイルドハントの形態をとる.その形態になった際、使用者は自身の重傷値に等しいHPを得るとともに、全ての遭遇毎攻撃パワーを回復する.この形態にある間、使用者のサイズは大型となり、近接攻撃の間合いが1大きくなる.更に、使用者が無限回攻撃パワーを行うとき、攻撃ロールが18以上でクリティカルヒットとなる。
習得言語
共通語、竜語
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
【攻撃ロール】武器+40 +10:敏捷修正値 +15:レベルの半分 +6:強化ボーナス +3:特技ボーナス +2:習熟 +1:クラス特徴 +3:アイテムボーナス 【ダメージロール】武器+53 +18:スレイヤー特徴 +10:敏捷修正値 +10:《Primal Eye》敏捷修正値 +6:強化ボーナス +6:アイテムボーナス +3:特技ボーナス [構え]パワーボーナス +4: バトルラス +8: アンフェタード・フューリー [状況]無名ボーナス +3:《Bow Expertise》隣接マスに誰もいない敵 +3:《Sly Hunter》3マス以内に誰もいない敵 +2:《打ち下ろし射撃》伏せ状態の敵 +1:《Impending Victory》重傷の敵 +7:重傷かつ戦術的優位を得ている敵
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
d 4・・・【2】 d 6・・・【3.5】 d 8・・・【5】 d10・・・【7】 d12・・・【8】
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
Property:While holding this weapon, you gain an item bonus to initiative checks equal to the weapon's enhancement bonus. Power:Attack Power * Encounter (Minor Action) Effect: You make a ranged basic attack with this weapon.
使用済み
【武器2】
重量
パワー
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property:Gain a +6 item bonus to damage rolls when attacking with a bow or crossbow. Power:Power * Daily (Minor Action) Ignore cover on your next attack this turn when using a bow or crossbow.
使用済み
【脚】
重量
パワー
Property:You gain a +2 item bonus to Reflex. Power:Power * (Minor Action) You shift your speed and take damage equal to two times the number of squares you shifted.
使用済み
【手】
重量
パワー
Property:You can wear and gain the benefit of one additional magic ring while wearing these gloves.
使用済み
【頭】
重量
パワー
Property:Gain a +3 item bonus to ranged basic attack rolls.
使用済み
【首】
重量
パワー
Property:You can shift 2 when you succeed on a saving throw on your turn. Power:Power * Daily (Free Action) Add 2 to the result of a d20 roll you just made. Use the new result.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
Property:Gain a +2 item bonus to Intimidate checks. Power:Power * Daily (Free Action) Make one basic attack.
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
Property:Use Charisma instead of Constitution to determine the number of healing surges you possess. Power:Power (Healing) * Daily (No Action) Use this power when you would be reduced to 0 hit points or fewer. You are reduced to 1 hit point instead. If you've reached at least one milestone today, you also regain a number of hit points equal to your level.
使用済み
【腰】
重量
パワー
Property:You gain 1 healing surge. Power:Power * Encounter (Immediate Interrupt) Trigger: An enemy hits you and causes damage. Effect: You gain resist 40 against that attack, but you also take 20 damage at the end of your next turn.
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
Property:When you spend a healing surge, you gain resistance against the next damage dealt to you equal to the number of healing surges you have spent since your last extended rest.
