変更を破棄してキャラシーに戻る
キャラクター一覧
画像URL
タグ:半角スペース区切り
リスト・検索に表示しない
キャラクター名
属性
秩序にして善
善
無属性
悪
混沌にして悪
プレイヤー名
最終更新:2022/09/18 15:15
クラス
レベル
種族
サイズ
超小型
小型
中型
大型
超大型
巨大
性別
年齢
身長
ft
inch
cm
体重
lb.
kg.
神格
伝説の道
神話の運命
パーティ・所属
メモ欄
イニシアチブ
イニシアチブ
【敏】
レベルの
1/2
その他
状況による修正
防御値
AC
10+
LV1/2
防具/
能力値
クラス
特技
その他
その他
状況ボーナス
移動速度
移動速度(マス)
基本
防具
アイテム
その他
特殊な移動
能力値
現在値
能力値
能力値
修正
修正値+
レベルの1/2
感覚
値
受動感覚
基本
SKILL
受動〈看破〉
10+
受動〈知覚〉
10+
特殊な感覚
【筋】
【筋力】
【耐】
【耐久力】
頑健
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
【敏】
【敏捷力】
【知】
【知力】
反応
10+
LV1/2
盾/
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
基本近接攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
【判】
【判断力】
【魅】
【魅力】
意志
10+
LV1/2
能力値
クラス
特技
強化
その他
その他
状況ボーナス
ヒットポイント
最大HP
重傷値
=hpの1/2
回復力値
=hpの1/4
回復力使用回数/日
hp現在値
回復力使用済み回数
底力 1回/遭遇
使用済み:
一時的hp
死亡セーヴィング・スロー失敗回数:
/
/
セーヴィング・スロー修正値
抵抗
現在の状態と効果
アクション・ポイント
マイル
ストーン
アクション・ポイント
アクション・ポイントによる追加効果
種族特徴
基本遠隔攻撃
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
攻撃(予備)
種別
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
なし
単純
軍用
上級
パワー
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
追加効果・範囲など
クリティカル
AC
頑健
反応
意志
技能
ボーナス
技能名
能力
+LV1/2
習得済
(+5)
防具
ペナ
その他
〈威圧〉
【魅】
なし
〈運動〉
【筋】
〈隠密〉
【敏】
〈軽業〉
【敏】
〈看破〉
【判】
なし
〈交渉〉
【魅】
なし
〈持久力〉
【耐】
〈事情通〉
【魅】
なし
〈自然〉
【判】
なし
〈宗教〉
【知】
なし
〈知覚〉
【判】
なし
〈地下探検〉
【判】
なし
〈治療〉
【判】
なし
〈盗賊〉
【敏】
〈はったり〉
【魅】
なし
〈魔法学〉
【知】
なし
〈歴史〉
【知】
なし
クラス・伝説の道・神話の運命特徴
■COILED SERPENT PATH FEATURES Serpent Form (11th level): While you are in beast form, you gain resist 15 poison and a +5 bonus to Stealth checks. The resistance increases to 20 at 21st level. Snake Fang Action (11th level): When you spend an action point to make an attack, each target hit by that attack takes ongoing 10 poison damage (save ends). Serpent's Poison (16th level): When you hit with a melee attack while you are in beast form, the attack deals 2d6 extra poison damage. ■Item Set Skin of the Panther Benefits Pieces Benefit 2 You gain an item bonus to Stealth checks equal to the number of items you have from this set. 5 The first time you use wild shape to take on your beast form during an encounter, you become invisible until the end of your next turn or until you attack.
習得言語
言語:共通語、エルフ語
命中・ダメージ
武器・パワー名
攻撃
対象
ダメージ
他
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
AC
頑健
反応
意志
その他・修正・メモ
■命中 Lv:+8 能力値:+6 強化:+3 特技:+2 (突撃):+1 ■ダメージ 能力値:+6 強化:+3 特技:+2 (近接)アイテム:+4 (獣):+2d6[毒] (突撃):+2 (優位):+4 (優位かつ獣):+1d10 (優位かつ重傷):5
武器
【武器1】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器2】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
【武器3】
命中計
能力
修正
LV1/2
習熟
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
ダメージダイス
ボーナス
能力
修正
特技
強化
他
筋
耐
敏
知
判
魅
対象
クリティカル
射程
範囲
種別
重量
レベル
AC
頑健
反応
意志
なし
単純
軍用
上級
パワー
その他の修正等
防具
【鎧】
AC計
鎧
強化
種族
クラス
他
他
区分
修正能力
防具ペナ
速度
重量
レベル
なし
軽装
重装
敏/知
筋力
耐久
判断
魅力
【盾】
AC計
盾
強化
種族
クラス
他
他
防具ペナ
重量
レベル
背景、性格、特徴など
習熟、使用可能装具など
防具
武器
装具
貨幣・その他の財産
プラチナ貨(pp)
金貨(gp)
銀貨(sp)
銅貨(cp)
アストラル・ダイアモンド(ad)
貨幣重量
その他
設定など
経験値、マイルストーン記録
現在のレベル
現在の経験値
次のレベル
魔法の装備・パワー
【武器1】
重量
パワー
Critical: +1d6 damage per plus, or +1d8 damage per plus while you are in beast form Property When you use a beast form attack power through this totem, you can score a critical hit on a roll of 19–20.
使用済み
【武器2】
重量
パワー
Critical: +1d6 damage per plus, plus 1d6 extra damage against a target that is granting combat advantage to you. Power ✦ Daily (Free Action) Trigger: You bloody an enemy with an attack. Effect: That enemy grants combat advantage to you (save ends).
使用済み
【武器3】
重量
パワー
使用済み
【鎧】
重量
パワー
Property You can move 4 squares during an action while you're hidden (instead of 2 squares) without taking a –5 penalty to your Stealth check.
使用済み
【盾】
重量
パワー
使用済み
【腕】
重量
パワー
Property Gain a +2 item bonus to melee damage rolls. Level 16: Gain a +4 item bonus to melee
使用済み
【脚】
重量
パワー
Power ✦ Daily (Immediate Reaction) Trigger: An enemy adjacent to you shifts. Effect: You shift 1 square. If you're in beast form, you instead shift 3 squares.
使用済み
【手】
重量
パワー
Property When you're in beast form and an enemy grants combat advantage to you, your melee attacks deal 1d10 extra damage against that enemy.
使用済み
【頭】
重量
パワー
Power ✦ Encounter (Minor Action) You gain darkvision until the end of your next turn.
使用済み
【首】
重量
パワー
Property Gain an item bonus to Perception checks equal to the ornament's enhancement bonus. Power ✦ Daily (Minor Action) Until the end of the encounter, enemies don't gain the normal +2 bonus to attack rolls when you grant them combat advantage. They still gain any other benefit of combat advantage.
使用済み
【指輪1】
重量
パワー
使用済み
【指輪2】
重量
パワー
使用済み
【腰】
重量
パワー
Properties You gain a +3 item bonus to Endurance checks. You don't need to eat. You must wear the belt for 24 consecutive hours before this property functions.
使用済み
【装具】
重量
パワー
使用済み
【タトゥー】
重量
パワー
Property The first time you're bloodied by an attack during an encounter, the enemy that bloodied you is immobilized (save ends). Level 17: The enemy takes a –2 penalty to saving throws against the immobilized effect. Level 27: The enemy takes a –4 penalty to saving throws against the immobilized effect.
使用済み
【その他】
重量
パワー
Property While you have total concealment from a creature, you are insubstantial to that creature's attacks. Attack Power (Poison) ✦ Encounter (No Action) Trigger: You hit a creature with a melee or a ranged attack. Effect: The target takes ongoing 5 poison damage (save ends). This damage ignores any resistance. Level 18: Ongoing 10 poison damage. Level 28: Ongoing 15 poison damage.
使用済み
アイテムの一日毎パワー使用回数記録欄
マイルストーン
1〜10lv:1回 11〜20lv:2回 21lv〜:3回 / マイルストーンごとに追加
その他の装備
アイテム
重量(lb.)
数
重量計
記入済武器重量計
記入済防具重量計
総重量
特技
Bonus:《Vicious Advantage》 Benefit: You gain combat advantage against immobilized targets and slowed targets. Lv 1:《Totem Expertise》 Benefit: You gain a +1 feat bonus to implement attack rolls you make with a totem. This bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level. Also, you ignore partial cover and partial concealment on implement attacks you make with a totem. Lv 2:《Ferocious Tiger Form》 Benefit: While you are in beast form, you gain a +2 bonus to damage rolls against enemies granting combat advantage to you. Lv 4:《Druid of Darkness》 Benefit: While you are in beast form, you gain a +2 bonus to damage rolls against enemies granting combat advantage to you. Lv 4:《Enraged Boar Form》 Benefit: While you are in beast form, you gain a +1 bonus to attack rolls and a +2 bonus to damage rolls with charge attacks. Lv 8:《Constrictor's Grasp》 Benefit: You gain a +2 feat bonus to skill checks made when using the escape action. Whenever a creature you are grabbing while you are in beast form fails an escape attempt to end the grab, it takes damage equal to the higher of your Constitution modifier or Dexterity modifier. Lv10:《Ruthless Killer》 Benefit: When you hit a target with the grasping claws power, instead of slowing the target you can instead choose for the target to be immobilized until the end of your next turn. If you are ever not adjacent to the target, the immobilized effect ends. Lv12:《Venom Master》 Benefit: When you hit a creature with your darkfire racial power, they gain vulnerability 5 poison until the end of the encounter. Lv14:《Merciless Killer》 Benefit: When a bloodied foe grants combat advantage to you, you gain a +5 bonus to the damage roll against that enemy. Lv16:《Superior Implement Training:Farseeing totem》 Properties: Deadly (You gain a +1 bonus to damage rolls made with a deadly implement. The bonus increases to +2 at 11th level and +3 at 21st level.). Distant (The range of your area and ranged attack powers increases by 2 when they're used through a distant implement.).
無限回パワー
Grasping Claws At-Will ✦ Beast Form, Implement, Primal Standard Action Melee touch Target: One creature Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 1d8 + Wisdom modifier damage, and the target is slowed until the end of your next turn. Level 21: 2d8 + Wisdom modifier damage. Special: This power can be used as a melee basic attack. 《Ruthless Killer》 Benefit: When you hit a target with the grasping claws power, instead of slowing the target you can instead choose for the target to be immobilized until the end of your next turn. If you are ever not adjacent to the target, the immobilized effect ends.
Grasping Tide (Druid) At-Will ✦ Implement, Primal Standard Action Area burst 1 within 10 squares Target: Each creature in the burst Attack: Wisdom vs. Fortitude Hit: 1d6 + Wisdom modifier damage. Until the end of your next turn, if the target leaves the burst's area of effect, you can use an opportunity action to make a secondary attack against it. Increase damage to 2d6 + Wisdom modifier at 21st level. Secondary Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: You knock the target prone.
Wild Shape At-Will ✦ Polymorph, Primal Minor Action Personal Effect: You change from your humanoid form to beast form or vice versa. When you change from beast form back to your humanoid form, you can shift 1 square. While you are in beast form, you can't use weapon or implement attack powers that lack the beast form keyword, although you can sustain such powers. You choose a specific form whenever you use wild shape to change into beast form. The beast form is your size, resembles a natural beast or a fey beast, and normally doesn't change your game statistics. Your equipment becomes part of your beast form, but you drop anything you are holding, except implements you can use. You continue to gain the benefits of the equipment you wear, except a shield. You can use the properties and the powers of implements as well as magic items that you wear, but not the properties or the powers of weapons or the powers of wondrous items. While equipment is part of your beast form, it cannot be removed, and anything in a container that is part of your beast form is inaccessible. Special: You can use this power once per round.
遭遇毎パワー
Darkfire Encounter Minor Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Intelligence, Wisdom, or Charisma vs. Reflex. You gain a +4 bonus to the attack roll. Level 11: The bonus increases to +6. Level 21: The bonus increases to +8. Hit: Until the end of your next turn, all attacks against the target have combat advantage, and the target cannot benefit from invisibility or concealment. Special: When you create your character, choose Intelligence, Wisdom, or Charisma as the ability score you use when making attack rolls with this power. This choice remains throughout your character's life and does not change the power's other effects. 《Venom Master》 Benefit: When you hit a creature with your darkfire racial power, they gain vulnerability 5 poison until the end of the encounter.
使用済み
Latch On(Lv7) Encounter ✦ Beast Form, Implement, Primal Standard Action Melee touch Target: One creature Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 2d10 + Wisdom modifier damage, and you grab the target. Primal Predator: The target takes a penalty to checks to escape the grab equal to your Dexterity modifier.
使用済み
Rending Claws(Lv13) Encounter ✦ Beast Form, Implement, Primal Standard Action Melee touch Target: One creature Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 2d8 + Wisdom modifier damage, and the target gains vulnerable 5 to all damage until the end of your next turn. Primal Predator: The vulnerability equals 3 + your Dexterity modifier.
使用済み
Scavenger's Prize Encounter ✦ Beast Form, Implement, Primal Standard Action Melee touch Target: One creature Attack: Wisdom vs. Fortitude Hit: 3d10 + Wisdom modifier damage, and you grab the target. Primal Predator: You can also shift a number of squares equal to your Dexterity modifier and pull the target with you.
使用済み
Constricting Coils Encounter ✦ Beast Form, Implement, Primal Standard Action Melee 1 Target: One creature Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 2d6 + Wisdom modifier damage, and the target is grabbed. Until the end of your next turn, while you are grabbing the target, you gain a +5 power bonus to all defenses, and any attack that misses you hits the target.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
1日毎パワー
Primal Spider Daily ✦ Beast Form, Implement, Poison, Primal Standard Action Area burst 1 within 5 squares Target: Each creature in the burst Attack: Wisdom vs. Fortitude Hit: 2d8 + Wisdom modifier poison damage, and the target is immobilized (save ends). Miss: Half damage, and the target is slowed until the end of your next turn. Effect: Until the end of the encounter, while you are in beast form, whenever you hit an enemy with a melee attack, that enemy is slowed until the end of your next turn.
使用済み
Entangle Daily ✦ Implement, Primal, Zone Standard Action Area burst 2 within 10 Target: Each creature in the burst Attack: Wisdom vs. Reflex Hit: 1d6 + Wisdom modifier damage, and the target is immobilized (save ends). Effect: The burst creates a zone of grasping roots and vines that lasts until the end of the encounter. Any enemy that starts its turn within the zone is slowed until the end of your next turn. While you are in beast form, your melee attacks against enemies within the zone can score critical hits on rolls of 18–20.
使用済み
Primal Crocodile Daily ✦ Beast Form, Implement, Primal Standard Action Melee touch Target: One creature Attack: Wisdom vs. Fortitude Hit: 2d10 + Wisdom modifier damage, and the target is grabbed. The target takes a -2 penalty to its rolls to escape this grab. Miss: Half damage, and the target is grabbed, but does not take the -2 penalty to escape the grab. Effect: Until the end of the encounter, while you are in beast form, when you hit an adjacent enemy with a melee attack, you grab that enemy. You can have only one creature grabbed at a time.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
汎用パワー
Dust Eddy Encounter ✦ Aura, Beast Form, Elemental, Primal Minor Action Personal Effect: You gain partial concealment and activate an aura 1 that last until the end of your next turn or until you leave beast form. Any enemy that ends its turn in the aura is blinded until the end of your next turn.
使用済み
Camouflage Cloak Encounter ✦ Primal Minor Action Ranged 5 Target: You or one ally Effect: The target becomes invisible until he or she moves or until the end of your next turn.
使用済み
Swarm Swap Encounter ✦ Beast Form, Primal Immediate Interrupt Melee 1 Trigger: You are targeted by an area or a close attack Target: One creature Effect: You swap places with the target.
使用済み
Phantom Beast (Encounter 16) Encounter ✦ Beast Form, Primal Minor Action Personal Effect: Until the end of your next turn, you gain phasing while you are in beast form.
使用済み
Serpent's Dash Encounter ✦ Beast Form, Primal Move Action Personal Effect: You shift 3 squares and gain concealment until the end of your next turn.
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
使用済み
儀式
パスワード