使用済み
【その他】
重量
パワー
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Weapon Proficiency (Greatbow):You gain proficiency with the Greatbow. Bow Expertise:You gain a +1 feat bonus to weapon attack rolls that you make with a bow. In addition, you gain a +1 bonus to the damage roll of any weapon attack you make with a bow against a single creature that is not adjacent to any other creature. Both of these bonuses increase to +2 at 11th level and +3 at 21st level. Weapon Focus (Bow):You gain a +1 per tier feat bonus to damage rolls of weapon attacks with weapons in the Bow group. Grounding Shot:Your ranged attacks ignore the penalty for attacking prone targets and deal 2 extra damage against them. Impending Victory:You gain a +1 bonus to attack rolls with at-will powers against bloodied creatures. Quick Draw:You can draw a weapon (or an object, such as a potion, stored in a belt pouch, a bandolier, or a similar container) as part of the same action used to attack with the weapon or use the object. You also gain a +2 feat bonus to initiative checks. Primal Sharpshooter:You gain training in Nature. Once per day, you can use the seeker's inevitable shot power. You don't regain the use of that power when you spend an action point. Choose one 1st-level seeker at-will attack power. You can use that power once per encounter. Primal Eye:You add your Dexterity modifier or Strength modifier to damage rolls when you make ranged basic attacks. Devastating Critical:When you score a critical hit, you deal an extra 1d10 damage. Resilience of Stone:You can use your second wind as an immediate interrupt when you are damaged by an attack. Superior Will:You gain a +2 feat bonus to Will. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. In addition, if you are dazed or stunned, you can make a saving throw at the start of your turn to end that effect, even if the effect doesn't normally end on a save. Deft Aim:Whenever you use a bow or a crossbow to make a ranged basic attack against AC, you can make the attack against Reflex instead. Sly Hunter:You gain a +3 bonus to damage rolls with bow attacks against any target that has no creature within 3 squares of it. Bow Mastery:When you make a ranged attack with a bow or a crossbow, you can score a critical hit on a roll of 19?20. Epic Resurgence:The first time you score a critical hit during an encounter, you regain the use of one encounter attack power of your choice. If you use an attack that targets multiple foes, you gain this feat's benefit only on the first attack roll you make. Triumphant Attack:If you score a critical hit with a melee attack, the target of your attack takes a ?2 penalty to attack rolls and defenses for the rest of the encounter. Ghostly Vitality:If you drop to 0 or fewer hit points and choose to remain conscious due to Unnatural Vitality, you can take a move action and a minor action in addition to the standard action Unnatural Vitality allows. While you have 0 or fewer hit points, you gain insubstantial. Superior Reflexes:You gain a +2 feat bonus to Reflex. This bonus increases to +3 at 11th level and +4 at 21st level. You also gain combat advantage against all enemies during your first turn in an encounter.
無限回パワー
Melee Basic Attack At-Will ◆ Weapon Standard Action Melee weapon Target: One creature Attack: Strength vs. AC Hit: 1[W] + Strength modifier damage. Level 21: 2[W] + Strength modifier damage.
Ranged Basic Attack At-Will ◆ Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Dexterity vs. AC Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. Level 21: 2[W] + Dexterity modifier damage.
Battle Wrath At-Will ◆ Martial, Stance Minor Action Personal Effect: You assume the battle wrath stance. Until the stance ends, you gain a +2 power bonus to the damage rolls of basic attacks using a weapon. Level 11: +3 power bonus. Level 21: +4 power bonus.
Mobile Blade At-Will ◆ Martial, Stance Minor Action Personal Effect: You assume the mobile blade stance. Until the stance ends, whenever you hit an enemy with a basic attack using a weapon, you can move a number of squares up to your Dexterity modifier as a free action.
Unfettered Fury At-Will ◆ Martial, Stance Minor Action Personal Effect: You assume the unfettered fury stance. Until the stance ends, you take a -2 penalty to attack rolls with weapon powers and gain a +4 power bonus to the damage rolls of basic attacks using a weapon. Level 11: +6 power bonus. Level 21: +8 power bonus.
Poised Assault At-Will ◆ Martial, Stance Minor Action Personal Effect: You assume the poised assault stance. Until the stance ends, you gain a +1 power bonus to the attack rolls of basic attacks using a weapon.
遭遇毎パワー
Dark Reaping Encounter ◆ Necrotic Free Action Ranged weapon Trigger: A creature within 5 squares of you is reduced to 0 hit points Effect: One creature of your choice that you hit with an attack before the end of your next turn takes extra necrotic damage equal to 1d8 + your Constitution modifier or Charisma modifier.
使用済み
Power Strike Encounter ◆ Martial, Weapon No Action Special Trigger: You hit an enemy with a melee basic attack using a weapon. Target: The enemy you hit Effect: The target takes 1[W] extra damage from the triggering attack. Level 17: 2[W] extra damage. Level 27: 3[W] extra damage.
使用済み
Single Out Encounter ◆ Fear, Martial Minor Action Ranged 5 Prerequisite: You must have training in Intimidate. Target: One enemy Effect: The target grants combat advantage to you until the end of your next turn. Level: 2
使用済み
Dauntless Endurance Encounter ◆ Martial No Action Personal Prerequisite: You must have training in Endurance. Trigger: You make a saving throw and dislike the result. Effect: You can reroll the saving throw but must use the second result. Level: 6
使用済み
Clearheaded Encounter ◆ Martial No Action Personal Prerequisite: You must have training in Endurance. Trigger: You start your turn dazed, dominated, or stunned by an effect that a save can end. Effect: You make a saving throw with a +5 power bonus against the triggering effect. Level: 10
使用済み
Biting Swarm Encounter ◆ Primal, Weapon Standard Action Ranged weapon Target: One creature Attack: Wisdom vs. AC Hit: 1[W] + Wisdom modifier damage, and the target and each enemy adjacent to it take a ?2 penalty to attack rolls until the start of your next turn. Level 21: 2[W] + Wisdom modifier damage. Special: You can use this power as a ranged basic attack. Level: 1
使用済み
Comeuppance Strike Encounter ◆ Martial, Rattling, Weapon Standard Action Melee weapon Primary Target: One creature Primary Attack: Strength vs. AC Hit: 2[W] + Strength modifier damage. Make a secondary attack. Secondary Target: Each bloodied enemy within 2 squares of the primary target Secondary Attack: Strength vs. Will Hit: The target takes a ?2 penalty to all defenses until the end of your next turn. Level: 11
使用済み
Relentless Advance Encounter ◆ Martial Free Action Personal Trigger: You reduce an enemy to 0 hit points. Effect: You shift up to 3 squares. Level: 16
使用済み
Slayer's Defiance Encounter ◆ Martial Minor Action Personal Requirement: You must be bloodied. Effect: Until the end of your next turn, whenever you hit or miss with a melee attack, the target of the attack takes damage equal to your Dexterity modifier. This damage is in addition to any damage dealt normally by the hit or miss. Level: 22
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Inevitable Shot Daily ◆ Primal Free Action Personal Trigger: You miss a creature with a ranged attack Effect: You make a ranged basic attack against an enemy within 5 squares of the creature you missed, using that creature's space as the attack's origin square. Special: You regain the use of this power when you spend an action point.
使用済み
Looming Justice Daily ◆ Fear, Martial, Stance Minor Action Personal Effect: Until the stance ends, whenever an enemy marked by you makes an attack that doesn't include you as a target, you can slide the enemy 1 square as an immediate reaction. Level: 12
使用済み
Ruthless Outburst Daily ◆ Martial, Rattling, Weapon Standard Action Close burst 1 Target: Each enemy in the burst you can see Attack: Strength vs. AC Hit: 3[W] + Strength modifier damage, and ongoing 5 damage (save ends). If the target is bloodied by this attack, the target takes a ?2 penalty to attack rolls (save ends). Miss: Half damage, and no ongoing damage or penalty to attack rolls. Level: 20
使用済み
Hounds of the Hunt Daily ◆ Acid, Summoning Minor Action Ranged 5 Effect: You summon two Medium hounds of the hunt, each appearing in an unoccupied square within range. Enemies grant combat advantage while adjacent to either hound. Each hound has a speed of 8 and a fly speed of 8 (hover). Each hound has hit points equal to your healing surge value and uses your defenses, not including any temporary bonuses or penalties, with a +2 bonus to AC and Reflex. Each hound lasts until the end of the encounter or until it drops to 0 hit points. You lose a healing surge if both hounds are destroyed. As a minor action, you can mentally direct both hounds to crawl, escape, run, stand up, shift, squeeze, or walk. The hounds do not need to perform the same action. Level: 26
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード